Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00418807/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00587783/01 - Wynik z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa strzykawek, igieł, kaniul i koreczków (I)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Batorego 17/19
1.4.2.) Miejscowość: Toruń
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429493
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00418807
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1.W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami opisanymi w SWZ
i załącznikach do SWZ Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
1) opisów bądź folderów, bądź ulotek, bądź kart katalogowych z opisem produktu oraz wyszczególnieniem wszystkich numerów katalogowych, a także danych technicznych zgodnie
z wymogami określonymi w załączniku nr 1 do SWZ – dotyczy wszystkich części zamówienia,
2) próbki odpowiednio do oznaczonej pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 1, w celu potwierdzenia zgodności złożonej oferty z wymogami SWZ, tj. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ – dotyczy części 1, 3. Próbka musi potwierdzać również nadrukowany fabrycznie na opakowaniu numer katalogowy zaoferowany w formularzu cenowym oraz wymogi SWZ,
3) oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne są zgodne z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. oraz ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych – dotyczy wszystkich części zamówień, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
4) badania kliniczne potwierdzające biokompatybilność zaoferowanych kaniul – dotyczy części 3 zamówienia poz. 1,
5) oświadczenie producenta potwierdzające, że zaoferowane strzykawki służą do podawania
i przygotowywania leków cytostatycznych – dotyczy części 1 zamówienia poz. 15.
W załączonych dokumentach należy dokładnie zaznaczyć wszystkie parametry wymagane w SWZ.
Po zmianie:
1.W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami opisanymi w SWZ
i załącznikach do SWZ Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
1) opisów bądź folderów, bądź ulotek, bądź kart katalogowych z opisem produktu oraz wyszczególnieniem wszystkich numerów katalogowych, a także danych technicznych zgodnie
z wymogami określonymi w załączniku nr 1 do SWZ – dotyczy wszystkich części zamówienia,
2) próbki odpowiednio do oznaczonej pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 1, w celu potwierdzenia zgodności złożonej oferty z wymogami SWZ, tj. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ – dotyczy części 1, 3. Próbka musi potwierdzać również nadrukowany fabrycznie na opakowaniu numer katalogowy zaoferowany w formularzu cenowym oraz wymogi SWZ,
3) oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne są zgodne z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. oraz ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych – dotyczy wszystkich części zamówień, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
4) badania kliniczne potwierdzające biokompatybilność zaoferowanych kaniul lub badania laboratoryjne na biokompatybilność potwierdzające, że wyniki tych badań spełniły ustanowione kryteria wyznaczonych przedklinicznych badań na ocenę bezpieczeństwa toksykologicznego oraz wymagania Dobrych Praktyk Laboratoryjnych w badaniach przedklinicznych – dotyczy części 3 zamówienia poz. 1,
5) oświadczenie producenta potwierdzające, że zaoferowane strzykawki służą do podawania
i przygotowywania leków cytostatycznych – dotyczy części 1 zamówienia poz. 15.
W załączonych dokumentach należy dokładnie zaznaczyć wszystkie parametry wymagane w SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1.W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami opisanymi w SWZ
i załącznikach do SWZ Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
1) opisów bądź folderów, bądź ulotek, bądź kart katalogowych z opisem produktu oraz wyszczególnieniem wszystkich numerów katalogowych, a także danych technicznych zgodnie
z wymogami określonymi w załączniku nr 1 do SWZ – dotyczy wszystkich części zamówienia,
2) próbki odpowiednio do oznaczonej pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 1, w celu potwierdzenia zgodności złożonej oferty z wymogami SWZ, tj. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ – dotyczy części 1, 3. Próbka musi potwierdzać również nadrukowany fabrycznie na opakowaniu numer katalogowy zaoferowany w formularzu cenowym oraz wymogi SWZ,
3) oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne są zgodne z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. oraz ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych – dotyczy wszystkich części zamówień, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
4) badania kliniczne potwierdzające biokompatybilność zaoferowanych kaniul – dotyczy części 3 zamówienia poz. 1,
5) oświadczenie producenta potwierdzające, że zaoferowane strzykawki służą do podawania
i przygotowywania leków cytostatycznych – dotyczy części 1 zamówienia poz. 15.
W załączonych dokumentach należy dokładnie zaznaczyć wszystkie parametry wymagane w SWZ.
Po zmianie:
1.W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami opisanymi w SWZ
i załącznikach do SWZ Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
1) opisów bądź folderów, bądź ulotek, bądź kart katalogowych z opisem produktu oraz wyszczególnieniem wszystkich numerów katalogowych, a także danych technicznych zgodnie
z wymogami określonymi w załączniku nr 1 do SWZ – dotyczy wszystkich części zamówienia,
2) próbki odpowiednio do oznaczonej pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 1, w celu potwierdzenia zgodności złożonej oferty z wymogami SWZ, tj. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ – dotyczy części 1, 3. Próbka musi potwierdzać również nadrukowany fabrycznie na opakowaniu numer katalogowy zaoferowany w formularzu cenowym oraz wymogi SWZ,
3) oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne są zgodne z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. oraz ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych – dotyczy wszystkich części zamówień, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
4) badania kliniczne potwierdzające biokompatybilność zaoferowanych kaniul lub badania laboratoryjne na biokompatybilność potwierdzające, że wyniki tych badań spełniły ustanowione kryteria wyznaczonych przedklinicznych badań na ocenę bezpieczeństwa toksykologicznego oraz wymagania Dobrych Praktyk Laboratoryjnych w badaniach przedklinicznych – dotyczy części 3 zamówienia poz. 1,
5) oświadczenie producenta potwierdzające, że zaoferowane strzykawki służą do podawania
i przygotowywania leków cytostatycznych – dotyczy części 1 zamówienia poz. 15.
W załączonych dokumentach należy dokładnie zaznaczyć wszystkie parametry wymagane w SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-26 09:00
Po zmianie:
2024-07-29 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-26 10:00
Po zmianie:
2024-07-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-24
Po zmianie:
2024-08-27
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remont nawierzchni ul. Bydgoskiej w Toruniu na odcinku od ul. Reja do ul. Sienkiewicza
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby spółki Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy Sp. z o.o.
- Dostawa czasopism zagranicznych drukowanych oraz zakup dostępu online do czasopism i baz elektronicznych dla Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w roku 2025.
- Wykonanie remontu klatki schodowej wraz z wymianą instalacji domofonowej w gminnym budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Prostej 24 w Toruniu.
- Wykonanie remontu dachu gminnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Prostej 24 w Toruniu.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy leków wykorzystywanych w leczeniu pacjentów, materiałów opatrunkowych oraz jednorazowego sprzętu i asortymentu medycznego dla OLR "Pałac Kamieniec" sp. z o.o. sukcesywnie na okres 12 miesięcy
- Dostawa wyrobów medycznych do głębokiej stymulacji mózgu - nr sprawy 103/TP/2024
- Zakup i dostawa sond wieńcowych wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania badań IVUS dla Pracowni Angiokardiografii Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej w roku 2024/25
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych, soli tabletkowej do uzdatniania wody oraz innych wyrobów dla USK-2.
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 11 PAKIETÓW
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.