Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00437915/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-14
- 2023/BZP 00071850/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00065648/01 - Wynik z dnia 2023-01-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie ogólnopolskiej i lokalnej (łódzkiej) oraz w prasie bezpłatnej w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie ogólnopolskiej i lokalnej (łódzkiej) oraz w prasie bezpłatnej w 2023 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6779d049-5f67-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023948/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Publikacja ogłoszeń, reklam, nekrologów dla UŁ w prasie ogólnopolskiej i lokalnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym składanie ofert, odbywa się
w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (zwanej dalej Platformą) dostępnej pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywać się będzie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź informuje, że:
a. Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Łódzki z siedzibą ul. Narutowicza 68; 90-136 Łódź.
b. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej:
iod@uni.lodz.pl . c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego zgodnie z art. 11 ust. 5 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) pod nazwą Usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie ogólnopolskiej i lokalnej (łódzkiej) oraz w prasie bezpłatnej w 2023 r. c. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą Pzp).
d. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, czas przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
f. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
g. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2.1.8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 75 ustawy PZP, przy czym Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy PZP, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 ust.1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 3 oraz art. 74 ust.3 ustawy PZP, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
2.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2.2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 95/ZP/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów
dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie ogólnopolskiej i lokalnej (łódzkiej) oraz w prasie bezpłatnej w 2021 r., zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz cenowy oraz Załącznik nr 2a – Opis przedmiotu zamówienia.
Pakiet nr 1 - Ogłoszenia czarno-białe i kolorowe o zasięgu ogólnopolskim i woj. łódzkiego i oraz nekrologi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:
Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %
Termin płatności faktury 10%
Średni jednorazowy nakład prasowy za 2121 r. 30%
Cena oferty będzie wynikała z wartości brutto zamówienia podstawowego, zapisanej w Formularzu oferty w pkt 4, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium, zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena oferty badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 60 pkt
Zamawiający określa minimalny termin płatności faktury wynoszący 20 dni i maksymalny termin płatności faktury wynoszący 30 dni od momentu dostarczania Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na podstawie informacji podanej w pkt 5 Formularza oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Kryterium: Termin płatności faktury - oferowany Liczba punktów możliwych do uzyskania
20 dni 0
21 dni 1
22 dni 2
23 dni 3
24 dni 4
25 dni 5
26 dni 6
27 dni 7
28 dni 8
29 dni 9
30 dni 10
Największą liczbę punktów otrzyma oferta Wykonawcy określająca termin płatności na 30 dni a najmniejszą liczbę punktów otrzyma oferta wykonawcy określająca termin płatności na 20 dni. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania przez wykonawców terminu płatności dłuższego niż 30 dni i krótszego niż 20 dni.
WYKONAWCA W KRYTERIUM - Termin płatności faktury - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 40 pkt
Średni jednorazowy nakład prasowy za 2121 r., to średnia liczba egzemplarzy przypadająca na jedno wydanie w roku, obliczona według wzoru: nakład globalny pisma w 2021 roku podzielony przez liczbę wydań w 2021 roku.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „średni jednorazowy nakład prasowy za 2021 r” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na podstawie informacji podanej w pkt 6 Formularza oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Pakiet nr 1
Kryterium: Średni jednorazowy nakład prasowy za 2021 r Liczba punktów możliwych do uzyskania
minimum 90 000,00 egzemplarzy 0 pkt
powyżej 90 000,00 egzemplarzy do 100 000,00 egzemplarzy 15 pkt
powyżej 100 000,00 egzemplarzy 30 pkt
Pakiet nr 2
Kryterium: Średni jednorazowy nakład prasowy za 2021 r Liczba punktów możliwych do uzyskania
minimum 11 000,00 egzemplarzy 0 pkt
powyżej 11 000,00 egzemplarzy do 12 000,00 egzemplarzy 15 pkt
powyżej 12 000,00 egzemplarzy 30 pkt
Pakiet nr 3
Kryterium: Średni jednorazowy nakład prasowy za 2021 r Liczba punktów możliwych do uzyskania
minimum 40 000,00 egzemplarzy 0 pkt
powyżej 40 000,00 egzemplarzy do 50 000,00 egzemplarzy 15 pkt
powyżej 50 000,00 egzemplarzy 30 pkt
WYKONAWCA W KRYTERIUM - Średni jednorazowy nakład prasowy za 2021 r - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 30 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni jednorazowy nakład prasowy za 2121 r.
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów
dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie ogólnopolskiej i lokalnej (łódzkiej) oraz w prasie bezpłatnej w 2021 r., zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz cenowy oraz Załącznik nr 2a – Opis przedmiotu zamówienia.
Pakiet nr 2 - Ogłoszenia czarno-białe i kolorowe o zasięgu lokalnym - Łódź, powiat pabianicki, zgierski, łódzki-wschodni oraz nekrologi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:
Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %
Termin płatności faktury 10%
Średni jednorazowy nakład prasowy za 2121 r. 30%
Cena oferty będzie wynikała z wartości brutto zamówienia podstawowego, zapisanej w Formularzu oferty w pkt 4, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium, zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena oferty badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 60 pkt
Zamawiający określa minimalny termin płatności faktury wynoszący 20 dni i maksymalny termin płatności faktury wynoszący 30 dni od momentu dostarczania Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na podstawie informacji podanej w pkt 5 Formularza oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Kryterium: Termin płatności faktury - oferowany Liczba punktów możliwych do uzyskania
20 dni 0
21 dni 1
22 dni 2
23 dni 3
24 dni 4
25 dni 5
26 dni 6
27 dni 7
28 dni 8
29 dni 9
30 dni 10
Największą liczbę punktów otrzyma oferta Wykonawcy określająca termin płatności na 30 dni a najmniejszą liczbę punktów otrzyma oferta wykonawcy określająca termin płatności na 20 dni. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania przez wykonawców terminu płatności dłuższego niż 30 dni i krótszego niż 20 dni.
WYKONAWCA W KRYTERIUM - Termin płatności faktury - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 40 pkt
Średni jednorazowy nakład prasowy za 2121 r., to średnia liczba egzemplarzy przypadająca na jedno wydanie w roku, obliczona według wzoru: nakład globalny pisma w 2021 roku podzielony przez liczbę wydań w 2021 roku.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „średni jednorazowy nakład prasowy za 2021 r” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na podstawie informacji podanej w pkt 6 Formularza oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Pakiet nr 1
Kryterium: Średni jednorazowy nakład prasowy za 2021 r Liczba punktów możliwych do uzyskania
minimum 90 000,00 egzemplarzy 0 pkt
powyżej 90 000,00 egzemplarzy do 100 000,00 egzemplarzy 15 pkt
powyżej 100 000,00 egzemplarzy 30 pkt
Pakiet nr 2
Kryterium: Średni jednorazowy nakład prasowy za 2021 r Liczba punktów możliwych do uzyskania
minimum 11 000,00 egzemplarzy 0 pkt
powyżej 11 000,00 egzemplarzy do 12 000,00 egzemplarzy 15 pkt
powyżej 12 000,00 egzemplarzy 30 pkt
Pakiet nr 3
Kryterium: Średni jednorazowy nakład prasowy za 2021 r Liczba punktów możliwych do uzyskania
minimum 40 000,00 egzemplarzy 0 pkt
powyżej 40 000,00 egzemplarzy do 50 000,00 egzemplarzy 15 pkt
powyżej 50 000,00 egzemplarzy 30 pkt
WYKONAWCA W KRYTERIUM - Średni jednorazowy nakład prasowy za 2021 r - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 30 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni jednorazowy nakład prasowy za 2121 r
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów
dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie ogólnopolskiej i lokalnej (łódzkiej) oraz w prasie bezpłatnej w 2021 r., zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz cenowy oraz Załącznik nr 2a – Opis przedmiotu zamówienia.
Pakiet nr 3 - Ogłoszenia o zasięgu lokalnym (aglomeracja łódzka), nakładka ogłoszeniowa o zasięgu lokalnym, kolportaż – dystrybucja uliczna i precyzyjna, o zasięgu ogólnopolskim i lokalnym (aglomeracja łódzka).
4.2.6.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:
Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %
Termin płatności faktury 10%
Średni jednorazowy nakład prasowy za 2121 r. 30%
Cena oferty będzie wynikała z wartości brutto zamówienia podstawowego, zapisanej w Formularzu oferty w pkt 4, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium, zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena oferty badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 60 pkt
Zamawiający określa minimalny termin płatności faktury wynoszący 20 dni i maksymalny termin płatności faktury wynoszący 30 dni od momentu dostarczania Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „termin płatności faktury” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na podstawie informacji podanej w pkt 5 Formularza oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Kryterium: Termin płatności faktury - oferowany Liczba punktów możliwych do uzyskania
20 dni 0
21 dni 1
22 dni 2
23 dni 3
24 dni 4
25 dni 5
26 dni 6
27 dni 7
28 dni 8
29 dni 9
30 dni 10
Największą liczbę punktów otrzyma oferta Wykonawcy określająca termin płatności na 30 dni a najmniejszą liczbę punktów otrzyma oferta wykonawcy określająca termin płatności na 20 dni. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania przez wykonawców terminu płatności dłuższego niż 30 dni i krótszego niż 20 dni.
WYKONAWCA W KRYTERIUM - Termin płatności faktury - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 40 pkt
Średni jednorazowy nakład prasowy za 2121 r., to średnia liczba egzemplarzy przypadająca na jedno wydanie w roku, obliczona według wzoru: nakład globalny pisma w 2021 roku podzielony przez liczbę wydań w 2021 roku.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „średni jednorazowy nakład prasowy za 2021 r” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na podstawie informacji podanej w pkt 6 Formularza oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), w następujący sposób:
Pakiet nr 1
Kryterium: Średni jednorazowy nakład prasowy za 2021 r Liczba punktów możliwych do uzyskania
minimum 90 000,00 egzemplarzy 0 pkt
powyżej 90 000,00 egzemplarzy do 100 000,00 egzemplarzy 15 pkt
powyżej 100 000,00 egzemplarzy 30 pkt
Pakiet nr 2
Kryterium: Średni jednorazowy nakład prasowy za 2021 r Liczba punktów możliwych do uzyskania
minimum 11 000,00 egzemplarzy 0 pkt
powyżej 11 000,00 egzemplarzy do 12 000,00 egzemplarzy 15 pkt
powyżej 12 000,00 egzemplarzy 30 pkt
Pakiet nr 3
Kryterium: Średni jednorazowy nakład prasowy za 2021 r Liczba punktów możliwych do uzyskania
minimum 40 000,00 egzemplarzy 0 pkt
powyżej 40 000,00 egzemplarzy do 50 000,00 egzemplarzy 15 pkt
powyżej 50 000,00 egzemplarzy 30 pkt
WYKONAWCA W KRYTERIUM - Średni jednorazowy nakład prasowy za 2021 r - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 30 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni jednorazowy nakład prasowy za 2121 r
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania ofert, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe – zgodnie z Załącznikiem nr 3a i 3b do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby zgodnie z
Załącznikiem nr 3a i 3c do SWZ.
2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o
których mowa w pkt. 13 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,
nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju
sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
5.Dokument, o którym mowa w pkt. 4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
6..Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy przepis pkt. 5 stosuje się.
7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli
Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
8. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli będzie mógł je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania ofert, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe – zgodnie z Załącznikiem nr 3a i 3b do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby zgodnie z Załącznikiem nr 3a i 3c do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:1.1. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy,
1.2. zmiany asortymentowej w ramach jednej części, przy zachowaniu cen jednostkowych brutto dla poszczególnych pozycji oraz całkowitej wartości brutto umowy w danej części;
1.3. zmiany tytułu publikatora, przy zachowaniu wysokości nakładu wymaganego zapisami postępowania przetargowego, w wyniku którego rozstrzygnięcia zawarta została niniejsza umowa;
1.4. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej,
1.5. zmiany adresu siedziby firmy, adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy, nr konta bankowego,
1.6. zmiany dotychczasowego wykonawcy w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Pzp.
1.7. jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50 % wartości pierwotnej umowy.
1.8. których łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
2. Ewentualne zmiany umowy inne niż określone w ust. 1 pkt 1), pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-16 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający, na podstawie przepisów art. 7.1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) zwanej dalej „Ustawą o szczególnych rozwiązaniach” wykluczy z postępowania:a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i w rozporządzeniu Rady
(UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.