eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówKompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby SOSW w Tarnowie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji
na potrzeby SOSW w Tarnowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005707939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Romanowicza

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146263012

1.5.8.) Numer faksu: 146263384 wew.10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretsosw@umt.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/soswtarnow

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji
na potrzeby SOSW w Tarnowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4efeec3b-5f5d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022921/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby SOSW w Tarnowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów w postaci elektronicznej opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz w Regulaminie ePUAP.4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO (z późn. zm.), Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Tarnowie, ul. Tadeusza Romanowicza 9 informuje Panią/Pana, że:
1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy (SOSW) w Tarnowie, ul. Tadeusza Romanowicza 9, Telefon: 14 6263012, mail: sekretsosw@umt.tarnow.pl
2)SOSW w Tarnowie wyznaczył Inspektora ochrony danych, którego dane kontaktowe są następujące: inspektorsosw@op.pl.
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu dokonania wyboru dostawcy energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby SOSW w Tarnowie, oraz realizacji wskazanego zamówienia zgodnie z zawartą umową w sprawie zamówienia publicznego. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w związku z postanowieniami ustawy z dnia 11.09.2019 r. Pzp oraz ustawy z dnia 23.04.1964 r. KC.
4)Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
5)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Pzp, oraz na podstawie art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą ponadto być: podmioty uprawnione do obsługi doręczeń pocztowych, świadczące usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (ePUAP), udostępniający narzędzie do zapewnienia elektronicznej komunikacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – miniPortal (UZP), świadczący usługi hostingu poczty elektronicznej dla ROPS, instytucje bankowe, jak również inne podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie zawartych umów/porozumień w sprawie powierzenia przetwarzania danych osobowych.
6)Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
7)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania procesu wyboru wykonawcy, realizacji zamówienia oraz udokumentowania prawidłowości jego przeprowadzenia zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2019 r. Pzp.
8)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11.09.2019 r. Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9)Posiada Pani/Pan:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−prawo do wniesienia skargi do organu, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10)nie przysługuje Pani/Panu:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c) RODO.
11)Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie odbywa się na podstawie uprzednio udzielonej zgody na przetwarzanie danych – w związku z tym nie ma możliwości zrealizowania prawa do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
12)W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SOSW.26.20.22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 175659,08 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej odbiorcom Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Tarnowie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze w danej części zamówienia najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu (tj. wykonawców niewykluczonych i ofert nieodrzuconych), na podstawie następujących kryteriów (zgodnie z art.246 ust 2 Pzp) :
Cena oferty – znaczenie 100% - liczona wg wzoru:
ilość punktów oferty badanej = (najniższa oferowana cena/cena badanej oferty) x 100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Spełniają minimalne warunki udziału w postępowaniu umożliwiające ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj.:
• posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.), wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub dokument równoważny. Należy załączyć ją do oferty.
• aktualną koncesję w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385
z późn. zm.), wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub dokument równoważny.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
d) zdolności technicznej lub zawodowej .
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższych warunków – z wyjątkiem ustępu 1b).
Ponadto Zamawiający informuje, że na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) obligatoryjnemu wykluczeniu z postępowania będą podlegały oferty złożone przez podmioty znajdujące się na liście osób i podmiotów objętych ograniczeniami, która jest publikowana na stronie BIP Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie
art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 ustawy Pzp.
3) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte
w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 6 ust. 2) SWZ. Zgodnie z art. 110 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może zostać wykluczony na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
4) Oferta Wykonawcy, który nie wykaże, iż spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu lub nie wykaże braku podstaw do wykluczenia, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę :
1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SWZ;
2) wypełnione i podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału
w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu wg załącznika Nr 2 do SWZ;
3) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.), wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub dokument równoważny – na potwierdzenie spełniania warunku określonego w ustępie 5.1 pkt b.
4) aktualną koncesję w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.), wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub dokument równoważny. W przypadku korzystania
z sieci dystrybucyjnej innego przedsiębiorcy – oświadczenie o posiadaniu zawartej z nim umowy na przesył energii oraz posiadaniu przez niego koncesji w zakresie dystrybucji energii elektrycznej - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w ustępie 5.1 pkt b.
5) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca
nie będzie zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – w postaci numeru NIP, REGON, KRS lub innego właściwego dla danego rejestru identyfikatora, przy czym w przypadku innego, niż KRS albo CEiDG, właściwego rejestru koniecznym jest podanie o jaki rejestr chodzi oraz podanie jego adresu internetowego;
6) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, którego umocowanie nie wynika
z dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ust. 3) SWZ;
7) dokumenty, o których mowa w pkt 6. ust. 5) lub pkt. 6 ust. 6) SWZ określające zakres umocowania do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, oraz wypełnione i podpisane przez podmiot udostępniający zasoby oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, z zachowaniem pkt 6.5 SWZ.
8) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (współpartnerów) zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w pkt 6 ust. 2) SWZ potwierdzające niepodleganie wykluczeniu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim współpartner wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
9) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia (podmiotowe środki dowodowe) muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład np. konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu
i spełniać następujące wymagania:
1) współpartnerzy (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera)
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo
do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
2) UWAGA: w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, o których mowa w pkt 5 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych współpartnerów, którzy usługi, do realizacji których
te zdolności są wymagane;
3) zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie, z którego treści wyraźnie będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni współpartnerzy;
4) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich współpartnerów;
5) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem);
6) wypełniając formularz oferty (załącznik Nr 1 do SWZ), jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika – lidera lub jednego ze współpartnerów;
7) w przypadku złożenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, dokument ten powinien być wystawiony na wszystkich współpartnerów łącznie, a nie ich pełnomocnika lub jednego ze współpartnerów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZASAD PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH POZYSKIWANYCH W ZWIĄZKU Z PROWADZONYM POSTĘPOWANIEM (W TYM INFORMACJE
O OGRANICZENIACH STOSOWANIA NIEKTÓRYCH PRZEPISÓW ROZPORZĄDZENIA OGÓLNEGO 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. – RODO).
1) Zamawiający, pełniąc funkcję administratora danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem, oświadcza, że przetwarza dane osobowe zgodnie z zasadami określonymi w art. 5 RODO, uwzględniając podstawy prawne przetwarzania ustalone na mocy art. 6 ust. 1 RODO.
2) Zamawiający oświadcza, że podjął środki zabezpieczające wymagane na mocy art. 32 RODO,
tj. w szczególności uwzględniając stan wiedzy technicznej, koszt wdrażania oraz charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia, wdrożył adekwatne środki techniczne
i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający zidentyfikowanemu poziomowi ryzyka.
3) Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu w sposób gwarantujący ich zabezpieczenie przed bezprawnym rozpowszechnianiem.
4) Stosownie do postanowień art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych (o którym mowa w art. 16 rozporządzenia ogólnego 2016/679), nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy finalizującej niniejsze postępowanie, w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych.
5) Stosownie do postanowień art. 19 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, żądanie ograniczenia przetwarzania (o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia ogólnego 2016/679) wniesione przez osobę, której dane dotyczą, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.