Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00369249/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie ogrodu przy Gminnej Bibliotece Publicznej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50
1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/95/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie ogrodu przy Gminnej Bibliotece Publicznej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cbb06a5-2c94-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039914/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Wykonanie ogrodu przy bibliotece w Charłupi Małej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156388,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest utworzenie ogrodu przy Gminnej Bibliotece Publicznej w Charłupi Małej w miejscowości Charłupia Mała przy ul. Szkolnej17 , działka nr ew. 98/1, obręb Dzierlin.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Przygotowanie terenu wokół biblioteki, w tym w szczególności: demontaż starego ogrodzenia z wywiezieniem starych elementów, montaż nowego ogrodzenia panelowego (ok. 128m bieżących), założenie trawnika z siewu wraz z siatką na krety, wyrównanie terenu wokół biblioteki (ok 450m2), wykonanie deptaków prowadzących od budynku do ławeczek, wykonanie systemu nawadniającego, wykonanie rabat skalno – roślinnych.
b) Wykonanie ścian wertykalnych w ilości 9 szt. o wymiarach 250 x 150 cm.
c) Wyposażenie ogrodu w: donice prostokątne z tworzywa o wymiarach minimalnych 78 x 38 cm, mrozoodpornych oraz odpornych na promieniowanie UV w kolorze betonu (antracyt), o pojemności ok. 70 l ziemi - 8 szt.; ławki metalowo – drewniane; tablicę edukacyjną wolnostojącą o powierzchni ekspozycyjnej min. 100 x 75 cm.
d) Wykonanie nasadzeń roślin.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SWZ.
4) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- czynności związane z uporządkowaniem terenu,
- czynności związane z wykonaniem ścian wertykalnych,
- czynności związane w wykonaniem systemu nawadniającego,
- czynności związane z sadzeniem roślin i zagospodarowaniem terenu
b) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 3 do SWZ.
5) Zamówienie dofinansowane jest ze środków Samorządu Województwa Łódzkiego w ramach projektu „Województwo Łódzkie Ogrodem Polski” – „Ogrody przyjazne naturze” na 2024 rok, zadanie pn.: Biblioteka na nowo w otoczeniu przyrody.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03451000-6 - Rośliny
45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
43323000-3 - Sprzęt do nawadniania
44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168696,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374225,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168696,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dominika Kubacka prowadząca dzialalność pod nazwą: Inwest projekt Dominika Kubacka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272117915
7.3.4) Miejscowość: Stefanów Ruszkowski
7.3.5) Kod pocztowy: 98-275
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Inwest Projekt Dominika Kubacka
jakie przetargi wygrała firma
Inwest Projekt Dominika Kubacka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168696,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Wyłapywanie, utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom (psom i kotom) odłowionym lub odebranym z terenu gminy Sieradz wraz z prowadzeniem akcji adopcyjnej
- Dostawy pierogów mrożonych, mrożonych warzyw oraz ryb do Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2025.
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 2 im Krasnala Hałabały w Sieradzu
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 5 im. Misia Uszatka w Sieradzu
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sieradz w roku 2024 i 2025
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 15 w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie parku kieszonkowego
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- ZP.U.LW.77.2024 Usługi ogrodnicze - okrzesywanie i pielęgnacja drzew na terenach jednostek Politechniki Warszawskiej
więcej: Rośliny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.