eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mo.pacuszka@igichp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://igichp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ec74729-19a4-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339100

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AP.26.41.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ampułki – 1. Furosemid 20mg/2ml x 50 amp., 800 op. /2. Metamizol 1,0g/2ml x 5 amp., 1200 op. /3. Metamizol 2,5g/5ml x 5 amp., 1000 op. /4. Metronidazol 500mg /100 ml x 40 fl., 200 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33622300-9 - Środki moczopędne

4.5.5.) Wartość części: 124273,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ampułki – 1. Acidum lipoicum 600 mg x 10 fiol., 16 op. / 2. Adenozyna 6 mg / 2ml, op. 6 fiol., 4 op. / 3. Alteplase 10 mg x 1 fiol., 3 op. /4. Alteplase 20 mg x 1 fiol., 3 op. / 5. Alteplase 50 mg x 1 fiol., 5 op. / 6. Amiodaron 150mg / 3ml, op. 5 amp., 400 op. / 7. Ascorbicum acidum 500 mg, op. 10 amp. 400 op. / 8. Cisatracurium besylate 10 mg/5 ml x 5 amp., 50 op. /9. Deksametazon 4mg/1ml 10 amp., 200 op. / 10. Deksametazon 8mg/2ml 10 amp., 100 op. /11. Drotaweryna 40 mg /2 ml, op. 5 amp. 250 op. / 12. Etomidate 20 mg / 10 ml, op. 10 amp. 30 op. /13. Ferri isomaltosidum 100 mg / 1 ml, op. 5 fiol., 110 op. /14. Ferri isomaltosidum 500 mg / 5 ml, op. 5 fiol., 10 op. /15. Ganciclovir 500 mg, op. 1 fiol. 200 op. /16. Glucagon 1 mg, op. 1 amp-strzyk ,2 op. /17. Glucosum 20% inj., op 10 amp a 10 ml, 15 op. /18. Glucosum 40% inj., op 10 amp a 10 ml, 6 op. /19. Glyceryl trinitrate 10 mg/10 ml x 10 amp., 10 op. /20. Hyoscine butylbromide 20mg/1ml x 10 amp., 20 op. /21. Insulina ludzka o krótkim czasie działania 100 j.m./1 ml x 1 fiol.a 10 ml, 5 op. /22. Insulina ludzka o krótkim czasie działania 100 j.m./1 ml x 10 wkładów a 3 ml, 60 op. /23. Insulina ludzka izofranowa o pośrednim czasie działania 100 j.m./1 ml x 10 wkładów a 3 ml, 30 op. /24. Kalii canrenoas 200 mg / 10 ml, op. 10 amp., 40 op. /25. Klarytromycyna 500 mg x 1 fiol., 100 op. /26. Metoprolol 5 mg / 5 ml, op 5 amp., 80 op. /27. Neostigmine methilsulphate 0,5mg/1 ml x 10 amp., 700 op./28. Omeprazol 40 mg x 1 fiol. 850 op./29. Ornithine aspartate 5 g / 10 ml, op. 10 amp., 20 op./ 30. Pamidronian 30 mg, op. 2 fiol., 3 op. /31. Pamidronian 60 mg, op. 1 fiol., 6 op. /32. Pamidronian 90 mg, op. 1 fiol., 6 op. /33. Pantoprazol 40mg x 1 fiol., 2500 op. /34. Phytomenadione 10mg/1 ml x 5 amp., 50 op./35. Prednizol 25 mg x 3 amp., 30 op. / 36. Ropivacaine hydrochloride 100 mg / 10 ml x 5 amp., 2 op. / 37. Salbutamol roztwór do nebulizacji 2,5 mg/ 2,5 ml x20 amp., 200 op. /38. Salbutamol+Ipratropium bromek (0,5 mg+2,5 mg)/2,5 ml, op. 20 amp., 800 op. /39. Sewofluran płyn wziewny x 250 ml, 15 op. /40. Teofilina 200 mg / 10 ml x 5 amp., 150 op. /41. Terlipressin acetate 200 mcg /2ml x 5 amp., 4 op. /42. Tetanus toxid 40 j.m./0,5 ml x 1 amp., 5 op. /43. Thiamine hydrochloride, Pyridoxine hydrochloride, Cyanocobalamin, Lidocaine hydrochloride x 5 amp a 2 ml, 3 op. /44. Urapidyl 25 mg / 5 ml x 5 amp., 100 op. /45. Walproinian sodu 400 mg/4 ml x 1 fiol., 200 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33610000-9 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33612000-3 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego

33615000-4 - Produkty lecznicze używane przy cukrzycy

33616000-1 - Witaminy

33617000-8 - Dodatki mineralne

33620000-2 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia

33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi

33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego

33622200-8 - Środki przeciw nadciśnieniu

33622600-2 - Betablokery

33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne

33642200-4 - Kortykosterydy do użytku ogólnoustrojowego

33651200-0 - Środki przeciwgrzybiczne do użytku ogólnoustrojowego

4.5.5.) Wartość części: 279134,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ampułki – Sugammadex 200 mg /2ml, op 10 amp., 80 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33640000-8 - Produkty lecznicze dla układu moczowo-płciowego oraz hormonów

4.5.5.) Wartość części: 20476,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Leki ogólne – 1. Acetylocysteina 200mg x 20 tabl. mus., 500 op. /2. Acetylocysteina 300mg/3ml x 5 amp., 1100 op. /3. Acetylocysteina 600mg x10 tabl. mus., 1000 op. /4. Allopurinol 100 mg x 50 tabl., 300 op. /5. Allopurinol 300 mg x 30 tabl.,50 op./6. Amlodypina 5 mg x 30 tabl., 400 op. /7. Amlodypina 10 mg x 30 tabl., 200 op. /8. Amoksycylina 1,0 g x 20 tabl. powl., 40 op. /9. Amoksycylina+ Kw.Klawulanowy 625 mg (500mg+125mg) x 14 tabl., 30 op. /10. Amoksycylina+ Kw.Klawulanowy 1000 mg (875mg+125mg) x 14 tabl., 600 op. /11. Amoksycylina+Kw.Klawulanowy 1,2 g (1,0 g+0,2 g) x 5 fiol., 1800 op. /12. Atrowastatyna 20 mg x 60 tabl., 200 op./13. Bisoprolol 1,25 mg x 30 tabl., 300 op. /14. Bisoprolol 5 mg x 30 tabl., 500 op. /15. Budezonid 50 µg/dawka, aer. do nosa x 200 dawek, 20 op. /16. Candesartan 8 mg x 28 tabl., 50 op. /17. Candesartan 16 mg x 28 tabl., 30 op. /18. Diklofenak 50 mg x 10 czopków, op. 40 op. /19. Diklofenak 100 mg x 10 czopków,160 op. /20. Diklofenak 50 mg x 50 tabl., 100 op. /21. Formoterol 12µg/dawka, prosz. do inh.x 60 kaps., 100 op. /22. Ketoprofen 100 mg x 30 tabl., 800 op. /23. Ketoprofen 100 mg/2ml x 10 amp., 1400 op. /24. Klindamycyna 300 mg x 16 kaps.,100 op. /25. Klindamycyna 300mg/2 ml x 5 amp., 120 op. /26. Levofloxacyna 500mg/100ml x 5szt., 300 op. /27. Loratadyna 10 mg x 30 tabl., 25 op. /28. Metoprolol 23.75mg x 30 tabl. o przedłużonym uwalnianiu, 170 op. /29. Metoprolol 47,5mg x 30 tabl. o przedłużonym uwalnianiu, 150 op. /30. Metoprolol 95mg x 30 tabl. o przedłużonym uwalnianiu, 100 op. /31. Nebivolol 5 mg x 28 tabl., 200 op. /32. Pantoprazol 20mg x 56 tabl., 600 op. /33. Pantoprazol 40mg x 10 fiol., 1200 op. /34. Pantoprazol 40mg x 56 tabl., 550 op. /35.Phenoxymethylpenicillin 1.5mln j.m. x 12 tabl. powl., 10 op. /36. Piperacillin/Tazobactam 4,0g/0,5g x 10 fiol., 400 op. /37. Ramipril 1,25 mg x 30 tabl., 25 op. /38. Ramipril 2,5 mg x 30 tabl., 200 op./39. Ramipril 5 mg x 30 tabl., 250 op./40. Ramipril 10 mg x 30 tabl., 80 op. /41. Rosuvastatin 10 mg x 28 tabl., 300 op./42. Salmeterol 25µg/dawka aerozol x 120 dawek, 20 op. /43. Sotalol 80 mg x 20 tabl., 50 op. /44. Telmisartan 40 mg x 28 tabl., 100 op. /45. Telmisartan 80 mg x 28 tabl., 100 op. /46. Voriconazole 200 mg x 1 fiol., 80 op. /49. Vankomycyna 500 mg x 1 fiol., 1000 op. /50. Vankomycyna 1000 mg x 1 fiol.,1000 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33610000-9 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33612000-3 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego

33616000-1 - Witaminy

33617000-8 - Dodatki mineralne

33620000-2 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia

33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi

33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego

33622200-8 - Środki przeciw nadciśnieniu

33622600-2 - Betablokery

33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne

33642200-4 - Kortykosterydy do użytku ogólnoustrojowego

33651200-0 - Środki przeciwgrzybiczne do użytku ogólnoustrojowego

33622300-9 - Środki moczopędne

33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego

4.5.5.) Wartość części: 358414,74 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Methylprednisolone – inj.– 1. Methylprednisolone 40 mg, proszek i rozp. do sporz. roztw. do wstrz x 1 fiol., 10 000 op. /2. Methylprednisolone 500 mg, proszek i rozp. do sporz. roztw. do wstrz. x 1 fiol., 120 op. /3. Metylprednizolone 40 mg / 1 ml, op. 1 fiol., 120 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33642200-4 - Kortykosterydy do użytku ogólnoustrojowego

4.5.5.) Wartość części: 154161,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68530,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76034,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68530,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271059470

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68530,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295064,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295064,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295064,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932081801

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295064,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14256,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29808,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14256,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delfarma Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 473206703

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14256,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353036,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353036,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353036,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lek S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471255608

7.3.4) Miejscowość: Stryków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353036,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154161,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154593,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154161,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFARM PS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008336834

7.3.4) Miejscowość: Stara Iwiczna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154161,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.