eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WładysławowoZakup i dostawa 3 szt. mat do taekwondo, 3 szt. mat do judo oraz zestawu 3 szt. pokrowców na maty zapaśnicze



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa 3 szt. mat do taekwondo, 3 szt. mat do judo oraz zestawu 3 szt. pokrowców na maty zapaśnicze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7929ebe3-3830-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa 3 szt. mat do taekwondo, 3 szt. mat do judo oraz zestawu 3 szt. pokrowców na maty zapaśnicze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7929ebe3-3830-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005041/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa mat do taekwondo, mat do judo oraz trzech pokrowców na maty zapaśnicze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353213

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 35/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I
1. Przedmiot zamówienia: Dostawa trzech mat do taekwondo do COS-OPO Cetniewo we Władysławowie.
2. Wymagania ogólne: Gwarancja minimum 24 miesiące.
3. Wymagania (parametry) szczegółowe w wersji tabelarycznej:

Lp. Nazwa wymagania Opis wymagań Uzasadnienie wymagań
1 2 3 4
1 Certyfikat Światowa Federacja (WT) Certyfikat wymagany przy imprezach rangi międzynarodowej.
2 System ROLL MAT Na powierzchnię maty składa się 8 rolek o długości 12 m i szerokości 1,5 m.
Pojedyncze elementy rozwija się oraz łączy ze sobą za pomocą rzepów, mocowanych po boku każdej maty. Mata prosta/szybka/łatwa w montażu
3 Parametry Wykonana z pianki XPE o grubości 2,5 cm i gęstości 110 kg/cm3. Wymagane przez WT
4 Kolorystyka Niebieska mata i żółty oktagon w środku logotyp Federacji WT Wymagane przez WT
5 Gwarancja Minimalna na okres 24 miesięcy Gwarancja na okres min. 24 miesięcy zapewnia czas bezpieczeństwa związany z wystąpieniem usterek nie wynikających z winy użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37421000-5 - Maty gimnastyczne

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II
1. Przedmiot zamówienia: Dostawa trzech mat do judo do COS-OPO Cetniewo we Władysławowie.
2. Wymagania ogólne: Gwarancja minimum 24 miesiące.
3. Wymagania (parametry) szczegółowe w wersji tabelarycznej:

Lp. Nazwa wymagania Opis wymagań Uzasadnienie wymagań
1 2 3 4
1 Certyfikat aktualny na rok 2023 Międzynarodowa Federacja Judo - International Judo Federation (IJF) Certyfikat wymagany przy imprezach rangi międzynarodowej.
2 Rozmiar jednego elementu - materaca 100 cm x 200 cm Tolerancja wymiarów w zgodności z Europejskim standardem EN12503-3, absorbcja na uderzenie w zgodności z Europejskim standardem EN12503-4. Wymagany przez IJF.
Wymiary zgodne z Europejskim standardem EN12503-3 (tolerancja wymiarów)
3 Grubość 5 cm Wymagany przez IJF
4 Wypełnienie materaca Wypełnienie - pianką PU powtórnie przetworzona w kompozycji specjalnie opracowanej do osiągnięcia jednolitej twardości na całej powierzchni. Wymagany przez IJF
5 Gęstość pianki w materacu Standard 230-240kg/m3 Wymagany przez IJF.
Amortyzacja zgodna z Europejskim standardem EN12503-4 (absorbcja na uderzenie)
6 Zabezpieczenie materaca Powierzchnia oraz boki w całości zalaminowane mocnym, higienicznym winylowym materiałem podklejone na całej powierzchni materaca góra spód i boki. Narożniki idealnie zgrzewane. Wzmocnienie konstrukcji,
zapobieganie marszczeniu się materiału podczas użytkowania
7 Struktura powierzchni materaca Powierzchnia materaca z wytłoczoną strukturą trzciny ryżowej Zapewnienie optymalnej przyczepności i antypoślizgowi
8 Spód materaca Antypoślizgowy spód w pełni laminowany do spodu od środka Zapobiega przesuwaniu materacy w trakcie użytkowania
9 Kolory materacy Żółty – 96 sztuk
Czerwony – 170 sztuk Preferowane przez Europejską Unię Judo.
266 materacy ułożenie 3 mat
10 Odporność ogniowa Certyfikat odporności ogniowej Zapewnienie bezpieczeństwa na wypadek pożaru
11 Gwarancja Minimalna na okres 24 miesięcy Gwarancja na okres min. 24 miesięcy zapewnia czas bezpieczeństwa związany z wystąpieniem usterek nie wynikających z winy użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37421000-5 - Maty gimnastyczne

4.5.5.) Wartość części: 126869,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III
1. Przedmiot zamówienia: Dostawa zestawu trzech pokrowców na maty zapaśnicze do COS-OPO Cetniewo we Władysławowie.
2. Wymagania ogólne: Gwarancja minimum 24 miesiące.
3. Wymagania (parametry) szczegółowe w wersji tabelarycznej:

Lp. Nazwa wymagania Opis wymagań Uzasadnienie wymagań
1 2 3 4
1 Wymiary 12,30 x 12,30 m Pokrowiec zapaśniczy powinien być większy o 15 cm z każdej strony od powierzchni maty tak aby boki pokrowca spływały na boki zewnętrznej strony maty (czyli pokrowiec powinien mieć wymiar 12,30 x12,30 m)
2 Wykonanie/materiał Tkanina plandekowa dwustronnie powlekana, antypoślizgowa Zapewnienie optymalnej przyczepności i antypoślizgowi
3 Gramatura materiału Minimum 620g/m2 Wytrzymałość plandeki podczas użytkowania
4 Szata graficzna Szata graficzna trwała (niemalowana) niepodlegająca ścieraniu w trakcie używania Wytrzymałość kolorów plandeki podczas użytkowania – odporne na ścieranie
5 Łączenie elementów plandeki Wszystkie pasy materiału łączone ze sobą termicznie Wytrzymałość na rozerwanie elementów plandeki podczas użytkowania
6 Montaż plandek na materacach zapaśniczych Od spodu pokrowca na całej długości, wymagane są rzepy montażowe szerokie na minimum10 cm Zapobiega przesuwaniu plandeki w trakcie użytkowania
7 Kolorystyka  niebieski RAL 5002,
 granatowy RAL 5026,
 pomarańczowy RAL 2003.
Pokrowiec powinien posiadać pola walki:
 na środku pokrowca malowane koło o średnicy 1,0 m oznaczone pomarańczową obwódką szerokości min. 5cm,
 centralne koło o średnicy 7,0 m,
 strefa pasywności 1,0 m Zgodna z wymogami United World Wrestling (UWW)
8 Gwarancja Minimalna na okres 24 miesięcy Gwarancja na okres min. 24 miesięcy zapewnia czas bezpieczeństwa związany z wystąpieniem usterek nie wynikających z winy użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37421000-5 - Maty gimnastyczne

4.5.5.) Wartość części: 18981,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166497 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polskok Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356883618

7.3.3) Ulica: ul. Wodzińska 1

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-08

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130182,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130182,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130182,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polskok Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356883618

7.3.3) Ulica: ul. Wodzińska 1

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130182,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-08

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27658,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27658,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27658,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polskok Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356883618

7.3.3) Ulica: ul. Wodzińska 1

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27648,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.