Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00371987/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w budynku Prokuratury Rejonowej w Dębicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 45d
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-078
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 50 61 200
1.5.8.) Numer faksu: 17 50 61 203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.po.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-840871c9-2d3f-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Organ Kontroli Państwowej lub Ochrony Prawa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej w budynku Prokuratury Rejonowej w Dębicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-840871c9-2d3f-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227123/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana stolarki okiennej w budynku Prokuratury Rejonowej w Dębicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371987
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3036-7.261.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165031,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie publiczne dotyczy wykonania robót budowlanych zadania remontowego pn.: „Wymiana stolarki okiennej w siedzibie Prokuratury Rejonowej w Dębicy”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wymianę okien i zestawów okienno-drzwiowych zewnętrznych,
b) wymianę okien i zestawów okienno-drzwiowych wewnętrznych,
c) wykonaniu nowego zestawu okienno-drzwiowego wewnętrznego,
d) wymianie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych przy wymienianych oknach.,
e) uporządkowanie terenu robót, wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych,
f) wykonanie dokumentacji powykonawczej
g) wykonanie systemu KD zgodnie z zestawieniem:
-Zz1, Zz2: doposażenie we wszystkie niezbędne elementy-przygotowane do uruchomienia oraz przetestowanie uruchomienia w istniejącym systemie KD
-Zw1: przełożenie istniejących elementów systemu KD na nowe drzwi (elementy okucia drzwi, zamku-instalacja nowych w komplecie z nowymi drzwiami) podpięcie, uruchomienie do istniejącego systemu
-Zw3: doposażenie we wszystkie niezbędne elementy - uruchomienie w istniejącym systemie KD
W budynku zainstalowany jest system marki VANDERBILT na gwarancji Wykonawcy: „M&M System” Jasionka 142, 36-002 Jasionka, okres gwarancji obowiązuje do dnia 09.12.2026 r.
h) przegląd, konserwacja i regulacja mechaniczna zamontowanych okien i zestawów okienno-drzwiowych w okresie gwarancji 2 x do roku - w okresie do końca marca i do końca października
3.Roboty budowlane
1) W ramach robót budowlanych należy w szczególności :
a) wykonać niezbędne prace rozbiórkowe pod demontaż okien, demontaż parapetów,
b) przygotować podłoże i ściany pod montaż nowych okien i zestawów okienno-drzwiowych
c) zamontować okna i zestawy okienno-drzwiowe wewnętrzne i zewnętrzne zgodnie z projektem wykonawczym, odpowiednio do pomieszczenia wraz z zestawem parapetów zewnętrznych i wewnętrznych odpowiednio do pomieszczenia,
d) uzupełnić tynki zew i wew., uzupełnić gładź wewnętrznego szpaletu, pomalować szpalet odpowiednia farbą
e) zainstalować system KD odpowiednio do drzwi:
-Zz1, Zz2: doposażenie we wszystkie niezbędne elementy-przygotowane do uruchomienia, przetestowanie uruchomienia w istniejącym systemie KD
-Zw1: przełożenie istniejących elementów systemu KD na nowe drzwi (elementy okucia drzwi, zamku- nowe) podpięcie, uruchomienie do istniejącego systemu
-Zw3: doposażenie we wszystkie niezbędne elementy -przygotowane do uruchomienia, przetestowanie uruchomienia w istniejącym systemie KD
f) zabezpieczenie terenu gdzie prowadzone są prace bezpośrednio i pośrednio
g) uprzątnięcie terenu gdzie prowadzone są prace bezpośrednio i pośrednio
h) utylizacja odpadów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 w dniu 18 czerwca 2024 r., ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych - nr ogłoszenia 2024/BZP 00371987. Zamawiający w dniu 19 czerwca 2024 r. działając zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp zamieścił informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 202 989,35 zł brutto. Ostateczny termin składania ofert wyznaczony został na dzień 03.07.2024 r. do godz. 10:00. Do tego terminu złożono 1 ofertę która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b i art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.