Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00327998/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
- 2024/BZP 00349036/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-03
- 2024/BZP 00358890/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa drogi w miejscowości Woźniki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLA KRZYSZTOPORSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Wola Krzysztoporska
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-371
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wola-krzysztoporska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wola-krzysztoporska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00992297-11ea-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa drogi w miejscowości Woźniki”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00992297-11ea-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023905/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa drogi w miejscowości Woźniki - zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327998
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFP.271.1.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 937676,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Budowy drogi w miejscowości Woźniki w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania pn.: „Budowa drogi gminnej nr 110488E oraz dróg wewnętrznych w Gminie Wola Krzysztoporska”.
1.2. Inwestycja zlokalizowana będzie na działce nr ewid. 420 obręb Woźniki gm. Wola Krzysztoporska oraz na działkach przyległych, na których będzie wykonane poszerzenie drogi na docinku od drogi powiatowej nr 1916E (dz. nr ewid. 162 obręb Kolonia Woźniki) za skrzyżowanie z drogą wewnętrzną (dz. nr ewid. 421 obręb Woźniki), długość odcinka ok 600 mb.
Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji technicznej dla ww. zadania
wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii, w tym ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID)/pozwolenia na budowę, kompletną realizację przedsięwzięcia polegającą na wykonaniu robót budowlanych w ramach zadania oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla powyższej inwestycji.
1.3. Realizacja inwestycji współfinansowana jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
1.4. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera:
- załącznik nr 6 do SWZ - Wytyczne Zamawiającego
- załącznik nr 7 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy,
- załącznik nr 8 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
- Załącznik nr 9 do SWZ – Przedmiary (załączone pomocniczo).
1.5. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją zamówienia, w tym SWZ i załącznikami oraz zaleceniami Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego i autorskiego. Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
1.6. W związku z tym, że rozliczenie zamówienia będzie miało charakter ryczałtowy przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją zamówienia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.
1.7. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na dokumentów zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyceny na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji zamówienia, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac budowlanych do wykonania przedmiotowej inwestycji.
1.8 Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, a jego zakres obejmuje również elementy nie ujęte w dokumentacji zamówienia, ale konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych.
1.9. W ramach ceny ryczałtowej Wykonawca zobowiązany jest wykonać niezbędne czynności pomocnicze, w tym m.in:
a) uzyskać w imieniu zamawiającego wszelkie niezbędne pozwolenia, uzgodnienia, dokumenty itp., których obowiązek posiadania wynika z przepisów prawa oraz które są niezbędne do realizacji zamówienia,
b) oznakować roboty, m.in. zamieścić przed przystąpieniem do robót na terenie inwestycji
w widocznym miejscu tablicę informacyjną zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
c) składować i wywozić odpady powstających w trakcie realizacji robót.
Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został wskazany w umowie stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.
2. GWARANCJA
Wykonawca udzieli Zamawiającemu:
- gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia, w tym wykonaną dokumentację projektową, roboty budowlane, wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na okres minimum 36 miesięcy liczony od dnia odbioru końcowego, maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy,
- rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji liczony od dnia odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1167885,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2391925,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1167885,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "PEUK" S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590003642
7.3.3) Ulica: ul. Franklina Roosevelta 39
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1167885,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.