Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS do komputerów stacjonarnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277799712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grabowa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-172
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 3512400
1.5.8.) Numer faksu: 32 3512444
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wi-katowice@piorin.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piorin.gov.pl/wiorin/slaskie/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona roślin i nasiennictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS do komputerów stacjonarnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea55f6b9-5f2e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00338369/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający udziela zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.305 pkt .2)
W prowadzonym uprzednio postepowaniu w trybie podstawowym złożono jedną ofertę, która została odrzucona – jej treść nie jest zgodna z warunkami zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-acd9b8f5-37ed-11ed-8832-4e4740e186ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AD.272.2.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 44400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa zasilaczy awaryjnych UPS do komputerów stacjonarnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54612,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54612,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54612,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miecz Net Karol Labe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252089468
7.3.3) Ulica: Mieczyków 14A
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54612 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont stropów w piwnicy budynku delegatury Śląskiego OW NFZ w Rybniku
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie elektronicznego depozytora kluczy w 4 jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach.
- Przebudowa ul. Górnika w Katowicach
- Dostawa odczynników chemicznych
- Organizacja konferencji dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach Część I , Część II
- Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu ,, Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Czemierniki"
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Gminie Izbica"
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Zakup systemów i urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w Starostwie Powiatowym w Żninie oraz w 6 jednostkach organizacyjnych Powiatu Żnińskiego celem zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa.
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.