Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00444500/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
- 2024/BZP 00481429/01 - Wynik z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Przeworskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przeworski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 10
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@powiatprzeworsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatprzeworsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Przeworskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0edaede-5bb3-4644-a4d7-68cf5e005d40
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00097837/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Przeworskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatprzeworsk.logintrade.net/zapytania_email,171591,ca7e8ad368c500103511ab4b011ca036.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem:
https://powiatprzeworsk.logintrade.net/zapytania_email,171591,ca7e8ad368c500103511ab4b011ca036.html
lub
2) poczty elektronicznej pod adresem e-mail: zamowienia@powiatprzeworsk.pl
z zastrzeżeniem, iż oferta, w tym oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp Zamawiający podaje wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy:
1) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Edge
b) Google Chrome,
c) Mozilla Firefox,
d) Opera,
2) Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci Internet
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
c) włączona obsługa JavaScript
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
e) zainstalowany Acrobat Reader
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem zakładki ,,Korespondencja” dostępnej na Platformie Przetargowej z przedmiotowym postępowaniem. Zamawiający do komunikacji z Wykonawcami będzie komunikował się za pomocą zakładki ,,Wezwanie/Zawiadomienie”. Zamawiający wysyła dokumenty z wezwaniem/zawiadomieniem poprzez platformę, a ta przesyła wiadomość mailową na adres mailowy powiązany z kontem wykonawcy na platformie. Wezwania/Zawiadomienia nie odkładają się na platformie, są tylko na mailu wykonawcy. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia@powiatprzeworsk.pl
Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem zakładki „Korespondencja” dostępnej na Platformie Przetargowej. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania w/w dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: zamowienia@powiatprzeworsk.pl
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Oferta oraz inne dokumenty składane wraz z ofertę muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w dokumentach
zamówienia, w szczególności w rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.272.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa Powiatu Przeworskiego oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 września 2024r. do 31 sierpnia 2027r., która obejmuje otwieranie, zamykanie i prowadzenie rachunków bankowych, w tym:
1) Rachunku bieżącego budżetu Powiatu Przeworskiego, w którym Zamawiający będzie uprawniony do zaciągnięcia odnawialnego kredytu (kredyt w rachunku bieżącym) na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetowego do wysokości określonej w uchwale budżetowej;
2) Rachunków bieżących i pomocniczych Starostwa Powiatowego w Przeworsku oraz jednostek organizacyjnych powiatu wymienionych poniżej w ust.2.;
3) Rachunków przeznaczonych do obsługi projektów realizowanych przy współudziale środków z Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych;
4) Pozostałych rachunków Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych (rachunki Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, PFRON rachunki depozytowe);
5) Otwarcie rachunków bankowych Powiatu Przeworskiego i jednostek organizacyjnych ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków Zamawiającego (w tym jednostek organizacyjnych) na nowe rachunki wraz z zachowaniem płynności obsługi bankowej;
6) Otwieranie kolejnych rachunków bankowych ( według potrzeb Zamawiającego) będzie następowało w terminie nie dłuższym niż do 2 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnego wniosku o otwarcie rachunku bankowego złożonego bezpośrednio w banku. Wykonawca zobowiązuje się do otwierania kolejnych rachunków bankowych na zasadach i warunkach wskazanych w ofercie;
7) Prowadzenie na bieżąco rachunków bankowych zgodnie z dyspozycjami posiadaczy rachunków;
8) Ilość rachunków bankowych w trakcie trwania umowy może ulegać zmianie;
9) Numery nowych rachunków bankowych, które będą obowiązywać od dnia 1 września 2024 roku zostaną wskazane przez Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy;
10)Otwarcie i objęcie usługą bankową prowadzenia rachunku Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej prowadzonej przy Starostwie Powiatowym na tych samych zasadach co inne rachunki Zamawiającego.
11) Naliczenie odsetek od środków sum depozytowych od dnia wpłaty środków do dnia zwrotu.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
Dokumenty finansowe dotyczące sprawozdawczości budżetowej oraz inne zawarte są w załączniku nr 6 do SWZ.
WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 USTAWY PZP
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności w niżej określone w zakresie realizacji zamówienia:
a) obsługa rachunków bankowych (przygotowanie umowy, ewidencja księgowa operacji na rachunkach, kapitalizacja odsetek),
b) przygotowanie umowy, uruchomienie i obsługa kredytu w rachunku bieżącym
(w tym ewidencja księgowa kredytu, naliczanie odsetek),
c) osoba odpowiedzialna za bieżącą współpracę z zamawiającym oraz jednostkami organizacyjnymi ( doradca).
2. Zamawiający postanawia, że:
a) Wykonawca zobowiązany jest, aby osoby wykonujący czynności, wymienione w pkt 1, byli zatrudnieni do realizacji umowy na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy.
b) Wykonawca zobowiązany jest, aby osoby wykonujące wyżej wymienione czynności byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy w czasie obowiązywania umowy minimalnie na okres wykonywania odpowiednich czynności.
c) Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zamawiający określił w Projektowanych Postanowieniach Umowy, które stanowią załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie lokat overnight i weekendowych
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 2488 z późn. zm.), lub inny dokument zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami.
W przypadku banku państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego akt prawny dotyczący utworzenia banku, nadania uprawnień do prowadzenia działalności, której przedmiotem są czynności bankowe. W przypadku banków które rozpoczęły działalność przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2488 z późn. zm.) wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw rozporządzenia dot. wyrażenia zgody na przekształcenie niektórych banków państwowych w spółki akcyjne, rozporządzenia w sprawie utworzenia banku. Zgodnie z art. 178 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. Dz. U. z 2023 r. poz. 2488 z późn. zm.) bank, który rozpoczął działalność przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193, i nie posiada zezwolenia Prezesa Narodowego Banku Polskiego na utworzenie banku, składa statut banku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Z postępowania wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz.835) zwanej dalej ,, ustawą sankcyjną" . Zamawiający dokona weryfikacji podstaw wykluczenia, w zakresie art. 7 ust.1 ustawy sankcyjnej na podstawie oświadczenia własnego Wykonawcy.
Zamawiający wskazuje, iż badanie braku podstaw wykluczenia będzie odbywało się jedynie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp.
Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 2488 z późn. zm.), lub inny dokument zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami. W przypadku banku państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego akt prawny dotyczący utworzenia banku, nadania uprawnień do prowadzenia działalności, której przedmiotem są czynności bankowe. W przypadku banków które rozpoczęły działalność przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2488 z późn. zm.) wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw rozporządzenia dot. wyrażenia zgody na przekształcenie niektórych banków państwowych w spółki akcyjne, rozporządzenia w sprawie utworzenia banku. Zgodnie z art. 178 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. Dz. U. z 2023 r. poz. 2488 z późn. zm.) bank, który rozpoczął działalność przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193, i nie posiada zezwolenia Prezesa Narodowego Banku Polskiego na utworzenie banku, składa statut banku.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.2) wypełniony załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego, aktualne na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oświadczenie, o którym mowa składa odpowiednio;
• wykonawca,
• każdy ze wspólników konsorcjum Wykonawców (w przypadku składania oferty wspólnej), oraz każdy ze wspólników spółki cywilnej,
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów przy czym poprzez ww. dane należy rozumieć wskazanie przez Wykonawcę w ofercie lub w innych dokumentach załączonych do oferty np. nr KRS, nr NIP, nr REGON lub inny numer dokumentu, wskazanie wydającego urzędu lub organu, lub określony adres internetowy.
b) pełnomocnictwo – W przypadku gdy oferta nie została podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy i podpisania oferty w jego imieniu wystawione na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane.
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje notariusz lub mocodawca.
4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp,
z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Oświadczenie przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
6) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Postanowienia dotyczące zmian umowy zgodnie art. 455 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp,w następującym zakresie i na następujących warunkach wprowadzenia tych zmian:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie liczby rachunków bankowych, liczby operacji, w tym liczby przelewów na prowadzonych rachunkach bankowych, liczby wpłat i wypłat gotówkowych i bezgotówkowych, liczby użytkowników systemu bankowości elektronicznej, liczby jednostek organizacyjnych wynikającą z aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zmiany powyższe nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. Zmiany te nie będą stanowić podstawy do zwiększenia opłaty ryczałtowej, stanowiącej wynagrodzenie Wykonawcy, oraz do pobierania dodatkowych opłat i prowizji, przez cały okres obowiązywania umowy.
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości kredytu w rachunku bieżącym w zależności od ustalonej każdorazowo w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy na warunkach określonych w złożonej ofercie.
3) Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian wysokości opłaty ryczałtowej, stanowiącej wynagrodzenie Wykonawcy o ile w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych
- o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę
2. Zmiany wynagrodzenia wykonawcy na podstawie art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-07 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą za pośrednictwem Platformy Przetargowej pod adresem: https://powiatprzeworsk.logintrade.net/zapytania_email,171591,ca7e8ad368c500103511ab4b011ca036.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-07 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy tj. w okresie najwcześniej od dnia 1 września 2024r. do 31 sierpnia 2027r.Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia według wzoru kompleksowej umowy powszechnie stosowanej przez wykonawców świadczących usługi prowadzenia bankowej obsługi budżetu jednostek administracji publicznej, z uwzględnieniem zapisów SWZ, w tym szczególności zawartych w załączniku nr 1 do SWZ (OPZ), w załączniku nr 5 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy) oraz oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
Zamawiający dopuszcza zawarcie warunków i wymagań określonych w załączniku nr 1 do SWZ (OPZ) oraz w załączniku nr 5 do SWZ (PPU), w formie załącznika do umowy stanowiącego jej integralną część.
Wybrany Wykonawca po wyborze oferty przedstawi Zamawiającemu w terminie do 5 dni projekt umowy uwzględniający wymagania określone w SWZ.
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przeworska w ramach zadania " Modernizacja oświetlenia na terenie miasta "
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni mechanicznej W32 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-5
- Dostawa produktów żywnościowych najwyższej jakości do kuchni szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Przeworsku, własnym środkiem transportu.
- Dostawa paliw ciekłych
- Świadczenie usług komunalnych na terenie miasta Przeworska w zakresie utrzymania czystości i zieleni oraz na zimowym utrzymaniu ulic i chodników miejskich - w roku 2025
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- "Obsługa bankowa Gminy Somonino oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lutego 2025 do 31 grudnia 2028 r."
- Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.