eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia"Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - ORLIK 2012" na Osiedlu Gaj w Trzebini.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko – ORLIK 2012” na Osiedlu Gaj w Trzebini.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c862a9e-2c83-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko – ORLIK 2012” na Osiedlu Gaj w Trzebini.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c862a9e-2c83-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044123/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - ORLIK 2012 " na Osiedlu Gaj w Trzebini.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369666

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.RIR.271.50.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 177585,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres robót przewidziany do realizacji:
1) Roboty w zakresie naprawy elewacji zaplecza socjalnego:
a) Wymiana obicia ścian z desek profilowanych, grubość 25 mmm
b) Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu, belki nośne pergoli
c) Czyszczenie ręczne z użyciem urządzeń z napędem mechanicznym – powierzchnie drewniane pionowe, skośne, cylindryczne
d) Malowanie farbą olejną lub ftalową ( syntetyczną) powierzchni drewnianych
2) Roboty w zakresie naprawy nawierzchni poliuretanowej
a) Rozbiórka nawierzchni poliuretanowej wraz z jej utylizacją
b) Nawierzchnia poliuretanowa z natryskiem strukturalnym, elastycznym, bezspoino-wa, przepuszczalna dla wody
c) Malowanie linii podziałowych i obrysowych boisk farbą poliuretanową
3) Wymiana oraz dostawa siatek ochronnych (piłkochwyty i boisko do piłki nożnej)
a) Naprawa (wymiana lub uzupełnienie) ogrodzenia z siatki polipropylenowej na ist-niejących słupkach z rur lub kształtowników
b) Dostawa wyposażenia dodatkowego ( siatka do bramek piłki ręcznej z zaciskami)
c) Wymiana elementów widowni, siedzeń z tworzyw sztucznych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) projekt budowlany
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
c) przedmiar robót

Wykonawca musi zapewnić jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy.

Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe;
b) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;
c) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy;
d) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
e) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów
powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
f) po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia;
g) odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realiza-cji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.

Zamawiający przyjmuje ryczałtowa formę wynagrodzenia. Załączone do SWZ przedmiary robót należy traktować jedynie jako informację, która orientacyjnie określa zakres robót objętych przedmiotowym zadaniem. Nie mogą więc one stanowić podstaw do roszczeń z tytułu dodatkowych robót budowlanych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia (nie należy interpretować przedmiarów jako ścisłego
odwzorowania dokumentacji projektowej) oraz ścisłego określenia wartości i zakresu zadania.
Za podstawę określenia wartości i zakresu zadania inwestycyjnego należy przyjąć opracowaną
dokumentacją projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, pomocniczym
przedmiarze robót budowlanych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych będących załącznikami do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GRUMIX Karolina Przepióra – Gruda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241806564

7.3.3) Ulica: Szkolna 8a

7.3.4) Miejscowość: Preczów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-512

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.