Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego poziomego na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250
1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego poziomego na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb67e553-39ef-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206099/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego poziomego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396980
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W przeprowadzonych kolejno 2 postępowaniach w trybie podstawowym (ogłoszenia o zamówieniu: 2024/BZP 00293496 z dnia 19.04.2024 r. oraz 2024/BZP 00322484 z dnia 14.05.2024 r.) nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia.
2. Wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1) porozumiewanie się wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie drogą elek-troniczną, na uzgodnione adresy e-mail lub telefonicznie;
2) Zamawiający zgłasza (zleca) Wykonawcy prace związane z oznakowaniem dróg, któ-re oznacza klauzulą UTRZYMANIE lub NOWA ORD;
3) prace oznaczone klauzulą UTRZYMANIE dotyczą bieżącego utrzymania oznakowania poziomego w danej drodze:
wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego:
- informuję Zamawiającego o przyjęciu zlecenia i gotowości do jego realizacji
w czasie wyznaczonym przez Zamawiającego lub zgłasza ewentualne uwagi w ciągu dwóch dni od dnia otrzymania zlecenia,
- uzgadnia zakres robót i w czasie wyznaczonym przez Zamawiającego realizuje zle-cenie (z zastrzeżeniem, że termin realizacji nie może być krótszy niż 7 dni licząc od dnia zgłoszenia zlecenia),
- informuje Zamawiającego o wykonaniu zlecenia i gotowości do jego odbioru – do informacji załącza kosztorys powykonawczy;
4) prace oznaczone klauzulą NOWA ORD dotyczą wprowadzenia nowych organizacji ru-chu drogowego, w których wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego:
a) niezwłocznie (w ciągu 2 dni od otrzymania zlecenia) uzgadnia z Zamawiającym termin realizacji, z zastrzeżeniem, że termin wykonania zlecenia nie może być dłuż-szy niż 14 dni, chyba że uzasadnione jest ustalenie przez Zamawiającego dłuższego terminu wykonania,
b) zgłasza Zamawiającemu wykonanie zlecenia i gotowość do odbioru, który nastą-pi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia (do zgłoszenia dołącza kosztorys powykonawczy);
5) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia ciągłości ruchu pieszego
i kołowego w miejscu prowadzonych robót drogowych;
6) protokół odbioru realizacji zleceń (stanowiący podstawę do rozliczenia faktury)
z zakresu objętego umową podpisywać będą przedstawiciele Zamawiającego
i Wykonawcy po uprzednim odbiorze prac w terenie;
7) Wykonawca zapewnia Zamawiającemu transport podczas odbiorów przedmiotu zamówienia;
8) Wykonawca zapewnia możliwość stałego (24h na dobę) kontaktu z Zamawiającym -telefoniczny oraz e-mailowy celem przyjęcia zlecenia / informacji związanego
z utrzymaniem oznakowania poziomego, wykonawca wskaże również swojego przedstawiciela do kontaktów jw. (24 h na dobę);
4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177519,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177519,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177519,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONDE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 87109810200000
7.3.3) Ulica: ul. Piotrowskiego
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177519,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa leku Afliberceptum (Eylea) na potrzeby Oddziału Okulistycznego dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu w 2025 r.
- Św. usług kom. w zakresie odbioru, transportu, przyjęcia, odzysku i unieszkodliwiania odpadów kom. z nierucho. niezam. oraz najem konte. i pojemn. z terenów OSiR w Inow.1.01. 2025-31 .12.2025
- Sukcesywne dostawy środków chemicznych do dezynfekcji, uzdatniania i badania wody basenowej na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu w 2025 r.
- Dostawa, wykonanie i wdrożenie systemu centralnego wydruku w Urzędzie Miasta Inowrocławia
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 2558C w zakresie budowy ścieżki rowerowej w ramach inwestycji: "Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Krusza Duchowna-Janikowo"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Przebudowa drogi gminnej nr 101113C w miejscowości Steklinek.
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
- Naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników, remonty oznakowania pionowego i poziomego ulic miasta Iławy zarządzanych przez Burmistrza Miasta Iławy w roku 2025
- Rozbudowa ul. inż. Wincentego Choroszewskiego
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 3943P Kiełczewo - Bonikowo o ścieżkę rowerową wraz z budową oświetlenia ulicznego
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.