eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubominoOdbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Lubomino i ich transport do instalacji komunalnej właściwej dla gminy Lubomino



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Lubomino i ich transport do instalacji komunalnej właściwej dla gminy Lubomino

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 7

1.5.2.) Miejscowość: Lubomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-135

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895324450

1.5.8.) Numer faksu: 895324451

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubomino.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomino.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Lubomino i ich transport do instalacji komunalnej właściwej dla gminy Lubomino

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-452ee792-5f69-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005499/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Lubomino i ich transport do instalacji komunalnej właściwej dla gminy Lubomino

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lubomino

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lubomino

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lubomino 1)Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl
dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności
podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla
Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 2)W celu skrócenia czasu
udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 3) Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku
„Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 4)
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest dany Wykonawca, będzie przekazywana w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do danego Wykonawcy. 5) Zamawiający, określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d)
włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f)
szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. g) oznaczenie czasu odbioru danych przez
platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z
zegarem Głównego Urzędu Miar. h) maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy
do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 7.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz
uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)-(Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str.1 z późn.zm.) „RODO” administrator informuje o zasadach oraz przysługujących Pani/Panu prawach
związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy
Lubomino –Andrzej Mazur, w zakresie danych przetwarzanych w dokumentacji papierowej i innych zbiorach danych. Z
Administratorem Danych Osobowych – można się skontaktować poprzez adres email andrzej.mazur@lubomino.ug.gov.pl,
telefonicznie pod nr 89-532-44-50 lub pisemnie na adres siedziby administratora - ul. Kopernika 7 11-135 Lubomino. Administrator
Danych Osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez:
• adres email iodo@lubomino.pl,
• telefonicznie 089-532-44-61
• lub pisemnie na adres siedziby Urzędu Gminy w Lubominie – ul. Kopernika 7.
Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez administratora, w tym
realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych do ustawy.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
Ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego
- Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda(art.6ust.1 lit. a RODO) na
przetwarzanie danych osobowych. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą organy publiczne i podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego oraz podmioty, którym Administrator Danych Osobowych powierzy
przetwarzanie danych osobowych, w szczególności:
- podmioty świadczące na rzecz Urzędu Gminy Lubomino usługi pocztowe;
- każdy zainteresowany odbiorca
- informacje o Wykonawcach, którzy uczestniczyli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne na podstawie
ustawy Prawo Zamówień publicznych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej. Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa – Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w
sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania
archiwów zakładowych (Dz. U. 2011 r. nr 14 poz. 67 ze zm.) Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do danych osobowych, w tym
prawo do uzyskania kopii tych danych, sprostowania (poprawiania) danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych
osobowych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) jeżeli
Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO. Pani / Pana dane osobowe są
pozyskiwane w oparciu o przepisy prawa.
Pani / Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane przez Administratora w innych celach, udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego.
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały
zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGKiT.271.13.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport do miejsca zagospodarowania właściwego dla Gminy Lubomino (określonego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2016 - 2022), odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjne oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Odbiór i transport odpadów winien odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1297 ze zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.), wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko –Mazurskiego na lata 2016 - 2022, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubomino oraz innymi przepisami prawa polskiego.
2) Odpady podlegające odbiorowi - odpady komunalne zbierane w sposób selektywny z podziałem na frakcje:
a) papier - 15 01 01, 20 01 01,
b) szkło - 15 01 07, 20 01 02,
c) metale, tworzywa sztuczne oraz opakowania wielomateriałowe - 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 39, 20 01 40,
d) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów - 20 01 08, 20 02 01,
e) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 20 03 01,
f) odpady niebezpieczne - 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 17, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 29, 20 01 27, 20 01 33,
g) przeterminowane leki i chemikalia - 20 01 32, 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29*,
h) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki - ex 20 01 99,
i) zużyte baterie i akumulatory - 20 01 34,
j) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36,
k) meble i inne odpady wielkogabarytowe - 20 03 07,
l) zużyte opony – 16 01 03,
m) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne – 17 01 07, 17 09 04,
n) odzież i tekstylia – 20 01 10, 20 01 11,
o) popiół pochodzący z palenisk - ex 20 01 99
3) Wymienione wyżej odpady nie mogą pochodzić z działalności gospodarczej. Ponadto odpady budowlane mogą powstawać w wyniku prowadzenia drobnych remontów, niewymagających pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót.
4) Odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z budowy lub przebudowy (wymagających pozwolenia na budowę) odbierane będą odpłatnie, po każdorazowym zgłoszeniu Wykonawcy takiej konieczności przez właściciela nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia kontenerów na odpady budowlane i rozbiórkowe w miejsce wskazane przez właściciela nieruchomości.
3. Dane charakteryzujące zamówienie:
1) Szacunkowa ilość odpadów, jaka może powstać na terenie gminy w okresie 12 miesięcy wynosi: ok. 690 Mg (ok. 57,50 Mg na miesiąc).
2) Szacuje się, że ilość odpadów odebrana bezpośrednio od mieszkańców wynosić będzie 585,00 Mg rocznie, natomiast ilość odpadów oddanych na PSZOK szacuje się na 105 Mg rocznie.
3) Ilość podanych odpadów w ciągu okresu realizacji zamówienia jest ilością szacunkową i może wzrosnąć lub zmaleć w zależności od złożonych deklaracji przez właścicieli nieruchomości.
4) Przewidywana ilość nieruchomości do obsługi - około 1013. Liczba miejscowości na terenie gminy Lubomino – 19.
5) Bezpośrednio od właścicieli nieruchomości odbierane będą niżej wymienione odpady komunalne:
a) papier – ok. 10 Mg,
b) szkło – ok. 70 Mg,
c) metale, tworzywa sztuczne oraz opakowania wielomateriałowe – ok. 70 Mg,
d) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów – ok. 5 Mg,
e) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – ok. 400 Mg,
f) popiół pochodzący z palenisk – ok. 30 Mg.
6) Do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych mieszkańcy będą przekazywać następujące odpady komunalne:
a) odpady niebezpieczne – ok. 2 Mg,
b) przeterminowane leki i chemikalia < 1 Mg,
c) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki < 1 Mg,
d) zużyte baterie i akumulatory – ok. 1 Mg,
e) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – ok. 10 Mg,
f) meble i inne odpady wielkogabarytowe – ok. 30 Mg,
g) zużyte opony – ok. 10 Mg,
h) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne – 50 Mg,
i) odzież i tekstylia – 1 Mg
7) Do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych mieszkańcy mogą przekazywać odpady komunalne w postaci zużytych opon – w ilości 4 sztuk/nieruchomość/rok oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych – w ilości 1m3/nieruchomość/rok.
8) Podana ilość odpadów stanowi wielkość orientacyjną i Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania innej ilości odpadów niż zakładana.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość wymienionych pojemników

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda wykazania, że Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Lubomino w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz posiada właściwe aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych (wszystkich rodzajów odpadów określonych w niniejszej SWZ) wydane przez właściwe organy.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX cześć 2 ust. 2 pkt 1 SWZ (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ), które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, a następnie, na podstawie dokumentu, o którym mowa w IX cześć 3 ust. 1 pkt 4 i 5 SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona

Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał, iż:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX część 2 ust. 2 pkt 1 SWZ (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ), które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, a następnie, na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale IX część 3 ust. 1 pkt 3 SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej i zawodowej zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał, że:
a) dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 8 do SWZ:
 jeden pojazd przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki) duży,
 jeden pojazd przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki) mały do 3,5 tony,
 jeden pojazd przystosowany do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
 jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
b) wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedno zadanie polegającego na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o zbliżonym zakresie, jaki Zamawiający określił w SWZ o wartości minimum 300 000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały lub są wykonywane (wykaz złożony na druku stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ) oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX cześć 2 ust. 2 pkt 1 SWZ (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ), które stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, a następnie, na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale IX cześć 3 ust. 1 pkt 6 i 7 SWZ (wzór stanowi załącznik nr 8 i 9 do SWZ), złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona

Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w Rozdziale IX część 3 ust 1 pkt 6 i 7 SWZ, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (podmiotowych środków dowodowych):
1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w złożonym w postępowaniu oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VI pkt 1 SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 11 do SWZ.
3) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia wynosi 100 000 zł.
4) Zezwolenie starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
5) Zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Lubomino w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
6) Wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 8 do SWZ). Do wykazu przedmiotowego sprzętu należy dołączyć ważne na dzień otwarcia ofert kopie dowodów rejestracyjnych dla wszystkich wymienionych w wykazie pojazdów.
7) Wykaz usług, które wykonywali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedno zadanie polegającego na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o zbliżonym zakresie, jaki Zamawiający określił w SWZ o wartości minimum 300 000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały lub są wykonywane (wykaz złożony na druku stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ) oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie Oddział Lubomino nr rachunku 57 8857 1054 3001 0007 0292 0005 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania RGKiT.271.13.2022”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;
b. z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
c. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
d. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
e. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
f. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Lubomino;
g. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
h. musi zostać złożone w oryginale w postaci elektronicznej.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
a. pieniężnej – zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
b. poręczeń lub gwarancji – wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-15 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lubomino.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.