eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień PomorskiPełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Termomodernizacja wraz z przebudową i rozbudową budynku przedszkola oraz zmianą sposobu użytkowania



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Termomodernizacja wraz z przebudową i rozbudową budynku przedszkola oraz zmianą sposobu użytkowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIEŃ POMORSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Kamieniu Pomorskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamień Pomorski

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kamienpomorski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamienpomorski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/kamienpomorski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Termomodernizacja wraz z przebudową i rozbudową budynku przedszkola oraz zmianą sposobu użytkowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-166f7aec-f328-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429796

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019111/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Termomodernizacja wraz z przebudową i rozbudową budynku przedszkola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272999

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIGK.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakres rzeczowego usługi stanowiącej przedmiot zamówienia publicznego tj. pełnienie kompleksowej funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa Przedszkola Publicznego nr 1 wraz z budową Żłobka w Kamieniu Pomorskim.
2. Projekt współfinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zwanego dalej „Programem”, zgodnie ze wstępną promesą Nr Edycja8/2023/7102/PolskiLad z przeznaczeniem na realizację inwestycji Przebudowa Przedszkola Publicznego nr 1 wraz z budową Żłobka w Kamieniu Pomorskim.
3. Przedmiot usługi nadzoru: Budynek czterooddziałowego przedszkola miejskiego położony jest na wydzielonym i ogrodzonym terenie przy ul. Wysockiego 3a w Kamieniu Pomorskim, działki nr 207 i 208 obręb 2 Kamień Pomorski. Jest to budynek wolnostojący o dwóch kondygnacjach nadziemnych, całkowicie podpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym pokrytym dachówką cementową. Wjazd na działkę znajduje się w północno-wschodnim narożniku budynku dostęp do drogi publicznej – ul. Wysockiego, prowadzi poprzez drogę wewnętrzną. Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację całego budynku przedszkola wraz z przebudową i rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na oddziały przedszkolne i parteru dla potrzeb żłobka. Zakres robót obejmuje przebudowę i termomodernizację całego budynku, rozbudowę polegającą na nadbudowie ścian budynku o 85 cm i rozbudowie wejścia głównego oraz zmianę sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na oddziały przedszkolne i parteru na żłobek. Z przebudowy wyłączone jest mieszkanie służbowe zlokalizowane na parterze, wydzielone od reszty pomieszczeń. Zakres robót obejmuje też teren przy budynku wraz z przebudową części wejściowej, chodników oraz dojazdu i placu manewrowego z miejscami postojowymi i lokalizację nowej osłony śmietnikowej. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje przebudowy istniejących placów zabaw.
4. Szczegółowy zakres obowiązków wynikających z pełnienia nadzoru nad realizacją zadania określa umowa stanowiąca załącznik do SWZ.
5. Wykonawca winien posiadać pełne kwalifikacje oraz wymagane odpowiednimi przepisami uprawnienia potrzebne do wykonania zleconej usługi jak również doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót w zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconej usługi zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, a także zgodnie z Prawem Budowlanym, właściwymi normami technicznymi i innymi przepisami szczegółowymi obowiązującymi w tej mierze.
6. Zakres usług pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego obejmuję nadzór przy przebudowie Przedszkola Publicznego nr 1 wraz z budową Żłobka w Kamieniu Pomorskim przy robotach branży:
1) branża konstrukcyjno-budowlana (inspektor wiodący),
2) branża sanitarna,
3) branża elektryczna,
4) branża drogowa,
7. Szczegółowy zakres prac objętych nadzorem inwestorskim przedstawia dokumentacja
techniczna udostępniona na platformie zakupowej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907008
8. Inspektor Nadzoru ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością
z opisem zamówienia w SWZ, treścią dokumentacji projektowej, na podstawie której będą
prowadzone roboty objęte usługą sprawowania nadzoru inwestorskiego.
9. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM INŻYNIERSKI PROMIS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812340977

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.