eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokZakup i dostawę sprzętu do prowadzenia rehabilitacji po przebytej chorobie COVID-19, oznaczenie postępowania: DA.ZP.242.51.2022



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawę sprzętu do prowadzenia rehabilitacji po przebytej chorobie COVID-19, oznaczenie postępowania: DA.ZP.242.51.2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 26

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857488531

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wsz@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.sniadecja.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawę sprzętu do prowadzenia rehabilitacji po przebytej chorobie COVID-19, oznaczenie postępowania: DA.ZP.242.51.2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-982a32f4-3f27-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00092951/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.37 Zakup i dostawa sprzętu do prowadzenia rehabilitacji po przebytek chorobie Covid-19

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Wspieranie podmiotów leczniczych realizujących świadczenia z zakresu rehabilitacji po przebytej chorobie COVID-19 na terenie województwa podlaskiego” Nr projektu WND-RPPD.11.01.00-20-0052/22

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368725/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.51.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do rehabilitacji po przebytej chorobie Covid-19:
Lp. Nazwa Ilość
1. Aparat do krioterapii 1 szt
2 Zestaw do terapii skupiona falą uderzeniową 1 szt
3 Inhalator ultradźwiękowy 2 szt
4 Koncentrator tlenu 2 szt
5 Nebulizator 1 szt
6 Parapodium dynamiczne 2 szt
7 Pionizator do aktywnego transferu pacjenta 2 szt
8 Platforma wibracyjna 3D 1 szt
9 Platforma wibracyjna 1 szt
10 Spirometr 1 szt
11 Stepper 1 szt
12 Stepper 1 szt
13 System sterujący systemem do treningów kardiologicznych oraz interwałowych
1 szt
14 Zestaw pomocy rehabilitacyjnych, w tym:
Fotel -1 szt
Aparat do Rehabilitacji Stawu Skokowego – 1 szt
Lustro korekcyjne – szt
Tor do ćwiczeń równoważnych – 2 szt
Kształtki rehabilitacyjne – 16 szt
Ambonka – 1 szt
Pulsoksymetr nadgarstkowy – 3 szt
Stepper dmuchany – 1 szt
Wałek do masażu – 4 szt
Ściskacz do rąk - 2 szt
Piłka do gimnastyki – 10 szt
Drążek drgający do ćwiczeń i aerobiku – 2 szt
Drążek drgający do ćwiczeń i aerobiku – 2 szt
Wałek do ćwiczeń – 3 szt
Trener równowagi- 1 szt
Taśmy rzepowe do mocowania elektrod szer. 50 mm – 12 szt
Taśmy do kinesiotapingu – 5 szt
Taśmy rehabilitacyjne – 3 szt 1 zestaw
o właściwościach, funkcjonalnościach i parametrach techniczno - użytkowych szczegółowo określonych w Załączniku Nr 1 do niniejszej SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Białymstoku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33165000-4 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

33157400-9 - Medyczna aparatura oddechowa

33157810-6 - Urządzenia do terapii tlenowej

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264000,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264000,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264000,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDEN-INMED Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692255563

7.3.3) Ulica: Wenedów 2

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264000,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.