Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00400295/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
- 2023/BZP 00402469/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej i piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych -część nr 2 - dostawa piasku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GOLUBIU-DOBRZYNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340310272
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. PTTK 11
1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 683 22 86
1.5.8.) Numer faksu: 56 475 60 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@golub-dobrzyn.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.golub-dobrzyn.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_golub_dobrzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa soli drogowej i piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych -część nr 2 - dostawa piasku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d375832c-55fb-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053487/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa soli drogowej i piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400295
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 52800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku frakcji 0-2 mm z przeznaczeniem do zwalczania śliskości na drogach powiatowych objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2023/2024.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania:
- Piasek powinien posiadać frakcje uziarnienia (średnicę cząstek) do 2,0 mm zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005r. Nr 230 poz. 1960).
- Piasek nie może być nadmiernie zawilgocony- dopuszczalna wilgotność wynosi max. 5%, nie może zawierać skaleń i zbrojeń ( nie rozkruszających się przy nacisku stopą), a także zanieczyszczeń obcych (liście, patyki, chwasty, glina), wskaźnik piaskowy ma być większy niż 65%. Pozostałe wymagania powinny odpowiadać normie: PN-EN-13043;2004.
3. Zakwestionowane przez Zamawiającego partie piasku, jako nie spełniające wymogów ze względu na zanieczyszczenia, zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału z placu składowego Zamawiającego na własny koszt i dostarczenia piasku wolnego od wad w terminie 3 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4.
5 Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości dostarczonego piasku na poziomie ±200 ton. W tej sytuacji wynagrodzenie ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od faktycznej ilości dostarczonego piasku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14200000-3 - Piasek i glina
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76752,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kopalnia Kruszywa naturalnego Ewa Kwaśniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781641352
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór 6
7.3.5) Kod pocztowy: 87-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Kopalnia kruszywa naturalnego" Ewa Kwaśniewska
jakie przetargi wygrała firma
"Kopalnia kruszywa naturalnego" Ewa Kwaśniewska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GOLUBIA-DOBRZYNIA
- "Remont drogi powiatowej nr 2131C Plebanka - Radomin w km 1+241 do 5+318"
- Podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie gminy Golub-Dobrzyń w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu.
więcej: przetargi w Golubiu-Dobrzyniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.