Og³oszenie z dnia 2023-10-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00480380/01 - Wynik z dnia 2023-11-07
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy oleju napêdowego do celów opa³owych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sompolno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019272
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sompolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-610
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 063 2714054
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wisniewska@sompolno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sompolno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy oleju napêdowego do celów opa³owych.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-557633e7-62b0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00430263
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00064180/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju napêdowego do celów opa³owych do obiektów Zamawiaj±cego w sezonie grzewczym 2023/ 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-557633e7-62b0-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w niniejszym postêpowaniu odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp client/search/list/ocds-148610-557633e7-62b0-11ee-9aa3-96d3b4440790. W uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: beata.wisniewska@sompolno.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz nadane odpowiednie uprawnienia.
2. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które zgodnie z ustaw± lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych s± opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu(zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz posiadania przez u¿ytkownika uprawnienia do komunikacji. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod nr tel. 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w kafelku „Moje zg³oszenia w Centrum pomocy” – „Nowe zg³oszenie" lub w kafelku "FAQ" - "Nie znalaz³em rozwi±zania, chcê
zg³osiæ problem".
10. Pozosta³e wymagania w zakresie komunikacji zosta³y wskazane w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dotycz±ce przetwarzania danych osobowych zosta³y zapisane w SWZ, w pkt XVIII.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZZ.271.12.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju napêdowego do celów opa³owych w ³±cznej ilo¶ci 37 000 litrów w sezonie grzewczym 2022/ 2023, do obiektów Zamawiaj±cego zlokalizowanych na terenie miasta Sompolno. Olej opa³owy objêty przedmiotem zamówienia powinien spe³niaæ wymagania jako¶ciowe dla tego typu produktu i musi charakteryzowaæ siê ni¿ej podanymi parametrami technicznymi,:
• warto¶æ opa³owa - nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg
• zawarto¶æ siarki - nie wiêcej ni¿ 0,10 % (m/m)
• temperatura p³yniêcia - nie wy¿sza ni¿ -200C
• temperatura zap³onu - nie ni¿sza ni¿ 56 0C
• gêsto¶æ w temp.150C - nie wiêksza ni¿ 860 kg/m3.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w rozdz. III SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje zastosowanie prawa opcji, tj. mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia dostaw oleju okre¶lonych powy¿ej. Maksymalny zakres zamówienia mo¿e zostaæ pomniejszony maksymalnie o 30 % ogólnej warto¶ci zamówienia, tzn. mo¿e zostaæ zrealizowany w co najmniej 70% lub powiêkszony maksymalnie o 20% ogólnej warto¶ci zamówienia, np. w okoliczno¶ciach nietypowych warunków atmosferycznych. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu/ zwiêkszeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonywanych sukcesywnych dostaw, uzale¿nionych od warunków atmosferycznych panuj±cych w trakcie okresu grzewczego 2023/ 2024. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszej zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³
siê jednym kryterium oceny ofert, tj. cen± oferty. 2. Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê z najni¿sz± cen±. 3. Zamawiaj±cy przyzna ofercie z najni¿sz± cen± 100 pkt a pozosta³ym proporcjonalnie mniej. Uzyskana liczba punktów za zaoferowan± cenê zaokr±glana bêdzie do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:a) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi;
b) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada do¶wiadczenie w wykonywaniu podobnych zamówieñ, tj. wykona³ nale¿ycie, lub równie¿ wykonuje nale¿ycie ( w przypadku ¶wiadczeñ
powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych), w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie co najmniej dwie dostawy oleju opa³owego, w ilo¶ci ³±cznej minimum 70.000 litrów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Koncesja na obrót paliwami, wystawiona zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia
1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 i 1723).
2. Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, sporz±dzony wg za³±cznika nr 4 do SWZ.
3. Dowody okre¶laj±ce, czy dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa powy¿ej, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) wype³niony Formularz ofertowy – wg za³±cznika nr 1 do SWZ,2) je¿eli dotyczy - pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie), okre¶laj±ce zakres umocowania,
3) je¿eli dotyczy - o¶wiadczenie o podziale zadañ miêdzy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy,
4) je¿eli dotyczy - zobowi±zanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu,
5) odpis lub informacja z KRS lub CEIDG, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów np. w tre¶ci Formularza ofertowego lub o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ka¿dy z Wykonawców musi wykazaæ brak podstaw wykluczenia okre¶lonych w rozdz. V SWZ; Co najmniej jeden z Wykonawców musi spe³niæ warunek posiadania koncesji na obrót paliwami ciek³ymi i zrealizuje dostawy, do realizacji których koncesja jest wymagana. W odniesieniu do warunku posiadania do¶wiadczenia w realizacji podobnych zamówieñ, co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy ³±cznie musz± spe³niæ warunek okre¶lony w rozdz. VI.1.b) SWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza siê zmiany umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, w odniesieniu do terminu, sposobu wykonania lub zakresu ¶wiadczenia, je¿eli potrzeba ich wprowadzenia wynik³a z konieczno¶ci zmian umowy ze wzglêdu na wyst±pienie:a) tzw. si³y wy¿szej - zdarzenie zewnêtrzne, którego strony nie mog³y przewidzieæ oraz zapobiec, np. zamieszki, wojny, po¿ary, powodzie, huragany, trzêsienia ziemi, epidemia, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z zakresem i terminem umownym,
b) przes³anek, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci, w szczególno¶ci wynikaj±cych ze zmiany przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa,
c) okoliczno¶ci uzasadnionych prawid³ow± realizacj± przedmiotu umowy lub zapewnieniem optymalnych parametrów technicznych i jako¶ciowych przedmiotu umowy;
Ewentualne zmiany mog± nast±piæ adekwatnie do czasu trwania przes³anek powoduj±cych zmianê i winny zostaæ poprzedzone wnioskiem Wykonawcy wraz z wyczerpuj±cym uzasadnieniem.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-13 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-557633e7-62b0-11ee-9aa3-96d3b4440790
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-13 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-11
INNE PRZETARGI SOMPOLNO
- Przebudowa budynku sanitariatów na budynek szatni wraz z rozbudow±
- Adaptacja do zmian klimatu poprzez zagospodarowanie terenów zielonych na terenie miasta Sompolno
wiêcej: przetargi SOMPOLNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do ogrzewania budynków Domu Pomocy Spo³ecznej w Ludzisku
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób P³uc i Rehabilitacji w £odzi
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napêdowego, opa³owego oraz olejów silnikowych i przek³adniowych.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.