eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekModernizacja placów zabaw



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja placów zabaw

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 54 414 00 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,165906,64aaadfa74262ff0e343e88dbd8845a6.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placów zabaw

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1a282cb-18d3-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429417

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062932/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Modernizacja placów zabaw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336830

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 381363,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Modernizacja placu zabaw i siłowni zewnętrznej na Bulwarach im. Marsz. J. Piłsudskie-go.
- Naprawa urządzenia zabawowego - statek duży modyfikowany
- Naprawa urządzenia zabawowego - zestaw zabawowy Sfinks modyfikowany
- Naprawa urządzenia zabawowego - most ruchomy
- Naprawa urządzenia zabawowego - zestaw zabawowy Pioneer
- Naprawa urządzenia zabawowego - zestaw zabawowy kolorowy domek
- Naprawa urządzenia zabawowego - kiwak poczwórny Morsy
- Naprawa urządzenia zabawowego - ścianka wspinaczkowa
- Dostawa i montaż urządzenia fitness - orbitrek z ładowarką USB – 1 szt.
- Dostawa i montaż urządzenia fitness - rower z ładowarką USB – 1 szt.
- Dostawa i montaż leżaków miejskich betonowych – 3 st.
- Dostawa i montaż ławki dla matek karmiących – 1 szt.
- Dostawa i montaż regulaminu placu zabaw – 2 szt.
- Dostawa i montaż kosza do segregacji odpadów - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 140525,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr2 –Modernizacja placu zabaw przy ul. Wiejskiej/Zbiegniewskiej/Konopnickiej oraz placu zabaw i siłowni zewnętrznej przy ul. Planty.
Plac zabaw przy ul. Wiejskiej/Zbiegniewskiej/Konopnickiej
- Demontaż istniejącego zestawu zabawowego oraz jego montaż na terenie placu za-baw przy ul. Zakręt – 1 szt.
- Dostawa i montaż zestawu zabawowego – 1 szt.
- Dostawa i montaż kosza do segregacji odpadów – 1 szt.
- Wymiana desek w 12 szt. ławek
Plac zabaw i siłownia zewnętrzna przy ul. Planty
- Dostawa i montaż urządzenie fitness – orbitrek – 1 szt.
- Dostawa i montaż urządzenie fitness – biegacz -1 szt.
- Dostawa i montaż urządzenie fitness – twister + wahadło – 1 szt.
- Dostawa i montaż kosza do segregacji odpadów – 1 szt.
- Dostawa i montaż regulaminu placu zabaw – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 97630,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Modernizacja placu zabaw i siłowni zewnętrznej w parku im. W. Łokietka, placu zabaw i siłowni zewnętrznej przy ul. Płockiej 145, placu zabaw przy ul. Ptasiej oraz placu zabaw przy ul. Brzoskwiniowej.
Plac zabaw i siłownia zewnętrzna w parku im. W. Łokietka
- Demontaż urządzenia fitness – stepper – 1 szt.
- Dostawa i montaż urządzenia fitness – stepper – 1 szt.
- Wymiana łożysk w urządzeniu fitness – orbitrek – 1 szt.
- Uzupełnienie brakujących zaślepek oraz instrukcji użytkowania
w urządzeniach fitness - jeździec+rower, twister, wyciąg górny+motyl, narciarz, prasa nożna+wioślarz, orbitrek+biegacz, koła Tai-Chi, masażer, prostownik pleców + wahadło – 9 szt.
- Dostawa i montaż kosza do segregacji odpadów – 1 szt.
- Wymiana piasku na terenie placu zabaw
- Dostawa i montaż regulaminu placu zabaw – 1 szt.
- Wymiana desek w 8 szt. ławek
Plac zabaw przy ul. Płockiej 145
- Naprawa urządzenia zabawowego – zestaw zabawowy duży
- Naprawa urządzenia zabawowego – zestaw zabawowy mały
- Dostawa i montaż siedziska bocianie gniazdo w huśtawce wahadłowej – 1 szt.
- Dostawa i montaż regulaminu placu zabaw – 2 szt.
- Dostawa i montaż koszy na odpady – 2 szt.
- Wymiana desek w 4 szt. ławek
Plac zabaw przy ul. Brzoskwiniowej
- Naprawa urządzenia zabawowego – zestaw zabawowy Przedszkolak 3
- Naprawa urządzenia zabawowego – zestaw zabawowy 19
- Dostawa i montaż siedziska kubełkowego w huśtawce wahadłowej -1 szt.
- Dostawa i montaż regulaminu placu zabaw – 2 szt.
- Dostawa i montaż koszy na odpady – 2 szt.
- Wymiana desek w 2 szt. ławek
Plac zabaw przy ul. Ptasiej
- Naprawa urządzenia zabawowego – zestaw zabawowy z dwoma zjeżdżalniami
- Naprawa urządzenia zabawowego – zestaw zabawowy mały
- Dostawa i montaż koszy na odpady – 2 szt.
- Dostawa i montaż regulaminu placu zabaw – 1 szt.
- Wymiana desek w 2 szt. ławek
- Wymiana piasku w piaskownicy w ilości 2m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 143208,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134316,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134316,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOGOS JOANNA SMOLAGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141656501

7.3.3) Ulica: Rumiana 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-956

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134316,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83191,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102705,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83191,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fit Park spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361006388

7.3.3) Ulica: Turkusowa 60

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83191,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188566,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188566,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188566,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOGOS JOANNA SMOLAGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141656501

7.3.3) Ulica: Rumiana 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-956

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188566,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.