eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki" Remont I pietra budynku Starostwa Powiatu Grodziskiego przy ulicy Dalekiej 11a w Grodzisku Mazowieckim".



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
” Remont I pietra budynku Starostwa Powiatu Grodziskiego przy ulicy Dalekiej 11a w Grodzisku Mazowieckim”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 022 3008566

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

” Remont I pietra budynku Starostwa Powiatu Grodziskiego przy ulicy Dalekiej 11a w Grodzisku Mazowieckim”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb1477b3-3822-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013556/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Dalekiej 11a na siedzibę Starostwa Powiatu Grodziskiego (I piętro)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351233

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont I pietra budynku na terenie posesji Daleka 11a w Grodzisku Mazowieckim na terenie działki nr ewid. 16/31 obręb ewid. 0055 jednostka ewidencyjna . 1400504_1 w Grodzisku Mazowieckim w zakresie:
• demontaż istniejącej wyładziny z PCV ze ścian w pomieszczeniach nr 102, 113 i z korytarza,
• gładzie gipsowe na ścianach i sufitach we wszystkich pomieszczeniach łącznie z łazienkami bez sufitu korytarza ( sufit podwieszany),
• malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną,
• dwukrotne lakierowanie wszystkich ścian pokoi i korytarza lakierem bezbarwnym do wyskosci 2,0 metrów,
• wykucie z muru zbędnych ościeżnic metalowych z drzwi wewnętrznych miedzy pokojami oraz drzwi dwuskrzydłowych i drzwi wejściowych do pokoi,
• zakup i montaż nowych drzwi wejściowych do pokoi pełnych fabrycznie wykończonych dobrej klasy wraz z opasami drewnianymi jak stolarka drzwiowa na pietrze powyżej,
• rozberanie zbednych ścianek działowych gipsowych na ruszcie metalowym – stare wejście do PINB,
• rozebranie ściany z pustaków betonowych miedzy pokojami 102 a 101B pod przyszły pokój socjalny,
• wykonanie 2 nowych ścianek działowych gipsowych na ruszcie metalowym dzielących duże pomieszczenie na partere na 3 niezależne pokoje pod lisingi z pozostawieniem 2 przejścić o wymiarach 1,0 x 2,0 między pokojami,
• wykucie otworu o wymiarach 1,0 x 2,0 w ścianie z bloków BW miedzy ostatnim pokojem
( lisingi) a pokojem 111 z obramowaniem krawędzi kątownikiem metalowym,
• dwukrotne malowanie farbą olejna białą drzwi wejsćiowych do WC i pomieszczenia gospodarczego z szpachlowaniem,
• wymiana wszystkich kratek wentylacyjncyh w pomieszczeniach na nowe,
• demontaż wszystkich umywalek i misek ustępowych w łazienach z wymianą na nowe,
• wykonanie nowej instalcji wodciągowej z rur PE w pomieszczeniu socjalnym pod dwa zlewozmywaki ze stali nierdzewnej osadzone na szafkach,
• montaż termy elektrycznej 50 litrów w pomieszczeniu socjalym,
• wykonanie podejść odpływowych od zlewzmywaków jw.,
• wymiana 1 sztuki pisuaru w pomieszczeniu WC męskiego z likwiadacją starej kratki ściekowej w posadzce,
• demontaż starych lamp oświetleniowych w obu łazienkach i pomieszczeniu gospodarczym oraz archiwum Wydziału Komunikacji,
• wykonanie nowego oświetlenia łazienek – oprawy ledowe i archiwum,
• wymiana luster w łazienkach i innego wyposażenia,
• uporządkowanie terenu prac,
• załadunek i wywóz materiałów z rozbiórek na odległość 9,0 km wraz z utylizacją.

UWAGA: Ze względu na wykonywanie prac w czynnym obiekcie budowlanym należy to uwzględnić w kalkulacji cen jednostkowych. Na czas remontu zostanie wyłączone tylko I piętro na czas remontu.

Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy (Załącznik Nr 8 do SWZ). Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) załącznik nr 9 do SWZ).
Szczegółowy zakres prac podany jest w kosztorysie ślepym stanowiącym załącznik nr 8a do SWZ

Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty uzupełniające lub zamienne.

Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 382100,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662785,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 382100,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OPOL-SKA sp. z o.o. spółka komandytowa

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DAN-BUD Damian Łuczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543064373

7.3.3) Ulica: Wygonowa 81/13

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-402

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 382100,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.