Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00387467/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem opału dla Gminy Miasto i Gminy Radzyń Chełmiński
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO I GMINA RADZYŃ CHEŁMIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9
1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Chełmiński
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-220
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 6886010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radzynchelminski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radzynchelminski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem opału dla Gminy Miasto i Gminy Radzyń Chełmiński2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85eca758-4e16-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037762/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem opału dla Gminy Miasto i Gminy Radzyń Chełmiński
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387467
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KD.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 605200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem opału dla Gminy Miasto
i Gminy Radzyń Chełmiński” o parametrach i na zasadach określonych w specyfikacji warunków zamówienia /SWZ/, a w szczególności we wzorze umowy stanowiącym zał. do niniejszej SWZ.
Dostarczany opał musi odpowiadać parametrom określonym w tabeli poniżej.
L.p. Przedmiot
Zamówienia Parametry przedmiotu zamówienia Wspólny
słownik
zamówień
CPV j.m. Szacunk.
Ilość
1 Miał Plus
Nazwa handlowa
Eko Miał » wymiary ziarna 3-31,5 mm
» zawartość popiołu do 12%
» wartość opałowa w stanie
roboczym nie mniej niż 24MJ/kg
» zawartość siarki do 1,2%
» wilgotność do 20% 09-11-10-00-0
tona 340
2
Groszek Premium
Nazwa handlowa Ekogroszek
» wymiary ziarna 5-31,5 mm
» zawartość popiołu do 7%
» wartość opałowa w stanie
roboczym nie mniej niż 25MJ/kg
» zawartość siarki do 0,8%
» wilgotność do 11% 09-11-10-00-0
tona 360
3 Pellet drzewny (workowany) » granulacja 5-7 mm
» zawartość popiołu do 0,5%
» wilgotność do 8%
» wartość opałowa w stanie
roboczym nie mniej niż 17MJ/kg 09-11-14-00-4
tona 10
2. Warunki i zasady realizacji zamówienia:
1) Przewidywane terminy dostaw ustala się na okres 12 miesięcy licząc od 1.01.2024 r. do 31.12.2024 r. wg zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający przewiduje dostarczenie ok. 200 ton Miału Plus i 240 ton Groszku Premium transportem powyżej 20 ton, a pozostałą ilość Miału Plus i Groszku Premium, transportem nie większym niż 10 ton. Pellet drzewny dostarczony będzie w dostawach nieprzekraczających 3 tony jednorazowo.
2) Miał Plus będzie dostarczany do kotłowni przy ul. Sady, do świetlicy wiejskiej w Szumiłowie
i w Rywałdzie, Groszek Premium dostarczany będzie do kotłowni przy ulicy Fijewo, kotłowni UMiG w Radzyniu Chełmińskim oraz do kotłowni w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Radzyniu Chełmińskim, a Pellet drzewny do kotłowni w świetlicy wiejskiej w Zielnowie.
W/w opał dostarczany będzie transportem samochodowym samowyładowczym wyposażonym
w urządzenia zabezpieczające opał przed wpływem warunków atmosferycznych, które mogłyby skutkować utratą przez opał walorów użytkowych. Wykonawca zapewni dowóz przedmiotu zamówienia w takim stanie, aby umożliwiał natychmiastowy wyładunek szczególnie w okresie zimowym.
3) Ilość i częstotliwość składania zamówień zależna będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
4) Termin oraz wielkość dostaw uzgadniana będzie za pośrednictwem zamówienia wysłanego pocztą elektroniczną lub złożonego telefonicznie.
5) Wykonawca zrealizuje dostawy w nieprzekraczalnym terminie zadeklarowanym w ofercie, licząc od następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia.
6) Dostawy będą realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8.00-14.00.
7) Należność za każdą z dostaw będzie uiszczana w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury za zrealizowaną dostawę przelewem na rachunek Wykonawcy.
8) Ilości Miału Plus, Groszku Premium i Pelletu podane w tabeli jak i w formularzu ofertowym należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania każdego asortymentu do 20% od ilości szacunkowej podanej w SWZ. Wykonawca, w takiej sytuacji nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń finansowych ani prawnych.
9) Przy każdej dostawie Miał Plus i/lub Groszku Premium i/lub Pelletu Wykonawca będzie dostarczał dokument dostawy oraz świadectwo jakości dostarczanej partii towaru wystawione przez uprawniony podmiot. Powyższy dokument jakości towaru będzie zawierał wyniki badań dotyczące:
w przypadku Miału Plus i Groszku Premium - wartości opałowej, wilgotności oraz zawartości w nim popiołu i siarki (zgodnie z tabelą), w przypadku Pelletu drzewnego - wartości opałowej, wilgotności oraz zawartości w nim popiołu (zgodnie z tabelą) . Brak powyższych dokumentów, lub dostarczenie dokumentów niepoprawnie sporządzonych może stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia danej partii Miału Plus i/lub Groszku Premium i/lub Pelletu.
10) Każda partia dostarczonego towaru będzie ważona w obecności przedstawiciela Zamawiającego
i Wykonawcy/lub kierowcy działającego w imieniu Wykonawcy, na wadze wskazanej przez Zamawiającego. Koszt ważenia będzie pokrywał Zamawiający.
11) Po dostarczeniu przez Wykonawcę opału na miejsce składu, w obecności przedstawiciela Zamawiającego, przedstawiciela Wykonawcy lub kierowcy (działającego w imieniu Wykonawcy), każdorazowo pobrane zostaną próbki z przywiezionego opału: kierowca otrzyma jedną próbkę opału dla Wykonawcy a dwie pozostałe - dla Zamawiającego (jedna do przeprowadzenia badań i druga rozjemcza). Próbki zostaną opisane datą dostawy oraz rodzajem dowiezionego opału i zostaną złożone w zaplombowanym opakowaniu (uniemożliwiającym jego otwarcie bez naruszenia opakowania). Zamawiający zapewni opakowania do pobierania prób dostarczonego opału. Próbki będą badane w akredytowanym laboratorium wskazanym przez Zamawiającego.
12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości dostarczonego Miału Plus i/lub Groszku Premium i/lub Pelletu w terminie do 30 dni od daty dostawy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności wartości opałowej opału oraz zawartości w nim popiołu, siarki
i wilgotności.
W przypadku, gdy wyniki analizy potwierdzą, iż dostarczony Miał Plus i/lub Groszek Premium i/lub Pellet nie odpowiada parametrom określonym w umowie, Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami przeprowadzonej analizy i potrąci z wynagrodzenia Wykonawcy.
W przeciwnym razie w/w koszty pokrywa Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany wymienić reklamowaną partię opału w nieprzekraczalnym terminie pięciu dni roboczych, licząc od dnia powiadomienia wysłanego pocztą elektroniczną lub złożonego telefonicznie.
Zamawiający dopuszcza jednokrotną wymianę reklamowanej dostawy partii opału. W przypadku, gdy wymieniona partia opału ponownie nie spełni parametrów określonych w umowie i w SWZ, Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości 1% całkowitego wynagrodzenia brutto.
13) Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia
w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, w szczególności niedotrzymania terminu dostawy przedmiotu zamówienia, dostawy przedmiotu zamówienia o niższej wartości opałowej lub o wyższej zawartości popiołu, siarki i wilgotności niż określone w SWZ
i projekcie umowy.
14) Zamawiający wymaga, aby dostarczany Miał Plus, Groszek Premium i Pellet spełniały wymogi określone przez Polskie Normy.
15) Zamawiający informuje, że na podstawie art. 31a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 1 września 2017 r.
o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1542) jest zwolniony z podatku akcyzowego od wyrobów węglowych.
16) Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania z potencjalnymi Wykonawcami.
17) Zaleca się, aby Wykonawca zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty oraz zawarcia umowy
i wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 730976,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 785811,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 730976,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDG GROUP Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9671367778
7.3.3) Ulica: ul. Gajowa 99/40
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 87-717
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BDG GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BDG GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 730976,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa węgla - ekogroszek workowany w ilości 150 t do kotłowni ZSCKR w Chrobrzu na sezon grzewczy 2024-2025
- Zakup i dostawa pelletu workowanego w ilości 150 t do kotłowni ZSCKR w Chrobrzu na sezon grzewczy 2024/2025
- Sukcesywna dostawa paliwa drzewnego - pelletu do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Helu.
- Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w 2025 roku
- Dostawa węgla eko groszek
- Dostawa paliwa drzewnego - pellet do Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich (dla Filii w Rościsławicach)
więcej: Węgiel i paliwa na bazie węgla »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.