Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00383296/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi w zakresie badań sądowo – lekarskich, na potrzeby Zakładu Medycyny Sądowej UMB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-089
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 856865137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kamila.kartaszow@umb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9458401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usługi w zakresie badań sądowo – lekarskich, na potrzeby Zakładu Medycyny Sądowej UMB2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40d8b66c-32dd-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030266/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi w zakresie badań sądowo - lekarskich, wydawania opinii sądowo - lekarskich, wykonywania sekcji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383296
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.25.4.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 650403,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Badanie osób pokrzywdzonych na postanowienie i prywatnie2) Oględziny i sekcje zwłok o różnym stopniu trudności, w tym przeobrażonych
3) Opracowanie opinii sądowo-lekarskich w sprawach sądowych i prokuratorskich
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz wzór umowy zawarty w załączniku nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 162600,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Badanie osób pokrzywdzonych na postanowienie i prywatnie2) Oględziny i sekcje zwłok o różnym stopniu trudności, w tym przeobrażonych
3) Opracowanie opinii sądowo-lekarskich w sprawach sądowych i prokuratorskich
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz wzór umowy zawarty w załączniku nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 162600,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Badanie osób pokrzywdzonych na postanowienie i prywatnie2) Oględziny i sekcje zwłok o różnym stopniu trudności, w tym przeobrażonych
3) Opracowanie opinii sądowo-lekarskich w sprawach sądowych i prokuratorskich
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz wzór umowy zawarty w załączniku nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 163600,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Badanie osób pokrzywdzonych na postanowienie i prywatnie2) Oględziny i sekcje zwłok o różnym stopniu trudności, w tym przeobrażonych
3) Opracowanie opinii sądowo-lekarskich w sprawach sądowych i prokuratorskich
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz wzór umowy zawarty w załączniku nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 162600,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242204,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242204,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242204,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRAKTYKA LEKARSKA Magdalena Okłota-Horba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542 258 34 17
7.3.3) Ulica: Ul. Wesoła 9/3,
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-307
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRAKTYKA LEKARSKA MAGDALENA OKŁOTA-HORBA
jakie przetargi wygrała firma
PRAKTYKA LEKARSKA MAGDALENA OKŁOTA-HORBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242204,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242204,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242204,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242204,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRYWATNA PRAKTYKA LEKARSKA ADAM SACKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422933596
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 39 lok. 39
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-213
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRYWATNA PRAKTYKA LEKARSKA ADAM SACKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PRYWATNA PRAKTYKA LEKARSKA ADAM SACKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242204,6 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271820,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271820,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271820,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michałem Szeremetą
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77081001215
7.3.3) Ulica: ul.Chmielna 18 a m. 48
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-473
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271820,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242204,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242204,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242204,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Filimoniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 83060814576
7.3.3) Ulica: ul. Reja 1A/13
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242204,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Szkolenie z zakresu rewitalizacji w ramach projektu pn. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"
- Dostawa 2 routerów do transmisji danych na potrzeby Uniwersytetu w Białymstoku
- Usługa bieżącego sprzątania placu zewnętrznego i utrzymania terenów zielonych
- Zaprojektowanie, druk i dostawa kalendarzy na rok 2025
- Świadczenie usług w zakresie profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku w latach 2025-2026
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnych i kartograficznych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na potrzeby Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Świadczenie usług medycznych w postaci konsultacji lekarskich okulistycznych dla funkcjonariuszy i pracowników BiOSG w ramach badań profilaktycznych
- Zapewnienie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi w odniesieniu do pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni.
- Świadczenie usług medycznych w postaci konsultacji lekarskich specjalistycznych dot. pracowników i funkcjonariuszy BiOSG w ramach badań profilaktycznych.
- Usługi medyczne z zakresu Medycyny Pracy dla pracownika RON i Żołnierzy Zawodowych 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego oraz Jednostek Organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.