eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakroczymModernizacja o¶wietlenia drogowego w gminie Zakroczym - Zakup i dostawa lamp solarnych.



Og³oszenie z dnia 2023-10-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja o¶wietlenia drogowego w gminie Zakroczym -
Zakup i dostawa lamp solarnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Zakroczym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270399

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zakroczym

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-170

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.karczewska@zakroczym.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zakroczym.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja o¶wietlenia drogowego w gminie Zakroczym -
Zakup i dostawa lamp solarnych.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d62b5235-6354-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00429561

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00031703/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Modernizacja o¶wietlenia drogowego w gminie Zakroczym - Zakup i dostawa lamp solarnych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d62b5235-6354-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e komunikacjê e-mail (z wy³±czeniem sk³adania ofert) na adres zamowienia@zakroczym.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku
za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ
opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem
podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Je¿eli Zamawiaj±cy bêdzie przetwarza³ dane osobowe osób fizycznych w celu realizacji
zamówienia, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Zakroczymia, ul. Warszawska 7, 05-170 Zakroczym, tel. 227852145
e-mail: urzad@zakroczym.pl
2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Zakroczymiu: tel. 22 785 21 45, e-mail:
iod@zakroczym.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o przepisy ustawy Pzp i aktów wykonawczych;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIR.271.21.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa lamp solarnych w gminie Zakroczym.
2. Zakres robót obejmuje:
1) dostawê 34 lamp solarnych z w³asnym ¼ród³em zasilania transportem Wykonawcy na koszt i ryzyko Wykonawcy,
2) roz³adunek i zamocowanie lamp w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego,
3) monta¿ – osadzenie fundamentu, s³upów oraz lamp,
4) ustawienie s³upa o¶wietleniowego,
5) przeprogramowanie lamp dwa razy w roku w okresie trwania gwarancji w terminach ustalonych z Zamawiaj±cym,
6) usuwania awarii w ci±gu 2 dni od momentu powiadomienia o awarii,
7) udzielenia minimum 60 miesiêcy gwarancji jako¶ci i rêkojmi na dostarczone i zamontowany urz±dzenia.
3. Lokalizacja przedsiêwziêcia: dostawa i wymiana nowych lamp solarnych bêdzie wykonana w punktowo wybranych przez Zamawiaj±cego miejscach zlokalizowanych na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego w powiecie nowodworskim gmina Zakroczym.
4. Ka¿da dostawa obejmuje tak¿e monta¿ lamp solarnych wykonany zgodnie z warunkami technicznymi oraz sztuk± budowlan±.
5. Dostarczone i zamontowane przez Wykonawcê lampy solarne bêd± fabrycznie nowe, co oznacza, ¿e urz±dzenia bêd± nieu¿ywane oraz nieregenerowane, wyprodukowane nie wcze¶niej ni¿ w 2023r., kompletne, oznakowane znakiem CE oraz bêd± posiada³y niezbêdne instrukcje i gwarancje w jêzyku polskim, wolne od wad fizycznych i prawnych.
6. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia przez Wykonawcê gwarancji jako¶ci i rêkojmi na dostarczone i zamontowane lampy - minimum 60 miesiêcy, licz±c od dnia koñcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ okre¶lonym przez Zamawiaj±cego parametrom technicznym, u¿ytkowym oraz jako¶ciowym.
Pozosta³e parametry techniczne dotycz±ce zaoferowanych lamp zosta³y wskazane w SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium ceny.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez wykonawcê spe³nienia warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 PZP dotycz±cych:

sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 150 000,00 z³.

4) zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
1) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej jedn± dostawê lamp solarnych, która obejmowa³a dostawê i uruchomienie co najmniej 20 lamp solarnych

2) Dysponuje lub przy realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeñ, posiadaj±cym aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego (okrêgowej izby in¿ynierów budownictwa).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Zamawiaj±cy odst±pi od wezwania do z³o¿enia o¶wiadczenia, je¿eli w postêpowaniu zostanie z³o¿ona 1 oferta, zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:

1) polisy ubezpieczeniowej lub innych dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporz±dzony wed³ug wzoru za³±cznik nr 4 do SWZ;
3) wykazu dostaw (sporz±dzonego wed³ug wzoru za³±cznik nr 5 do SWZ) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (formularz wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca, który sk³ada ofertê zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) opis charakterystyki oferowanej lampy solarnej w zakresie wykazania spe³nienia wymagañ technicznych okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem w formularzu ofertowym nazwy producenta i modelu lampy. Opis, o którym mowa, powinien odnosiæ siê do ka¿dego z wymagañ technicznych lampy solarnej okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia w celu umo¿liwienia Zamawiaj±cemu weryfikacji spe³niania przez oferowane lampy wymagañ minimalnych okre¶lonych w opisie przedmiotu zmówienia;
2) deklaracje zgodno¶ci UE i deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych produktów (sk³adaj±cych siê na oferowan± lampê solarn±) celem potwierdzenia, ¿e oferowane produkty spe³niaj± wszelkie normy techniczne dopuszczaj±ce produkty do obrotu i u¿ytkowania na terenie Polski,
3) w odniesieniu do s³up – certyfikat w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych, DWU, rysunek techniczny, O¶wiadczenie producenta s³upów wskazuj±ce, i¿ mo¿e byæ on przeznaczony do monta¿u na nim lamp solarnych oraz wskazuj±ce na maksymalne, dopuszczalne obci±¿enie s³upa mas± oraz powierzchni± wiatrow± oprawy solarnej wraz z panelem PV, stela¿em oraz wysiêgnikiem,
4) w odniesieniu do wysiêgnika– dokumentacja warsztatowa (z informacj± o masie produktu) wraz z rysunkiem technicznym i deklaracj± zgodno¶ci,
5) w odniesieniu do stela¿u panelu PV – dokumentacja warsztatowa (z informacj± o masie produktu) wraz z rysunkiem technicznym i deklaracj± zgodno¶ci,
6) w odniesieniu do fundamentu - certyfikat w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych, DWU, rysunek techniczny,
7) w odniesieniu do oprawa ¶wietlna – certyfikat CE, deklaracja zgodno¶ci, karta produktu wystawiona przez producenta (zawieraj±ca informacje o masie oraz wymiarach oprawy wraz z panelem PV) – orygina³ (w przypadku karty sporz±dzonej w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski - w razie w±tpliwo¶ci uznaje siê, i¿ wersja polskojêzyczna jest wersj± wi±¿±c±).
2. Wykonawca sk³ada przedmiotowe ¶rodki dowodowe wraz z ofert±.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1. W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca, który sk³ada ofertê zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) opis charakterystyki oferowanej lampy solarnej w zakresie wykazania spe³nienia wymagañ technicznych okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem w formularzu ofertowym nazwy producenta i modelu lampy. Opis, o którym mowa, powinien odnosiæ siê do ka¿dego z wymagañ technicznych lampy solarnej okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia w celu umo¿liwienia Zamawiaj±cemu weryfikacji spe³niania przez oferowane lampy wymagañ minimalnych okre¶lonych w opisie przedmiotu zmówienia;
2) deklaracje zgodno¶ci UE i deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych produktów (sk³adaj±cych siê na oferowan± lampê solarn±) celem potwierdzenia, ¿e oferowane produkty spe³niaj± wszelkie normy techniczne dopuszczaj±ce produkty do obrotu i u¿ytkowania na terenie Polski,
3) w odniesieniu do s³up – certyfikat w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych, DWU, rysunek techniczny, O¶wiadczenie producenta s³upów wskazuj±ce, i¿ mo¿e byæ on przeznaczony do monta¿u na nim lamp solarnych oraz wskazuj±ce na maksymalne, dopuszczalne obci±¿enie s³upa mas± oraz powierzchni± wiatrow± oprawy solarnej wraz z panelem PV, stela¿em oraz wysiêgnikiem,
4) w odniesieniu do wysiêgnika– dokumentacja warsztatowa (z informacj± o masie produktu) wraz z rysunkiem technicznym i deklaracj± zgodno¶ci,
5) w odniesieniu do stela¿u panelu PV – dokumentacja warsztatowa (z informacj± o masie produktu) wraz z rysunkiem technicznym i deklaracj± zgodno¶ci,
6) w odniesieniu do fundamentu - certyfikat w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych, DWU, rysunek techniczny,
7) w odniesieniu do oprawa ¶wietlna – certyfikat CE, deklaracja zgodno¶ci, karta produktu wystawiona przez producenta (zawieraj±ca informacje o masie oraz wymiarach oprawy wraz z panelem PV) – orygina³ (w przypadku karty sporz±dzonej w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski - w razie w±tpliwo¶ci uznaje siê, i¿ wersja polskojêzyczna jest wersj± wi±¿±c±).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± , Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce dokumenty i o¶wiadczenia:
1) parametry techniczne urz±dzeñ zaoferowanych przez Wykonawcê sporz±dzone wed³ug wzoru za³±cznik nr 1a do SWZ – orygina³ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sporz±dzone wed³ug wzoru za³±cznik nr 2 do SWZ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (oraz je¿eli dotyczy o¶wiadczenia podmiotów udostêpniaj±cych zasoby);
3) w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania sk³ada odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru oraz je¿eli dotyczy – pe³nomocnictwo (w przypadku, w którym dokumenty podpisuje pe³nomocnik), podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy;
4) przedmiotowe ¶rodki dowodowe o których mowa w Rozdziale IX;
5) podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub bêd± one niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
6) w przypadku podmiotów sk³adaj±cych ofertê wspólnie - pe³nomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólnie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców;
7) je¿eli dotyczy – o¶wiadczenie, z którego wynika, jakie dostawy lub roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pe³nomocnika, o którym mowa w pkt 5;
8) je¿eli dotyczy - zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca, realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
9) dokument wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, w oryginale w postaci elektronicznej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 4 000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci .
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: Mazowiecki Bank Spó³dzielczy w £omiankach oddzia³ Zakroczym, numer rachunku: 48 8009 1062 0016 4887 2007 0027. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wp³ywu pieniêdzy na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z postanowieniami zawartymi w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy zgodnie z par. 12 za³±cznika nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-13 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-13 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-10

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy wykluczy z udzia³u w postêpowaniu Wykonawcê, na podstawie:
1) przes³anek okre¶lonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
2) przes³anek okre¶lonych w art. 109 ust. 1 pkt 4, pkt 5, pkt 7, pkt 10 ustawy Pzp;
3) art. 7 ust. 1 pkt 1-3 z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.