eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokDostępna przestrzeń publiczna - Starostwo Powiatowe w Sanoku bez barier



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostępna przestrzeń publiczna - Starostwo Powiatowe w Sanoku bez barier

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SANOCKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sanok

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134652942

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-sanok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1102267c-3456-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostępna przestrzeń publiczna - Starostwo Powiatowe w Sanoku bez barier

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1102267c-3456-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093535/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Dostępna przestrzeń publiczna - Starostwo Powiatowe w Sanoku bez barier

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.272.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 504341,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Przebudowa budynku urzędu, pod kątem potrzeb związanych z dostosowaniem do Ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Przebudowa obejmuje:
1) Przystosowanie istniejących sanitariatów W-C dla potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (sanitariat W-C na III piętrze, sanitariat W-C na IV piętrze, sanitariat W-C na parterze),
2) Dostosowanie stanowisk obsługi przeznaczonych dla osób poruszających się na wózkach (Biuro Obsługi Klienta, Wydział Komunikacji –pok.nr 2 oraz pok. nr 10)
3) zlikwidowanie bariery architektonicznej w postaci różnicy poziomów pomiędzy pomieszczeniami
4) Dostosowanie balustrad i poręczy przy schodach dla potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami
5) Modernizacja korytarzy poprzez wykonanie poręczy wzdłuż korytarzy, malowanie ścian i sufitów, wymiana posadzki na antypoślizgową wykładzinę PCV.
6) Wymiana drzwi wejściowych do pomieszczeń biurowych

Dostosowanie obejmuje:
1) Umieszczenie oznakowania kierunkowego we wszystkich punktach węzłowych (jw. skrzyżowania dróg komunikacyjnych budynku) oraz oznakowania miejsc w logicznych punktach –czyli w miejscach, gdzie następuje moment wyboru dalszej drogi, zmiana kierunku poruszania się, zróżnicowanie kolorystyczne posadzek
2) Wykonanie systemu identyfikacji wizualnej (oznaczenia, piktogramy), uwzględniającego możliwe ograniczenia użytkowników
3) Umieszczenie napisów informacyjnych na drzwiach lub obok drzwi do pomieszczeń oraz w wydzielonych strefach z zastosowaniem dużych i kontrastowych znaków
4) Zastosowanie informacji dotykowej, jw. oznaczenia w alfabecie Braille´a przy wejściach do pomieszczeń, na poręczach schodów
5) Umieszczenie planów tyflograficznych umieszczonych wewnątrz obiektu przy wejściu do niego i na każdej z kondygnacji w bezpośrednim sąsiedztwie wyjścia z windy, które odzwierciedlają przestrzeń danej kondygnacji (lub wybrany jej fragment) oraz najistotniejsze jej elementy. Do planów tyflograficznych powinny prowadzić ścieżki dotykowe.
6) Oznaczenie krawędzi pierwszego i ostatniego stopnia każdego biegu schodów przez ich oznakowanie pasami w jednolitym, skontrastowanym z tłem kolorze, znajdującymi się na powierzchni pionowej i poziomej stopnia, a w przypadku biegu o trzech stopniach konieczne jest oznaczenie każdego z nich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 358361,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Wykonanie prac remontowych we wskazanych w przedmiarze pomieszczeniach w budynku przy ul. Rynek 1

Zakres planowanego zadania
Zamierzeniem inwestora jest wykonanie prac remontowych we wskazanych w przedmiarze pomieszczeniach w budynku przy ul. Rynek1
Przebudowa obejmuje:
Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót. Roboty mają charakter ogólnobudowlany.
Uwagi ogólne:
1) Zasadniczyzakrespracobejmuje,remontpodłógorazmalowaniepomieszczeń.
2) Prace na obiekcie Wykonawca winien realizować pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane.
3) Przed przystąpieniem do prac Wykonawca przedłoży harmonogram realizacji robót. Harmonogram będzie podległ zatwierdzeniu przez kierowników (Naczelników wydziałów). Z uwagi na konieczność zapewnienia ciągłości pracy urzędu, prace prowadzone w poszczególnych pomieszczeniach będą miały charakter etapowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 53946,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – wykonanie prac remontowych we wskazanych w przedmiarze pomieszczeniach w budynku przy ul.Kościuszki36.

Zakres planowanego zadania
Zamierzeniem inwestora jest wykonanie prac remontowych we wskazanych w przedmiarze pomieszczeniach w budynku przy ul. Kościuszki 36.
Przebudowa obejmuje:
Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót. Roboty mają charakter ogólnobudowlany.

Uwagi ogólne:
1) Z uwagi na remontowy charakter prac obejmujący częściowe rozbiórki elementów budynku zakres prac może ulec zmianie lub korekcie. Ocena stanu elementów budynku po wykonaniu prac rozbiórkowych, każdorazowo będzie dokonywana przez kierownika budowy i inspektora nadzoru.
2) Prace na obiekcie Wykonawca winien realizować pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane.
3) Przed przystąpieniem do prac Wykonawca przedłoży harmonogram realizacji robót. Harmonogram będzie podległ zatwierdzeniu przez kierowników (Naczelników wydziałów). Z uwagi na konieczność zapewnienia ciągłości pracy urzędu, prace prowadzone w poszczególnych pomieszczeniach będą miały charakter etapowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 92033,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powiat Sanocki na realizację zamówienia przeznaczył kwoty: część 1: 357 759,00 zł., część 2: 50 000,00 zł., część 3: 90 000,00 zł., a najkorzystniejsza oferta opiewała na kwoty: część 1: 394 155,22 zł., część 2: 62 799,13 zł., część 3: 111 717,04 zł.

W związku z tym, że cena najkorzystniejszych ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Powiat Sanocki na podstawie art. 255 pkt 3 unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394155,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 619360,07 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powiat Sanocki na realizację zamówienia przeznaczył kwoty: część 1: 357 759,00 zł., część 2: 50 000,00 zł., część 3: 90 000,00 zł., a najkorzystniejsza oferta opiewała na kwoty: część 1: 394 155,22 zł., część 2: 62 799,13 zł., część 3: 111 717,04 zł.

W związku z tym, że cena najkorzystniejszych ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Powiat Sanocki na podstawie art. 255 pkt 3 unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62799,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62799,13 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powiat Sanocki na realizację zamówienia przeznaczył kwoty: część 1: 357 759,00 zł., część 2: 50 000,00 zł., część 3: 90 000,00 zł., a najkorzystniejsza oferta opiewała na kwoty: część 1: 394 155,22 zł., część 2: 62 799,13 zł., część 3: 111 717,04 zł.

W związku z tym, że cena najkorzystniejszych ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Powiat Sanocki na podstawie art. 255 pkt 3 unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111717,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111717,04 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.