Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie okresowych przeglądów serwisowych pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego firmy Dräger w 105 Kresowym Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ w Żarach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970327974
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Domańskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@105szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.105szpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c684e8c-32df-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie okresowych przeglądów serwisowych pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego firmy Dräger w 105 Kresowym Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ w Żarach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c684e8c-32df-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00092457/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonywanie okresowych przeglądów serwisowych pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego firmy Dräger
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wymagane jest wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zamówienie z wolnej ręki na usługę wykonywanie okresowych przeglądów serwisowych pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego firmy Dräger dla 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Żarach. Przedmiotowe zamówienie z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze świadczone jest przez jednego wykonawcę, tj. Dräger Polska Sp. z o.o. ul. Posag 7 Panien 1, 02 – 495 Warszawa , która jest jedynym autoryzowanym przez firmę Drager serwisem urządzeń medycznych Drager w Polsce. Firma Dragerwerk AG & Co. KGaA, Moislinger Allee 53-55, 23558 Lubeka, Niemcy (zwana dalej „Drager”), jako producent wyrobów medycznych marki Drager, potwierdza niniejszym, że nasza spółka zależna Drager Polska Sp. z o.o., ul. Posag 7 Panien 1, 02-495 Warszawa, Polska, posiada wyłączne
prawa do dystrybucji wyrobów medycznych Drager na terenie Polski.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 105.KSzWzP SP ZOZ - DZP-2612-17/K/2024/MT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie okresowych przeglądów serwisowych pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego firmy Dräger w 105 Kresowym Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ w Żarach.
2. Nazwa i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień publicznych (CPV):
Główny Kod CPV: 50.42.10.00 – 2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do aparatury i sprzętu medycznego, należącego do Zamawiającego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3.
4. W ramach Usługi serwisowej Wykonawca jest zobowiązany do:
1) utrzymania aparatury i sprzętu medycznego w stanie pełnej sprawności technicznej,
2) cyklicznych przeglądów serwisowych według harmonogramu zatwierdzonego przez Zamawiającego,
3) sprawdzania stanu technicznego systemu oraz kluczowych podzespołów,
4) dojazdu do siedziby Zamawiającego,
5) prowadzenia wpisów w paszportach technicznych aparatury i sprzętu medycznego oraz wystawiania raportów serwisowych po wykonywanych czynnościach serwisowych,
6) zgłaszania Zamawiającemu zaleceń oraz środków zapobiegawczych mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa pracy aparatury i sprzętu medycznego.
5. Czynności przeglądów – konserwacji obejmują w szczególności:
1) sprawdzenie prawidłowości działania,
2) sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń,
3) sprawdzenie instalacji, kontrola sprawności zaworów (jeśli dotyczy określonego sprzętu),
4) ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów,
5) legalizację (jeśli dotyczy określonego sprzętu),
6) kalibrację (jeśli dotyczy określonego sprzętu),
7) sprawdzenie zgodności pomiaru z aparatem wzorcowym (w przypadku aparatów do mierzenia ciśnienia),
8) aktualizację oprogramowania (jeśli dotyczy określonego sprzętu), zmianę zegara systemowego z czasu letniego na zimowy i odwrotnie (jeśli dotyczy określonego sprzętu),
9) wymianę materiałów eksploatacyjnych, m.in. takich jak: filtry wody, uszczelki, zawory, elektrody, zużyte akumulatory – baterie, głowice, bezpieczniki, żarówki, promienniki bakteriobójcze, itp., wynikających z normalnego użytkowania sprzętu,
10) w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów Urzędu Dozoru Technicznego – przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami UDT, uczestnictwo w odbiorach z udziałem UDT.
6. Przeglądy sprzętu będą dokonywanie zgodnie z harmonogramem przeglądów ustalonym przez Zamawiającego, w sposób zgodny ze wskazówkami producenta. Harmonogram zostanie przygotowany w porozumieniu z Wykonawcą po podpisaniu umowy.
7. Usługi przeglądów, konserwacji sprzętu medycznego będące przedmiotem zamówienia mogą się odbywać wyłącznie przez autoryzowanych przedstawicieli serwisu.
8. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia osobami przeszkolonymi, posiadającymi stosowne kwalifikacje i certyfikaty producenta, zgodnie z wymogami producenta sprzętu medycznego oraz obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214016,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dräger Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-023-26-10
7.3.3) Ulica: ul. Posag 7 Panien 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214016,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Sukcesywna dostawa odczynników do oznaczeń wirusologicznych i innych badań wraz z dzierżawą analizatora.
- Sukcesywna dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia do wykonywania testów.
- Żywienie pacjentów Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2.
- "Budowa oświetlenia drogowego w m. Mirostowice Dolne (2 odcinki)"
- "Cyberbezpieczny samorząd - zakup i montaż sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Żarach"
- "Budowa oświetlenia drogowego w m. Lubomyśl dz. nr 193, 195, 200/2, 214/5, 218/1"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Usługa serwisowa sprzętu medycznego
- USŁUGI W ZAKRESIE WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
- Serwis pogwarancyjny urządzenia medycznego w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej i Medycyny Nuklearnej
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
- Świadczenie usług serwisowania Systemu Tomografii Komputerowej wraz z niezbędnymi aktualizacjami (DZP.260.2.2025)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.