Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00335721/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
- 2024/BZP 00360581/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
- 2024/BZP 00369891/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa drogi gminnej nr 110488E oraz drogi wewnętrznej w Gminie Wola Krzysztoporska – ulica Spacerowa w Woli Krzysztoporskiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLA KRZYSZTOPORSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Wola Krzysztoporska
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-371
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wola-krzysztoporska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wola-krzysztoporska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f408fa25-135d-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa drogi gminnej nr 110488E oraz drogi wewnętrznej w Gminie Wola Krzysztoporska – ulica Spacerowa w Woli Krzysztoporskiej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f408fa25-135d-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023905/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa drogi gminnej nr 110488E oraz dróg wewnętrznych w Gminie Wola Krzysztoporska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFP.271.1.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2291041,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
1.1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa drogi gminnej nr 110488E oraz dróg wewnętrznych w Gminie Wola Krzysztoporska”, w ramach którego należy wykonać budowę drogi - ul. Spacerowej w Woli Krzysztoporskiej (odcinek nr 1 droga gminna nr 110488E obejmująca odcinek od km około 0+123 do km 0+555 oraz odcinek nr 2 droga wewnętrzna od km 0+000 do km około 0+123).
Zadanie obejmuje:
CZĘŚĆ A
Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji budowlanej i robót budowlanych dotyczących budowy oświetlenia ulicznego w ramach ww. inwestycji:
- ODCINEK 1 droga w m. Wola Krzysztoporska ul. Spacerowa będąca drogą gminną nr 110488E oraz
- ODCINEK 2 droga w m. Wola Krzysztoporska ul. Spacerowa będąca drogą wewnętrzną.
CZEŚĆ B
Wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy drogi w ramach ww. zadania:
- ODCINEK 1 droga w m. Wola Krzysztoporska ul. Spacerowa będąca drogą gminną nr 110488E oraz
- ODCINEK 2 droga w m. Wola Krzysztoporska ul. Spacerowa będąca drogą wewnętrzną.
Budowa realizowana na podstawie Decyzji Starosty Powiatu Piotrkowskiego nr 5/2016 z dnia 31.03.2016 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dotyczącej budowy drogi gminnej (ul Spacerowej) na odcinku od ul. Wesołej do ul. Letniej w Woli Krzysztoporskiej od kilometra 0+000 do kilometra 0+555 długości 555m wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej i elektroenergetycznej sieci średniego i niskiego napięcia oraz Decyzji nr 01/2019 z dnia 27.02.2019r. o zmianie ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 5/2016 z dnia 31.03.2016 znak AB-I.6740.3.4.2015.AG/AJ.
1.2. W ramach zamówienia należy opracować dokumentację projektową w zakresie budowy oświetlenia ulicznego dla przedmiotowego zadania, uzyskać wszelkie wymagane uzgodnienia, opinie, w tym ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę oświetlenia, kompletną realizację całości przedsięwzięcia polegającą na wykonaniu robót budowlanych w ramach zadania oraz uzyskać pozwolenie na użytkowanie dla powyższej inwestycji.
1.3.Realizacja inwestycji współfinansowana jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
CZĘŚĆ A – Budowa oświetlenia ulicznego w ramach zadania „Budowa drogi gminnej nr 110488E oraz drogi wewnętrznej w Gminie Wola Krzysztoporska – ODCINEK 1 droga w m. Wola Krzysztoporska ul. Spacerowa – droga gminna nr 110488E oraz ODCINEK 2 droga w m. Wola Krzysztoporska ul. Spacerowa – droga wewnętrzna, ZAKRES OKREŚLA „Program Funkcjonalno - Użytkowy" (PFU), który stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
CZĘŚĆ B – Roboty budowlane w ramach zadania „Budowa drogi gminnej nr 110488E oraz drogi wewnętrznej w Gminie Wola Krzysztoporska – ODCINEK 1 droga w m. Wola Krzysztoporska ul. Spacerowa będąca drogą gminną nr 110488E oraz ODCINEK 2 droga w m. Wola Krzysztoporska ul. Spacerowa będąca drogą wewnętrzną - budowa drogi gminnej (ul Spacerowej) na odcinku od ul. Wesołej do ul. Letniej w Woli Krzysztoporskiej od kilometra 0+000 do kilometra 0+555 długości 555m wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej i elektroenergetycznej sieci średniego i niskiego napięcia OKREŚLONE SĄ w dokumentacji technicznej oraz decyzjach starosty Powiatu Piotrkowskiego, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki nr 8 i 9 do SWZ.
1.5. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera:
- załącznik nr 6 do SWZ - Wytyczne Zamawiającego
- załącznik nr 7 do SWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy (oświetlenie uliczne)
- załącznik nr 8 do SWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
- załącznik nr 9 do SWZ - Dokumentacja projektowa
- Załącznik nr 10 do SWZ - Przedmiary (załączone pomocniczo)
1.6. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją zamówienia, w tym SWZ i załącznikami oraz zaleceniami Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego i autorskiego. Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
1.7. W związku z tym, że rozliczenie zamówienia będzie miało charakter ryczałtowy przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją zamówienia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.
1.8. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na dokumentów zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyceny na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji zamówienia, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac budowlanych do wykonania przedmiotowej inwestycji.
1.9 Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, a jego zakres obejmuje również elementy nie ujęte w dokumentacji zamówienia, ale konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych.
1.10.W ramach ceny ryczałtowej Wykonawca zobowiązany jest wykonać niezbędne czynności pomocnicze, w tym m.in:
a) uzyskać w imieniu zamawiającego wszelkie niezbędne pozwolenia, uzgodnienia, dokumenty itp., których obowiązek posiadania wynika z przepisów prawa oraz które są niezbędne do realizacji zamówienia,
b) oznakować roboty, m.in. zamieścić przed przystąpieniem do robót na terenie inwestycji
w widocznym miejscu tablicę informacyjną zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
c) składować i wywozić odpady powstających w trakcie realizacji robót.
Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został wskazany w umowie stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.
2. GWARANCJA
Wykonawca udzieli Zamawiającemu:
- gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia, w tym wykonaną dokumentację projektową, roboty budowlane, wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na okres minimum 36 miesięcy liczony od dnia odbioru końcowego, maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy,
- rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji liczony od dnia odbioru końcowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2530110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3622350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2530110,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "PEUK" S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590003642
7.3.3) Ulica: ul. Franklina Roosevelta 39
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2530110,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.