eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wręczyca WielkaDowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wręczyca Wielka do szkół i przedszkoli w Częstochowie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wręczyca Wielka do szkół i przedszkoli w Częstochowie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wręczyca Wielka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Wręczyca Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-130

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3170245

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wreczyca-wielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wreczyca-wielka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwwreczycawielka.e-zp.finn.pl/procurements/207/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wręczyca Wielka do szkół i przedszkoli w Częstochowie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c533daef-3545-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004365/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wręczyca Wielka do szkół i przedszkoli w Częstochowie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389006

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOW.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie dotyczy przewozu niepełnosprawnych uczniów szkół i wychowanków przedszkoli zamieszkałych na terenie Gminy Wręczyca Wielka do szkół i przedszkoli w Częstochowie w roku szkolnym 2024/2025 oraz zapewnienie im opieki w trakcie przewozu.
Zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego szacunkiem, dzienna liczba uczniów/wychowanków do przewozu (rozumianego jako przewóz na trasie miejsce zamieszkania ucznia/wychowanka – szkoła/przedszkole i następnie na trasie szkoła/przedszkole – miejsce zamieszkania ucznia/wychowanka) wyniesie około 7 osób.
Dni dowozu, według kalendarza roku szkolnego 2024/25, będzie 207.
W trakcie realizacji, usługa może być modyfikowana w zależności od potrzeb Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy. Uczniowie będą dowożeni do szkoły/przedszkola i odwożeni do miejsca zamieszkania według obowiązującego planu zajęć. Wykonawca określi na każdy dzień tygodnia trasę przewozu uczniów, wg. aktualnego planu zajęć. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą posiadać aktualne badania techniczne. W trakcie trwania świąt lub innych dni, wyznaczonych przez Zamawiającego (zgodnie z kalendarzem roku szkolnego przygotowanym przez Ministerstwo Edukacji i Nauki) jako wolne od zajęć lekcyjnych oraz zajęć przedszkolnych, przewozy nie będą się odbywały. W razie zaistnienia konieczności dowozu uczniów w dni dodatkowe lub na innych dodatkowych trasach Wykonawca zobowiązuje się do ich realizacji, w ramach zawartej umowy.
Zamawiający przewiduje, że przez cały okres świadczenia usług przewozowych łączna długość trasy wyniesie około (przybliżone zapotrzebowanie) 37 260 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS-CAR SERVICE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260254710

7.3.3) Ulica: Kolberga 9

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-139

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122212,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.