eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzozieInfrastruktura sportowa, turystyczna i rekreacyjna



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Infrastruktura sportowa, turystyczna i rekreacyjna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BRZOZIE 50

1.5.2.) Miejscowość: Brzozie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-313

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564912910

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzozie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/72/318/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Infrastruktura sportowa, turystyczna i rekreacyjna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7b359a2-2c96-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044495/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Infrastruktura sportowa, turystyczna i rekreacyjna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370105

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.5.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 822785,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część nr 1: Strefa aktywnego wypoczynku w Brzoziu
Przedmiot zamówienia składa się z dostawy i montażu wyposażenia placu zabaw na terenie dz. nr 357/15, 357/18 w m. Brzozie, gm. Brzozie.
Wyposażenie składa się z:
1) zestawu treningowego w skład którego głównymi elementami są:
- belki wspinaczkowe – 2 szt.,
- uchwyty z workami treningowymi – 2 szt.,
- poręcze równoległe proste do słupa – 3 szt.,
- ławeczka skośna – 1 szt.,
- drabinka pionowa – 1 szt.,
- lina wspinaczkowa – 2 szt.,
- koła gimnastyczne – 1 szt.,
- drabinka pozioma – 1 szt.,
- drążki – 5 szt.,
Wymiary zestawu treningowego:
- wysokość – 2,8 m
- długość – 6,2 m
- szerokość – 5,4 m
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania – 10,5 m x 9 m
- maksymalna wysokość upadku – 2,25 m
2) Urządzenia sprawnościowego składającego się z dwóch stacji: początkowej i końcowej, połączonych liną po której przesuwa się mechanizm z łańcuchem i siedziskiem, umożliwiający zjazd ze stacji wyższej, z podestem, do niższej
Wymiary zestawu treningowego:
- wysokość – 3,5 m
- długość – 28,5 m
szerokość – 4,0 m
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania – 28,5 m x 4,0 m
- maksymalna wysokość upadku – 1 m
Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu:
Powierzchnia projektowanych terenów utwardzonych
- nawierzchnia z mat przerostowych 219 m2
Powierzchnia ulegająca przekształceniu: 219 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku do SW z nr 10 - projekt zagospodarowania terenu, część nr 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 82514,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część nr 2: Dziki Szlak Dinozaurów w Brzoziu
Przedmiot zamówienia składa się z dostawy i montażu figur dinozaurów na terenie dz. nr 362/5 w m. Brzozie, gm. Brzozie.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące elementy:
1) figura jajo dinozaura – 2 szt.
wymiary: 140/140/130 cm
2) figura – Triceratops – 1 szt.
wymiary: 465/120/195cm
3) figura – Stegosaurus -1szt.
wymiary: 480/100/220cm
4) figura – Dinonychus-2szt.
wymiary: 400/80/200cm
5) figura - Plateosaurus - 1szt.
wymiary: 750/220cm
6) figura – Foto głowa T-Rex - 1szt.
wymiary: 155/220cm
7) figura – Vulcanodon - 1szt.
wymiary: 300/55/110cm
8) figura – T-Rex - 1szt.
wymiary: 500/210cm
9) figura – Dilophosaurus - 1szt.
wymiary: 600/110/300cm
10) figura – Triceratops mały - 1szt.
wymiary: 250/80/115cm
11) Tablica informacyjna:
Tablica edukacyjna na stelażu dębowym z dwuspadowym daszkiem. Treść grafiki, do uzgodnienia z Inwestorem.
Tablice z informacjami o dinozaurach oraz wkomponowanymi elementami graficznymi.
Wymiar tablicy edukacyjnej: 1,00 m x 0,75 m.
Wymiar stelażu drewnianego: 1,40 m x 2,10 m.
12) Tablica informacyjna - 7szt.
Tablice montowane przy ścieżce przed każdym typem (grupą) figur. Treść opisu do uzgodnienia z inwestorem.
Wymiar tablicy: ~40x30cm
Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu:
Całość działki jest terenem biologicznie czynnym zajętym przez płytki sezonowy zbiornik wodny oraz tereny porośnięte krzewami i drzewami. Przez teren prowadzą ścieżki gruntowe. Projektuje się ustawienie figur dinozaurów wzdłuż ścieżki. Nie projektuje się zmiany zagospodarowania terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku do SW z nr 11 - projekt zagospodarowania terenu, część nr 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 305000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część nr 3: Plac zabaw przy szkole w Brzoziu

Przedmiot zamówienia składa się z dostawy i montażu wyposażenia placu zabaw na terenie dz. nr 192/2 w m. Brzozie, gm. Brzozie.
Wyposażenie składa się z:
1) Zestaw zabawowy główny– 1 szt.
Zestaw zabawowy, składający się z głównych elementów:
- wieża główna – 1 szt.,
- podesty boczne – 2 szt.,
- schodki wejściowe – 1 szt.,
- trap łączący podesty – 1 szt.,
- wejście z dyskami – 1 szt.,
- zjeżdżalnia prosta otwarta – 2 szt.,
- rura do zjeżdżania – 1 szt.,
Wymiary zestawu zabawowego:
- wysokość – 3,2 m
- długość – 2,9 m
- szerokość – 8,0 m
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania – 5,9 m x 11,9 m
- maksymalna wysokość upadku – 1,5 m
2) Pojazd zabawowy – 1 szt.
Wymiary pojazdu:
- długość – 3,0 m
- wysokość – 1,5 m
- szerokość – 1,5 m
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania – 4,5 m x 6,0 m
- maksymalna wysokość upadku – 0,3 m
3) Huśtawka pojedyncza z bocianim gniazdem – 1 szt.
Wymiary huśtawki:
- długość – 2,4 m
- wysokość – 2,3 m
- szerokość – 4,7 m
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania – 2,4 m x 4,7 m
- maksymalna wysokość upadku – 1,3 m
4) Bujak na sprężynie w kształcie motoru – 1 szt.
Wymiary bujaka:
- długość – 0,5 m
- wysokość – 0,7 m
- szerokość – 1 m
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania – 2,4 m x 3,0 m
- maksymalna wysokość upadku – 0,50 m
5) Piaskownica kwadratowa – 1 szt.
Piaskownica kwadratowa z ośmioma siedziskami.
Wymiary piaskownicy:
- wysokość – 0,3 m,
- długość – 2,0 m,
- szerokość – 2,0 m,
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania urządzenia – 4,3 m x 4,3 m
- maksymalna wysokość upadku – 0,3 m
6) Ławka z oparciem na podstawie metalowej – 2 szt.
Ławka montowana na stałe.
Wymiary ławki:
- wysokość – 0,8 m,
- długość – 1,6 m,
- szerokość – 0,6 m,
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania urządzenia – nie dotyczy
- maksymalna wysokość upadku – 0, 4 m
7) Kosz na śmieci drewniany – 1 szt.
Kosz składa się z obudowy drewnianej, wkładu oraz stelażu stalowego.
Wymiary kosza:
- wysokość – 0,8 m,
- długość – 0,45 m,
- szerokość – 0,45 m,
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania urządzenia – nie dotyczy
- maksymalna wysokość upadku – nie dotyczy
8) Tablica z regulaminem – 1 szt.
Metalowa tablica z regulaminem w kolorze szarym.
Wymiary urządzenia:
- wysokość – 2,18 m,
- długość – 0,06 m,
- szerokość – 0,60 m,
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania urządzenia – nie dotyczy
- maksymalna wysokość upadku – nie dotyczy
9) Ogrodzenie panelowe
Projektuje się modułowe ogrodzenie terenu z furtkami (2 szt.) o szerokości 1 m z mechanizmem samozamykającym, składające się ze słupków i paneli stanowiących przęsła o wysokości 1,20 m. Konstrukcja paneli z drutu stalowego o średnicy 4mm, ocynkowanego oraz malowanego proszkowo ze słupkami stalowymi ocynkowanymi i malowanymi proszkowo w kolorze szarym. Ogrodzenie posadowione w gruncie w fundamencie betonowym poprzez bezpośrednie fundamentowanie słupków lub w sposób wskazany przez producenta, zapewniający stabilność i bezpieczeństwo konstrukcji.
Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu:
Powierzchnia projektowanych terenów utwardzonych
- nawierzchnia z piasku 223,37 m2
Demontaż istniejącej kostki betonowej 30,70 m2
Powierzchnia ulegająca przekształceniu: 223,37 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku do SW z nr 12 - projekt zagospodarowania terenu, część nr 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 81219,79 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część nr 4: Plac zabaw Średniowieczna Twierdza w Jajkowie
Przedmiot zamówienia składa się z dostawy i montażu wyposażenia placu zabaw na terenie dz. nr 34/8 w m. Jajkowo, gm. Brzozie.
Wyposażenie składa się z:
1. Zestaw zabawowy główny– 1 szt.
Zestaw zabawowy, składający się z głównych elementów:
- wieże główne – 3 szt.,
- wieże mniejsze – 6szt.
- podesty – 7 szt.,
- zjeżdżalnie – 4 szt.,
Wymiary zestawu zabawowego:
- wysokość – 3,8 m
- długość – 21,03 m
- szerokość – 6,2 m
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania – 9,23 m x 23,46 m
- maksymalna wysokość upadku <= 1,6 m
2. Huśtawka potrójna – 1 szt.
Wymiary pojazdu:
- długość – 5,93 m
- wysokość – 2,4 m
- szerokość – 1,9 m
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania – 7,32(8,32) m x 5,91 m
- maksymalna wysokość upadku <= 1,4 m
3. Huśtawka wagowa - ważka – 1 szt.
Wymiary bujaka:
- długość – 3,0 m
- wysokość – maks. 1,0 m
- szerokość – 0,3 m
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania – 2,49 m x 5,4 m
- maksymalna wysokość upadku <= 1,2 m
4. Bujak na sprężynie w kształcie konika – 1 szt.
Wymiary bujaka:
- długość – 0,85 m
- wysokość – 0,7 m
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania – 3,25 m x 2,64 m
- maksymalna wysokość upadku <= 0,90 m
5. Bujak na sprężynie w kształcie dyliżansu – 1 szt.
Wymiary bujaka:
- długość – 0,70 m
- wysokość – 0,75 m
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania – 3,12 m x 2,96 m
- maksymalna wysokość upadku <= 0,75 m
6. Piaskownica sześciokątna – 1 szt.
Piaskownica sześciokątna z sześcioma siedziskami.
Wymiary piaskownicy:
- wysokość – 0,4 m,
- wymiary – 2,86 x3,30m m,
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania urządzenia – 5,90 m x 6,35 m
- maksymalna wysokość upadku – 0,4 m
7) Ławka z oparciem na podstawie metalowej – 2 szt.
Ławka montowana na stałe.
Wymiary ławki:
- wysokość – 0,8 m,
- długość – 1,6 m,
- szerokość – 0,6 m,
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania urządzenia – nie dotyczy
- maksymalna wysokość upadku – 0, 4 m
8) Kosz na śmieci drewniany – 2 szt.
Kosz składa się z obudowy drewnianej, wkładu oraz stelażu stalowego.
Wymiary kosza:
- wysokość – 0,8 m,
- długość – 0,45 m,
- szerokość – 0,45 m,
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania urządzenia – nie dotyczy
- maksymalna wysokość upadku – nie dotyczy
9) Tablica z regulaminem – 1 szt.
Metalowa tablica z regulaminem w kolorze szarym.
Wymiary urządzenia:
- wysokość – 2,18 m,
- długość – 0,06 m,
- szerokość – 0,60 m,
- maksymalna bezpieczna strefa użytkowania urządzenia – nie dotyczy
- maksymalna wysokość upadku – nie dotyczy
10) Ogrodzenie panelowe
Ogrodzenie terenu z furtkami (2 szt.) o szerokości 1 m z mechanizmem 18 samozamykającym, składające się ze słupków i paneli stanowiących przęsła o wysokości 1,20 m. Konstrukcja paneli z drutu stalowego o średnicy 4mm, ocynkowanego oraz malowanego proszkowo ze słupkami stalowymi ocynkowanymi i malowanymi proszkowo w kolorze szarym. Ogrodzenie posadowione w gruncie w fundamencie betonowym poprzez bezpośrednie fundamentowanie słupków lub w sposób wskazany przez producenta, zapewniający stabilność i bezpieczeństwo konstrukcji.
11) Lampa oświetleniowa drogowa – solarna  5szt.
Projektuje się pięć lamp solarnych w rozstawie co około 20m.
Słup:
- wysokość 5,0m
- wysokość całkowita z panelami solarnymi: ~5,5m
- długość wysięgnika 1,2m
- grubość ścianki słupa min. 4,5mm
- zabezpieczenie antykorozyjne – ocynk ogniowy
Lampa (źródło światła):
- oprawa soczewkowa rozpraszająca
- barwa światła biała (5500K)
- moc opraw LED 20W, 3000 lumenów
- kąt rozproszenia światła 120 stopni
- wodoszczelność IP67
Panel fotowoltaiczny: 1x80/190/200W (lub o podobnych parametrach)
Akumulator żelowy: pojemność 100Ah, montowany w ziemi w hermetycznej skrzyni
Sterowanie: zautomatyzowany programowalny kontroler elektroniczny sterujący układem typu PWM, montowany we wnęce słupowe
Zestawienie powierzchni:
Powierzchnia projektowanych terenów utwardzonych
- nawierzchnia z piasku 452,80 m2
- nawierzchnia z kostki (chodnik) 108,15 m2
- nawierzchnia z kostki (ciąg pieszo jezdny) 21,40 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku do SW z nr 13 - projekt zagospodarowania terenu, część nr 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 265051,72 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5:Stworzenie miejsca rekreacji i wypoczynku dla Seniorów
Przedmiotem inwestycji stworzenie miejsca rekreacji i wypoczynku dla seniorów na terenie działki nr 195/1 w miejscowości Brzozie, gmina Brzozie.
Budowa budynku gospodarczego do umieszczenia w nim sauny mobilnej, balii i beczki. Projektowany budynek będzie miał powierzchnię zabudowy 34,80m2. Projektuje się budynek konstrukcji drewnianej posadowionej na fundamentach bezpośrednich (ławach żelbetowych) oraz murowanej podwalinie i wieńcu żelbetowym. Pokrycie dachu blachodachówką. Elewacja malowana drewnochronami w kolorze według wytycznych inwestora (do konsultacji z inwestorem na etapie realizacji).
Projektuje się budynek o 1 kondygnacjach nadziemnej, niepodpiwniczony. Nachylenie połaci dachowych 15 stopni. Dach dwuspadowy, symetryczny.
Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu:
Powierzchnia działki nr 195/1 0,1740ha (1.740m2)
Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku gospodarczego 34,80m2
Projektowana powierzchnia terenów utwardzonych 46,96m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku do SW z nr 14 - projekt zagospodarowania terenu, część nr 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45262210-6 - Fundamentowanie

4.5.5.) Wartość części: 89000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101492,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218031,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101492,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fit Park Sp. z o.o. – Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361006388

7.3.3) Ulica: Turkusowa 60

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101492,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): REJBUD s.c. Anna Kaplarna – Jerzy Kaplarny

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Rejbud Anna Kaplarna; Rejbud Jerzy Kaplarny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870177450

7.3.3) Ulica: Cmentarna 3

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99900,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170129,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99900,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369981733

7.3.3) Ulica: os. im. Wojska Polskiego 4c lok.6

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99900,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326013,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540206,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326013,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369981733

7.3.3) Ulica: os. im. Wojska Polskiego 4c lok.6

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326013,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NARA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340246640

7.3.3) Ulica: Brzozie 10

7.3.4) Miejscowość: Brzozie

7.3.5) Kod pocztowy: 87-313

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.