eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brańszczyk"Projekt kanalizacji dla m. Nowe Budy, Stare Budy i Tuchlin"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Projekt kanalizacji dla m. Nowe Budy, Stare Budy i Tuchlin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brańszczyk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II, 45

1.5.2.) Miejscowość: Brańszczyk

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-221

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 592 93 14

1.5.8.) Numer faksu: 29 742 28 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@branszczyk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.branszczyk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.branszczyk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Projekt kanalizacji dla m. Nowe Budy, Stare Budy i Tuchlin”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5dfa13b-3289-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030763/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Projekt kanalizacji dla m. Nowe Budy , Stare Budy i Tuchlin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344502/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowe Budy, Stare Budy i Tuchlin.
2. W ramach powyższego zadania należy wykonać:
Mapy do celów projektowych oraz wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Tuchlin, Nowe Budy, Stare Budy ze spławieniem ścieków do istniejącego kanału w Udrzynie.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie map do celów projektowych wzdłuż dróg gminnych i powiatowych oraz na terenie prywatnym na długości około km 12 km zgodnie z Załącznikiem nr 7 Mapa poglądowa.
2) Wykonanie projektu wstępnego – koncepcji.
3) Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego z wszelkimi niezbędnym uzgodnieniami.
4) Projekt powinien zawierać główną grawitacyjną sieć kanalizacji sanitarnej, kanały tłoczne i przepompownie ścieków, oraz przepompownie przydomowe jak również około 340 połączeń budynków mieszkalnych do sieci kanalizacyjnej. Na terenach niezabudowanych przeznaczonych pod budownictwo mieszkaniowe należy zaprojektować odejścia od głównej sieci kanalizacyjnej do granicy nieruchomości.
5) Wykonanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
6) Wykonanie przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2021 poz. 2458 ze zm.)
7) Wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Warunkiem opracowania projektu budowlanego i wykonawczego o którym mowa w pkt. 2 jest uprzednie zatwierdzenie przez Zamawiającego projektu wstępnego - koncepcji, zatwierdzenie następuje poprzez umieszczenie na tym projekcie klauzuli, zawierającej datę i podpis Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu przedmiot zamówienia w ilościach 5 egz. dla każdego opracowania jak również wersji elektronicznej na nośniku CD Przedmiot niniejszej umowy zostanie opracowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem aktualnych przepisów Prawa budowlanego, stosownych przepisów wykonawczych, norm i warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych i zasadami wiedzy technicznej.”
8) Opracowanie dokumentacji - kompletu materiałów do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, obejmujący wszystkie branże, z uwzględnieniem wymagań zawartych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88) oraz rozporządzenia ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. wraz z wymaganymi prawem sprawdzeniami i zaopiniowaniem całości dokumentacji, łącznie ze wszystkimi załącznikami, decyzjami, opiniami i uzgodnieniami, warunkującymi uzyskanie pozwolenia na budowę.
9) Karta informacyjna przedsięwzięcia o której mowa w art. 96 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o oceny oddziaływania na środowisko (jeżeli będzie wymagana).
10) Niezbędne operaty wodno-prawne uzgodnione z właściwymi organami (jeżeli będą wymagane).
11) Wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań których konieczność wyniknie w toku prac projektowych oraz uzyskanie uzgodnień z dysponentami sieci znajdujących się w obrębie planowanych robót budowlanych.
12) Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę.
13) Średnice kanału grawitacyjnego należy zaprojektować o średnicy 200mm, materiał rur PVC kielichowe SN8kN/m2 lite. Średnice odejść bocznych 160mm, materiał rur PVC kielichowe SN8kN/m2 lite. Kanały zaprojektować na podsypce z zagęszczonego piasku pozbawionego kamieni o grubości 20cm. Uzbrojenie kanału stanowić będą studzienki z PP o średnicy 1000 i 425mm. Rzędne włazów należy dostosować do istniejącej niwelety ulic. Projektowane odgałęzienia kanalizacji do granicy działek należy zaślepić korkiem. Przepompownie sieciowe i przydomowe należy zaprojektować z polimerobetonu lub betonowe o nasiąkliwości poniżej 5.
14) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe oszacowanie ceny przedmiotu zamówienia
Uwaga:
Inwestycja położona w Obszarze Natura 2000 oraz w zagrożeniu powodziowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555888,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SANMAT" USŁUGI PROJEKTOWE Mateusz Koziarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728 283 50 37

7.3.3) Ulica: Żeliwna 38

7.3.4) Miejscowość: Koluszki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-040

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.