Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00368588/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00370754/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ LP Nadleśnictwa Kliniska w sezonie łowieckim 2024/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO KLINISKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pucko 1
1.5.2.) Miejscowość: Kliniska Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-123
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kliniska@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kliniska.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cdac975e-0c4d-11ef-9b7e-467806a935181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ LP Nadleśnictwa Kliniska w sezonie łowieckim 2024/2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdac975e-0c4d-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00294535/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 "Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ LP Nadleśnictwa Kliniska w sezonie łowieckim 2024/2025”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368588
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 pn.: „Obsługa polowań zbiorowych”.Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje kompleksową obsługę polowania zbiorowego dla myśliwych zagranicznych, w tym m.in.: naganianie zwierzyny, transport naganiaczy i psów, patroszenie pozyskanej zwierzy i jej transport z zachowaniem zasad bioasekuracji, zapewnienie rozprowadzającego myśliwych oraz kierownika naganki, ułożenie zwierzyny na pokocie, preparację trofeów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 określony został w załączniku nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie
4.5.5.) Wartość części: 90730,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 pn.: „Ochrona pól i zagospodarowanie obwodu łowieckiego nr 162”.Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje m.in.:
- montaż i demontaż pastuchów elektrycznych,
- zabezpieczanie upraw rolnych,
- naprawę ogrodzeń chroniących uprawy rolne, w tym wymianę/uzupełnianie słupków i siatki w ogrodzeniach chroniących pola,
- naprawę i budowę urządzeń łowieckich,
- rozbiórkę ambon i zwyżek,
- dokarmianie zwierzyny,
- zagospodarowanie poletek łowieckich: orka, siew, sadzenie, talerzowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 określony został w załączniku nr 1.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie
4.5.5.) Wartość części: 149650,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81426,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81426,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81426,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roman Jankowski Usługi Leśne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8541742792
7.3.3) Ulica: Szkolna 15
7.3.4) Miejscowość: Sowno
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81426,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135068,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135068,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135068,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roman Jankowski Usługi Leśne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8541742792
7.3.3) Ulica: Szkolna 15
7.3.4) Miejscowość: Sowno
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135068,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KLINISKA WIELKIE
więcej: przetargi KLINISKA WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2025 roku
- Wykonywanie usług z zakresu gosp. łowieckiej i łąkowo-rolnej, utrzymania stada wolnościowego żubrów na terenie Nadleśnictwa Supraśl oraz obsługa zagrody pokazowej żubrów w Kopnej Górze w 2025 roku
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Turawa w roku 2025
- Uslugi w zakresie gospodarki leśnej w nadleśnictwie Janów Lubelski w 2006 r.
więcej: Usługi myśliwskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.