Og³oszenie z dnia 2023-10-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00505223/01 - Wynik z dnia 2023-11-22
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzêtu medycznego jednorazowego - /2/
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610317845
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Narodowych Si³ Zbrojnych 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242678400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wspritsplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://wspritsplock.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzêtu medycznego jednorazowego - /2/
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-41cfe854-5df1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00430072
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00014170/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Sukcesywny zakup sprzêtu i materia³ów medycznych jednorazowego u¿ytku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 12. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
a) przegl±darka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies”,
b) ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s
c) platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana do minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.
Wszelkie dokumenty, o¶wiadczenia, informacje itp., o których mowa w SWZ, nale¿y wczytaæ jako za³±czniki na Platformie, wed³ug Instrukcji korzystania z Platformy, dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Przepisy ustawy Pzp nie pozwalaj± na jakikolwiek inny kontakt, zarówno z Zamawiaj±cym, jak i osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami ni¿ opisany w niniejszym rozdziale. Oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy nie bêdzie reagowa³ na inne formy kontaktowania siê z nim, w szczególno¶ci na kontakt telefoniczny lub/i osobisty w swojej siedzibie.
Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej która znajduje siê pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock
pod nazw± prowadzonego postêpowania. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ, zawiadomieñ, dokumentów oraz przekazywania informacji odbywa siê elektronicznie przy u¿yciu platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ” dostêpnego na stronie Zamawiaj±cego w „Profilu nabywcy”, a dotycz±cego danego postêpowania. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy.
Wykonawca, jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@wspritsplock.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TZPiZI.261/05/D/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 546207,09 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 146169,90 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzêtu do defibrylatora marki ZOLL i respiratora marki ParaPac.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 128169,90 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materia³y medyczne
33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
22993000-7 - Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-08
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ka¿da pozycja wymieniona w formularzu asortymentowo-cenowym musi byæ wyceniona. Warto¶æ oferty z formularza asortymentowo-cenowego nale¿y wpisaæ do formularza oferty - za³±cznik nr 1 do SWZ.
Zamawiaj±cy wyznaczy³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert dla wszystkich czê¶ci zamówienia:
Cena oferty brutto w PLN (C) - 60% - 60 pkt.
Czas dostawy (CzD) - 20% - 20 pkt.
Termin p³atno¶ci (TP) - 20% - 20 pkt.
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów wynikaj±c± ze wzoru: CLP= C + CzD + TP
gdzie:
CLP – ca³kowita liczba punktów przyznanych ofercie;
C – liczba punktów przyznanych za kryterium Cena;
CzD – liczba punktów przyznanych za kryterium Czas dostawy;
TP - liczba punktów przyznanych za kryterium Termin p³atno¶ci.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najni¿sza brutto
C=------------------------------------------- x 100 pkt. x .60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu oferty.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Czas dostawy (CzD) – waga 20% - do przyznania liczby punktów Wykonawcy za przedmiotowe kryterium wykorzystana zostanie nastêpuj±ca zasada: W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dostawê w terminie:
a) 1 dzieñ /roboczy/ otrzyma - 20 pkt.
b) 2 dni /robocze/ otrzyma – 10 pkt.
c) 3 dni /robocze/ otrzyma – 0 pkt.
Wykonawca w Formularzu ofertowym powinien dokonaæ odpowiedniego zapisu, w jakim czasie bêdzie dokonywa³ cz±stkowych dostaw przedmiotu zamówienia. Je¿eli Wykonawca nie dokona odpowiedniego zapisu, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca oferuje czas dostawy – 3 dni /robocze/ i przyzna danemu Wykonawcy 0 pkt. w tym kryterium.
Przez „dzieñ roboczy” Zamawiaj±cy rozumie dni od poniedzia³ku do pi±tku,
z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
3) Termin p³atno¶ci (TP) – waga 20% - do okre¶lenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcê za przedmiotowe kryterium wykorzystana zostanie nastêpuj±ca zasada: W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje:
a) 30 dniowy termin p³atno¶ci za fakturê otrzyma – 20 pkt.
b) 14 dniowy termin p³atno¶ci za fakturê otrzyma – 0 pkt.
Wykonawca w formularzu ofertowym powinien dokonaæ odpowiedniego zapisu, z jakim terminem p³atno¶ci bêdzie wystawia³ fakturê za cz±stkowe dostawy przedmiotu zamówienia. Je¿eli Wykonawca nie dokona odpowiedniego zapisu o terminie p³atno¶ci faktury za dostawy cz±stkowe, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca oferuje 14 dniowy termin p³atno¶ci za fakturê i przyzna danemu Wykonawcy 0 pkt. w tym kryterium.
Ocena koñcowa oferty jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wed³ug wzoru:
Ocena koñcowa = Cena + Czas dostawy + Termin p³atno¶ci.
Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt. i w ten sposób zostanie przeliczona liczba punktów.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê. Pozosta³ym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup czujników do karetki neonatologicznej
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 18000 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-08
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ka¿da pozycja wymieniona w formularzu asortymentowo-cenowym musi byæ wyceniona. Warto¶æ oferty z formularza asortymentowo-cenowego nale¿y wpisaæ do formularza oferty - za³±cznik nr 1 do SWZ.
Zamawiaj±cy wyznaczy³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert dla wszystkich czê¶ci zamówienia:
Cena oferty brutto w PLN (C) - 60% - 60 pkt.
Czas dostawy (CzD) - 20% - 20 pkt.
Termin p³atno¶ci (TP) - 20% - 20 pkt.
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów wynikaj±c± ze wzoru: CLP= C + CzD + TP
gdzie:
CLP – ca³kowita liczba punktów przyznanych ofercie;
C – liczba punktów przyznanych za kryterium Cena;
CzD – liczba punktów przyznanych za kryterium Czas dostawy;
TP - liczba punktów przyznanych za kryterium Termin p³atno¶ci.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najni¿sza brutto
C=------------------------------------------- x 100 pkt. x .60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu oferty.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Czas dostawy (CzD) – waga 20% - do przyznania liczby punktów Wykonawcy za przedmiotowe kryterium wykorzystana zostanie nastêpuj±ca zasada: W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dostawê w terminie:
a) 1 dzieñ /roboczy/ otrzyma - 20 pkt.
b) 2 dni /robocze/ otrzyma – 10 pkt.
c) 3 dni /robocze/ otrzyma – 0 pkt.
Wykonawca w Formularzu ofertowym powinien dokonaæ odpowiedniego zapisu, w jakim czasie bêdzie dokonywa³ cz±stkowych dostaw przedmiotu zamówienia. Je¿eli Wykonawca nie dokona odpowiedniego zapisu, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca oferuje czas dostawy – 3 dni /robocze/ i przyzna danemu Wykonawcy 0 pkt. w tym kryterium.
Przez „dzieñ roboczy” Zamawiaj±cy rozumie dni od poniedzia³ku do pi±tku,
z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
3) Termin p³atno¶ci (TP) – waga 20% - do okre¶lenia liczby punktów uzyskanej przez Wykonawcê za przedmiotowe kryterium wykorzystana zostanie nastêpuj±ca zasada: W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje:
a) 30 dniowy termin p³atno¶ci za fakturê otrzyma – 20 pkt.
b) 14 dniowy termin p³atno¶ci za fakturê otrzyma – 0 pkt.
Wykonawca w formularzu ofertowym powinien dokonaæ odpowiedniego zapisu, z jakim terminem p³atno¶ci bêdzie wystawia³ fakturê za cz±stkowe dostawy przedmiotu zamówienia. Je¿eli Wykonawca nie dokona odpowiedniego zapisu o terminie p³atno¶ci faktury za dostawy cz±stkowe, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca oferuje 14 dniowy termin p³atno¶ci za fakturê i przyzna danemu Wykonawcy 0 pkt. w tym kryterium.
Ocena koñcowa oferty jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wed³ug wzoru:
Ocena koñcowa = Cena + Czas dostawy + Termin p³atno¶ci.
Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt. i w ten sposób zostanie przeliczona liczba punktów.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê. Pozosta³ym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
- zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w szczególny sposób.
- uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w szczególny sposób.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w szczególny sposób.
- zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia (w formularzu oferty),
¿e Wykonawca posiada za¶wiadczenia niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym czasie,
nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania - o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023r. poz. 1689 z pó¼n. zm), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow± o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy – dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 3, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, ³±cz±c siêw konsorcja lub spó³ki cywilne lub inn± formê prawn±. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie, musi znajdowaæ siê w ofercie wspólnej Wykonawców. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Dokument ten potwierdza spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy, zgodnie z art. 445 ustawy Pzp.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego bêdzie wynika³o, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialno¶ci za realizacjê zamówienia,
2) okre¶lenie szczegó³owego zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i rêkojmi.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w sytuacjach: Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych ni¿ zaproponowa³ to w ofercie. Cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto. W trakcie trwania umowy Wykonawca mo¿e zaoferowaæ rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy w przypadku braku wykorzystania warto¶ci umowy do czasu jej wykorzystania, jednak nie d³u¿ej ni¿ na kolejne 12 miesiêcy. Przed³u¿enie okresu obowi±zywania umowy nast±pi w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony. Zamawiaj±cy, dla oddania wzrostów lub spadków kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia od dnia zawarcia umowy, przewiduje waloryzacjê wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy.Wynagrodzenie bêdzie podlega³o waloryzacji nie czê¶ciej ni¿ raz na 6 miesiêcy w oparciu o wzrost lub spadek warto¶ci wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych (w ujêciu miesi±c do miesi±ca) publikowany w formie komunikatu przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego za miesi±c, w którym sk³adany jest wniosek o zmianê umowy w stosunku do wska¼nika opublikowanego za 6 miesi±c przed miesi±cem z³o¿enia wniosku, jednak¿e nie wcze¶niej ni¿ w stosunku do wska¼nika za miesi±c, w którym zosta³a zawarta umowa. Wniosek o zmianê umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie ceny materia³ów lub kosztów, zwi±zanych z realizacj± umowy sk³adaæ mo¿na nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy (pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia).
Zmiana wynagrodzenia wynikaj±ca z waloryzacji, nie mo¿e przekroczyæ (+/-) 5% wynagrodzenia brutto pozosta³ego do wykonania czê¶ci zamówienia. Przez zmianê wynagrodzenia nale¿y rozumieæ warto¶æ wzrostu lub spadku wynagrodzenia Wykonawcy wynikaj±c± z waloryzacji. Postanowieñ umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje siê od chwili osi±gniêcia limitu (+/-) 5 % wynagrodzenia brutto pozosta³ego do wykonania czê¶ci zamówienia.
Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z pkt 5 - 7 zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy,
z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy.
W przypadku gdyby wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych publikowany przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, przesta³ byæ dostêpny, zastosowanie znajd± inne, najbardziej zbli¿one, wska¼niki publikowane przez Prezesa GUS. Zmiany ilo¶ci poszczególnych pozycji asortymentowych, pod warunkiem nieprzekroczenia warto¶ci zamówienia netto. Zaoferowanie w wyniku postêpu technologicznego produktów o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postêpowaniu, wraz ze zmian± nazwy produktu i numeru katalogowego. Zmiana typu/modelu/numeru katalogowego danego towaru, je¿eli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy. Zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, z zastrze¿eniem, ¿e Wykonawca zaoferuje produkty równowa¿ne o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postêpowaniu wraz ze zmian± nazwy produktu i numeru katalogowego. Zmiany liczby opakowañ w sytuacji zmiany sposobu pakowania produktu.Wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian wynikaj±cych ze zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisach prawa lub zmian wynik³ych z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów, w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego. Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeñ bêd±cych nastêpstwem si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cych Wykonawcy wykonanie umowy
w terminie.Zmiany danych podmiotowych Wykonawcy i Zamawiaj±cego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-13 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-13 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-11
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa i monta¿ instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z monta¿em i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokszta³c±cego przy Akademii Mazowieckiej w P³ocku
- Przygotowanie kompleksowej us³ugi cateringowej wraz z obs³ug± kelnersk± w zwi±zku z organizacj± spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Dostawa oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej nr 5 im. W³adys³awa Broniewskiego w P³ocku do kot³ownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porz±dkowe w Amfiteatrze w P³ocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
- Naprawa s³upa konstrukcyjnego wraz z remontem klatki schodowej w budynku nale¿±cym do Akademii Mazowieckiej w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA ULTRAD¬WIÊKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSA¯ENIEM
- "Dostawa materia³ów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduñskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postêpowanie"
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i okre¶lania lekowra¿liwo¶ci (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zaka¿eñ
- DOSTAWY SPRZÊTU JEDNORAZOWEGO U¯YTKU
- Dostawê wyrobów medycznych dla pacjenta z pêcherzowym oddzielaniem siê naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
wiêcej: Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.