eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary"Budowa i przebudowa drogi wewnętrznej oraz budowa ciągu pieszo- jezdnego w m. Olbrachtów"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa drogi wewnętrznej oraz budowa ciągu pieszo- jezdnego w m. Olbrachtów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770681

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Jana Pawła II 6

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684707300

1.5.8.) Numer faksu: 684707303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.kochanowska@gminazary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29643f5b-006f-11ef-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i przebudowa drogi wewnętrznej oraz budowa ciągu pieszo- jezdnego w m. Olbrachtów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29643f5b-006f-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051776/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych gminnych oraz budowa ciągu pieszo-jezdnego w m. Olbrachtów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294689

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSZ.271.1.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2040314,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa drogi wewnętrznej oraz budowa ciągu pieszo- jezdnego w m. Olbrachtów ozn. nr dz. 371, 401, 410/9, 442.

Zakres prac drogowych określa dokumentacja techniczna opracowana przez GBB-PROJEKT Wiesław Bogacz, Marszów, ul. Leśna 22, 68-200 Żary na łącznym odcinku około 996 metrów i powierzchni ok. 5635 m2, w której określono parametry drogi. Nawierzchnia składa się z trzech odcinków z czego jeden będzie ciągiem pieszo- jezdnym.

Zakres prac obejmuje m. in.:

- rozbiórkę istniejącej nawierzchni oraz elementów pasa drogowego (krawężniki, obrzeża itp.),
- rozbiórkę innych elementów kolidujących z budowaną drogą,
- wycinkę drzew kolidujących z inwestycją wraz z karczowaniem pni oraz dokonanie nasadzeń drzew w ilości, rodzaju i parametrach określonych w decyzji Starostwa Powiatowego w Żarach,
- roboty ziemne w zakresie niezbędnym do dostosowania terenu pod projektowane zagospodarowanie terenu,
- ustawienie elementów ograniczających nawierzchnię drogi (krawężniki, obrzeża ),
- budowa konstrukcji projektowanej jezdni, chodników, dojść do posesji i zjazdów,
- regulacja wszystkich urządzeń w drodze a w miarę konieczności wymiana włazów, obudów i pokryw,
- rekultywacja istniejących i urządzanie nowych terenów zielonych,
- wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie przebudowywanej nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub remoncie (np. na granicy pasa drogowego), połączenia remontowanych, przebudowywanych nawierzchni z istniejącymi wejściami do budynków, wjazdami na posesje oraz innych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przebudowywanego układu komunikacyjnego,
- połączenie wykonywanej nawierzchni drogi z drogą krajową, zgodnie z wytycznymi zarządcy drogi,
- dokonywanie na bieżąco uzgodnień z zarządcami sieci w przypadku odkrycia niezainwentaryzowanego uzbrojenia podziemnego,
- wprowadzenie nowej organizacji ruchu zgodnie z opracowaną dokumentacją,
- wykonanie operatu geodezyjnego powykonawczego wykonanej nawierzchni.

Każdy wjazd , dojście do posesji powinno być traktowane indywidualnie i przebudowywana droga nie może pogorszyć warunków korzystania z tych elementów. Ponadto biorąc pod uwagę okres od momentu opracowania dokumentacji do czasu rozpoczęcia realizacji zadania zamawiający nie wyklucza konieczności wykonania dodatkowych wjazdów i dojść do posesji oraz zmiany lokalizacji wjazdów w rejonie posesji nowobudowanych, które należy uwzględnić w składanej ofercie.

Zamawiający nie posiada żadnych materiałów, które mogły by być użyte przy realizacji tego zadania.

Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej oraz pomocniczo w przedmiarze robót załączonym do SWZ. Wykonawca winien szczegółowo zapoznać się z dokumentacją i dokonać wizji lokalnej miejsca robót w celu prawidłowego przygotowania oferty.

Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie.

Przedmiary robót załączone do SWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie stanowią jedynej podstawy do wyceny przedmiotu umowy. Wykonawca jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia w terenie i oszacowania ilości wymaganych robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie za realizację umowy na roboty jest wynagrodzeniem ryczałtowym, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości obmiarowej określonych robót ujętych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej oraz dokonanej wizji terenu nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie ryczałtowej.
W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty, ponieważ w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w którymkolwiek z dokumentów stanowiących załącznik do SWZ.
Oferta Wykonawcy obejmuje wszystkie niezbędne roboty zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia.

Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne elementy do zrealizowania przedmiotu zamówienia.

Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania zamówienia na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, zgodnie z Regulaminem Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 8 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021r., nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022r. oraz nr 205/2022z dnia 13 października 2022r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych dostępnymi na stronie internetowej https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1874676,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2100407,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1874676,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KREATOR Edyta Tomczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281054362

7.3.3) Ulica: ul. Żabikowska 3b

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1874676,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.