Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00363908/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
- 2022/BZP 00376886/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku o funkcji kultury w Nagawczynie w ramach zadania „Przebudowa i rozbudowa budynku o funkcji kultury w Nagawczynie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661056
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 13
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 680 33 10, 14 680 33 42
1.5.8.) Numer faksu: 14 680 33 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugdebica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku o funkcji kultury w Nagawczynie w ramach zadania „Przebudowa i rozbudowa budynku o funkcji kultury w Nagawczynie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78b8d59d-3d84-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w ramach działania 4.4. Kultura.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363908/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 442100,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku o funkcji kultury w Nagawczynie. W
ramach zadania wyposażona zostanie: sala baletowa, garderoba sali baletowej, biblioteka, garderoba, sala wielofunkcyjna
koncertowa, studio nagrań, studio wokalne, szatnia, WC, przedsionek, sala multimedialna oraz kuchnia. Szczegółowy
zakres zadania wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami opisuje zestawienie wyposażenia – Formularz cenowy.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39200000-4 - Wyposażenie domowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441608,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 771658,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441608,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Babulewicz MANTIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 052216142
7.3.3) Ulica: ul. Dworska 64/9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-756
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441608,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Interwencyjne oczyszczanie odcinków kolektorów kanalizacji deszczowej w związku z ich awaryjną niedrożnością wraz z pracami towarzyszącymi na terenie miasta Dębicy w 2025 roku
- Usługa związana z zarzadzaniem projektem pn. "Nowoczesny zawodowiec - szansą na przyszłość"
- DIETY DOJELITOWE W PAKIECIE I, ŻYWNOŚĆ SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA MEDYCZNGO W PAKIECIE IV ORAZ DIETY DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO W PAKIECIE V DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Dębicy oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu w 2025 roku
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Dębicy
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DLA HALI SPORTOWEJ
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH
- Dostawa szafek ubraniowych metalowych, szafek ubraniowych metalowych dzielonych i regałów metalowych dla Muzeum Zamkowego w Malborku.
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.