Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00339864/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stadionu sportowego w Glinojecku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Glinojeck
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka, 12
1.5.2.) Miejscowość: Glinojeck
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-450
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@e-glinojeck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glinojeck.e-biuletyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://glinojeck.e-biuletyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stadionu sportowego w Glinojecku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66428f1e-2f5f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014241/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Modernizacja stadionu sportowego w Glinojecku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339864/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.60.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stadionu sportowego w Glinojecku.
Zadanie współfinansowane jest ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej „Mazowsze dla sportu 2022”.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
a) modernizację trybun
- czyszczenie, odtłuszczanie i malowanie konstrukcji wiaty nad trybunami,
- czyszczenie, odtłuszczanie i malowanie konstrukcji pod siedziskami,
- wymiana siedzeń z tworzyw sztucznych:
o siedziska wykonane z wysokiej jakości polipropylenu,
o powierzchnia siedzeń musi być gładka i zapewniać bezpieczeństwo oraz komfort użytkowania przez wyprofilowanie i zaokrąglenie krawędzi,
o konstrukcja siedzisk musi być wzmocniona i gwarantować wysoką odporność na akty wandalizmu oraz być odporna na promieniowanie UV,
o siedziska należy zamontować do i konstrukcji metalowej za pomocą trzech kołków rozporowych lub śrub, miejsca mocowań należy zamaskować nieusuwalnymi zaślepkami,
o siedziska muszą posiadać otwór do odprowadzania wody,
o siedziska muszą posiadać Certyfikaty: wytrzymałość PN-EN 12727 poziom 4, odporność ogniową PN-EN 1021-1,2; EN ISO11925-2
o siedziska montowane w dwóch kolorach po 50 %: niebieski i czerwony,
o wymiary siedzisk:
o szerokość siedziska – 41-42 cm,
o głębokość siedziska – 37 - 39 cm,
o wysokość oparcia – 32 – 37 cm
b) budynek zaplecza, w którym zostanie zrealizowany następujący zakres prac:
- wymiana drzwi dwuskrzydłowych z kształtowników aluminiowych wraz z wykonaniem obróbek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156599,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159901,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156599,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Rzeczkowski LUB-BUD; DACH STYL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1131369545
7.3.3) Ulica: Wiosenna
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-749
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Rzeczkowski LUB-BUD; DACH STYL
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Rzeczkowski LUB-BUD; DACH STYL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156599,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.