Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00394987/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
- 2022/BZP 00452040/01 - Wynik z dnia 2022-11-22
- 2022/BZP 00455203/01 - Wynik z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00467166/01 - Wynik z dnia 2022-11-30
- 2022/BZP 00474130/01 - Wynik z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń peryferyjnych oraz akcesoriów komputerowych dla potrzeb
Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, Placówki Straży Granicznej w
Łodzi oraz Oddziału Celnego Port Lotniczy Łódź-Lublinek.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004308002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 664 - 12 - 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodz.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-lodzki
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1542ede5-fafd-47d0-bfc5-131ed3cd07411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń peryferyjnych oraz akcesoriów komputerowych dla potrzebŁódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, Placówki Straży Granicznej w
Łodzi oraz Oddziału Celnego Port Lotniczy Łódź-Lublinek.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e89ae09b-4def-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064406/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego
1.2.9 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu 9/10-2019/OG-FAMI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie w ramach Części I oraz II współfinansowane jest z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji w ramach projektu 9/10-2019/OG-FAMI pn. „Łódzkie przyjazne cudzoziemcom”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394987/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPB-V.272.35.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98214,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 15 szt. skanerów w ramach projektu „Łódzkie przyjazne cudzoziemcom” nr 9/10- 2019/OG-FAMI.4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 7926,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 15 szt. czytników kodów kreskowych oraz 4 szt. czytników dokumentów (skanery biometryczne) w ramach projektu „Łódzkie przyjazne cudzoziemcom” nr 9/10- 2019/OG-FAMI.4.5.3.) Główny kod CPV: 30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
4.5.5.) Wartość części: 25541,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 2 szt. drukarek kolorowych na potrzeby Wydziału Zdrowia – Dyspozytorni Medycznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 13008,13 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 2 szt. drukarek etykiet na potrzeby Wydziału Zdrowia – Dyspozytorni Medycznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety
4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa akcesoriów komputerowych na potrzeby Wydziału Zdrowia – Dyspozytorni Medycznej i WZON.4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 8325,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1 szt. drukarki mobilnej oraz 2 szt. drukarek biurkowych dla PSG w Łodzi.4.5.3.) Główny kod CPV: 30232150-0 - Drukarki atramentowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 19510,57 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 6 szt. testerów dokumentów dla PSG w Łodzi.4.5.3.) Główny kod CPV: 38600000-1 - Przyrządy optyczne
4.5.5.) Wartość części: 2926,83 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 3 szt. skanerów dla Oddziału Celnego Port Lotniczy Łódź-Lublinek.4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 3333,33 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 3 szt. skanerów na potrzeby Biura Administracji i Logistyki.4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 9756,1 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 3 szt. czytników kodów kreskowych na potrzeby Biura Administracji i Logistyki.4.5.3.) Główny kod CPV: 30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
4.5.5.) Wartość części: 731,71 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa 4 szt. drukarek etykiet na potrzeby Biura Administracji i Logistyki.4.5.3.) Główny kod CPV: 30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety
4.5.5.) Wartość części: 3902,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz licencji i programów w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego dla Gminy Sułów
- Dostawa akcesoriów komputerowych, naczyń kuchennych i obuwia medycznego
- Dostawa specjalistycznego skanera dziełowego formatu A0+ wraz z dedykowanym oprogramowaniem, komputerem i monitorem.
więcej: Maszyny produkujące etykiety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.