Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00382060/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie terenu przed Cmentarzem Parafialnym w Ostrowie Lubelskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRÓW LUBELSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 818520003
1.5.8.) Numer faksu: 818520642
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ostrowlubelski@lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73c9f3ee-32e1-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utwardzenie terenu przed Cmentarzem Parafialnym w Ostrowie Lubelskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73c9f3ee-32e1-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050000/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Utwardzenie terenu przed Cmentarzem Parafialnym w Ostrowie Lubelskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BID.271.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 424603,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji: „Utwardzenie terenu przed Cmentarzem Parafialnym w Ostrowie Lubelskim”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje utwardzenie terenu przed Cmentarzem Parafialnym w Ostrowie Lubelskim oraz wyznaczenie miejsc parkingowych.
Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) roboty pomiarowe;
b) roboty przygotowawcze;
c) roboty rozbiórkowe – rozebranie istniejącej nawierzchni;
d) roboty ziemne – wykonanie koryta pod konstrukcję utwardzenia;
e) profilowanie i zagęszczenie koryta pod konstrukcję utwardzenia;
f) wykonanie konstrukcji;
g) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej;
h) humusowanie wraz z obsianiem trawą;
i) roboty wykończeniowe;
j) prowadzenie obsługi geodezyjnej (w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej).
Z uwagi na realizację odrębnego zadania przez ZDW Lublin (ścieżka rowerowa wraz z chodnikiem wzdłuż DW 813), którą realizuje firma STRABAG sp. z o.o., a której zakres stanowi połączenie z przedmiotowym zadaniem (utwardzenie z kostki dochodzi do krawężnika za chodnikiem), podczas planowania prac należy uwzględnić tę okoliczność. Umowny termin zakończenia inwestycji ZDW Lublin upływa 14.10.2024 r.
Prace będą prowadzone pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386083,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 634142,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386083,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANDEL – USŁUGI „MAJPEX” s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141000879
7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada
7.3.5) Kod pocztowy: 21-104
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL-USŁUGI "MAJPEX" S.C. MAŁGORZATA I JERZY PYŁA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL-USŁUGI "MAJPEX" S.C. MAŁGORZATA I JERZY PYŁA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386083,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- Poprawa infrastruktury drogowej w Aleksandrowie Kujawskim
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.