Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00349067/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
- 2022/BZP 00356240/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy odzieży medycznej i obłożenia medycznego jednorazowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://clo.com.pl/zamowienia_klasyczne/clo-zp-57-2022/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy odzieży medycznej i obłożenia medycznego jednorazowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d90542b-34be-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017955/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Odzież medyczna i obłożenia medyczne jednorazowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349067/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/57/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107140,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Obłożenia i podkłady medyczne1. Kołdra jednorazowa kompatybilna z urządzeniem do ogrzewania pacjenta BairHugger. Rozmiar 200-215cm x 85-99cm. Pakowana pojedynczo. Wyrób medyczny.
Ilość: 350 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12096,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Odzież medyczna jednorazowa1. Antystatyczna odzież pod kombinezon wykonana z oddychającej włókniny, posiadająca wytrzymałość na rozciąganie, zapewniająca ochronę przed pyłami i cząstkami stałymi, bluza z długim rękawem zakończonym elastycznym mankietem, bluza wkładana przez głowę, długie spodnie ze ściągaczem lub gumką w pasie, niepyląca z możliwością sterylizacji radiacyjnej bądź parowej.
Odzież przeznaczona do pracy w pomieszczeniach czystych spełniających klasę czystości C (maksymalna dopuszczalna liczba cząstek/m3 o wymiarze równym lub większym niż podane w tabeli w SWZ).
Ilość: 600 kompletów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 14686,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Obłożenia i podkłady medyczne1. Podkład/serweta ochronna na stół operacyjny, przeciwodleżynowa, 5-cio warstwowa, zintegrowana wielopunktowo na całej powierzchni chłonnej, bez przeszyć, samo wygładzająca się, zapobiegająca przesuwaniu się warstwy zewnętrznej względem rdzenia, wykonana z włókniny polipropylenowej, wysokochłonnej polimerowej warstwy środkowej i spodniej pełnobarierowej teksturowanej folii polietylenowej, zabezpieczającej przed przesuwaniem się i ślizganiem podkładu po powierzchni.
Parametry:
- chłonność min. 35ml/100 cm2,
- gramatura podstawowa nie mniejsza niż: 295g/m2,
- wymiary: 95-110cm x 220-240cm, rdzeń chłonny o wymiarach co najmniej 45cm x 200cm.
Wyrób medyczny.
Ilość: 2000 sztuk.
2. Podkład/serweta ochronna, przeciwodleżynowa, 5-cio warstwowa, zintegrowana wielopunktowo co zapobiega tworzeniu się zagięć pod pacjentem, wykonana z włókniny polipropylenowej, wysokochłonnej polimerowej warstwy środkowej i spodniej pełnobarierowej teksturowanej folii polietylenowej, zabezpieczającej przed przesuwaniem się i ślizganiem podkładu po powierzchni.
Parametry:
- chłonność min. 35ml/100 cm2,
- gramatura podstawowa nie mniejsza niż 295g/m2,
- wymiary: 95-110cm x 145-155cm, rdzeń chłonny o wymiarach co najmniej 45cm x 130cm, serweta zakończona marginesami z nieprzeziernego laminatu ze wszystkich stron podkładu.
Wyrób medyczny.
Ilość: 1000 sztuk.
3. Jednorazowa mata na podłogę o dużej chłonności płynów (minimum 3l/m2) rozmiar 70cm x 140cm (+/- 5cm). Budowa maty wielowarstwowa, wierzchnia warstwa hydrofilowa o trwałej niestrzępiącej się konstrukcji, wewnętrzna warstwa celulozowo poliestrowa o wysokiej chłonności, foliowy spód nieprzemakalny, antypoślizgowy zapobiegający ślizganiu się produktu po mokrej podłodze. Pakowana pojedynczo.
Ilość: 50 sztuk.
4. Dwustronna mata podłogowa o dużej chłonności płynów (minimum 20l/m2), rozmiar 75cm x 35cm (+/- 5cm), w tym część chłonna 70cm x 30cm (+/- 2cm), marginesy ułatwiające usunięcie maty po zaabsorbowaniu płynów. Budowa maty wielowarstwowa z warstwą żelującą. Produkt jednorazowego użytku, niesterylny.
Ilość: 50 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 35121,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Obłożenia i podkłady medyczne1. Jałowy zestaw (komplet) chirurgiczny uniwersalny w składzie:
1) Serweta operacyjna 180cm x 185cm (+/-10cm), z taśmą samoprzylepną, wzmocniona – 1 szt.
Minimum 3 warstwowa serweta, z warstwą komfortową (włókniną) od strony pacjenta o gramaturze minimum 12g/m2, serweta posiadająca wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze minimum 25cm x 50cm i gramaturze
w obszarze krytycznym powyżej 79g/m2. Obłożenie posiadające wbudowane organizatory przewodów.
2) Serweta operacyjna 250cm x 155cm (+/-15cm) z taśmą samoprzylepną, wzmocniona – 1 szt.
Minimum 3 warstwowa serweta, z warstwą komfortową (włókniną) od strony pacjenta o gramaturze minimum 12g/m2, serweta posiadająca wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze minimum 25cm x 50cm i gramaturze
w obszarze krytycznym powyżej 79g/m2. Obłożenie posiadające wbudowane organizatory przewodów.
3) Serwety operacyjne 90cm x 75cm wzmocnione – 2 szt.
Minimum 3 warstwowa serweta, z warstwą komfortową (włókniną) od strony pacjenta o gramaturze minimum 12g/m2, serweta posiadająca wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze minimum 25cm x 50cm i łącznej gramaturze w obszarze krytycznym powyżej 95g/m2.
4) Osłona na stolik Mayo 80cm x 145cm (+/-5cm) – 1 szt.
Wzmocnienie o rozmiarze minimum 60 cm x 85cm i gramaturze całkowitej powyżej 79g/m2. Odporność
na przenikanie cieczy minimum 150cm H2O.
5) Ręczniki chłonne 30cm x 30cm (+/-10cm) – 4 szt.
6) Taśma lepna – 1 szt.
10cm x 50cm (+/- 1cm) o gramaturze minimum 40g/m2, którą można dowolnie formować.
7) Osłona na stół narzędziowy 155cm x 190cm (+/-10cm) – 1 szt.
Wzmocnienie minimum 60cm x 190cm (+/-5cm) – będące również owinięciem zestawu.
Obłożenia muszą cechować się I klasą palności.
Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min. nr lot., datę ważności.
Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem.
Wyrób medyczny.
Ilość: 1000 kompletów
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 48600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Obłożenia i podkłady medyczne1. Jałowy zestaw (komplet) serwet operacyjnych z taśmą lepną typu FLEX.
Skład kompletu:
1) serweta górna - ekran anestezjologiczny rozm. 175cm x 300cm (+/-5cm) – 1 szt.
2) serwety boczne rozm. 80cm x 90cm (+/-5cm) – 2 szt.
3) serweta dolna rozm. 180cm x 180cm (+/-5cm) - 1 szt.
Ww. serwety wykończone w centralnej części przeźroczystą taśmą lepną typu Flex, która dokładnie przylega do krzywizn ciała i całkowicie zabezpiecza przed przeciekaniem, rozm. min. 3cm x 40cm, po bokach standardowa taśma lepna. Serwety z dodatkową wstawką wysokochłonną (gramatura min. 50g/m2) w strefie krytycznej, rozm. wstawki min. 20cm x 45cm.
4) serweta/osłona na stolik Mayo rozm. 75cm x 150cm (+/-5cm) z warstwą chłonną 70cm x 85cm (+/-5cm) - 1 szt.
5) ręczniki chłonne jednorazowe rozm. 20cm x 30cm (+/-5cm) - 4 szt.
6) dwuwarstwowa taśma lepna rozm. 9cm x 49cm (+/-1cm) - 1 szt.
7) serweta owinięcie zestawu 150cm x 190cm (+/-5cm) przykrycie na stolik instrumentalny - 1 szt.
Ww. serwety wykonane z laminatu minimum trójwarstwowego o gramaturze min. 70g/m2, a w strefie krytycznej dodatkowa wstawka wysokochłonna o gramaturze min. 50 g/m2.
Wytrzymałość na penetrację płynów minimum 190cm H2O w strefie krytycznej.
Obłożenia muszą cechować się I klasą palności.
Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min. nr lot, datę ważności.
Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem.
Wyrób medyczny.
Ilość: 50 kompletów
2. Jałowy zestaw (komplet) operacyjny do amputacji kończyny w składzie:
1) Serweta operacyjna 180cm x 180cm (+/-5cm), z taśmą samoprzylepną, wzmocniona – 1 szt.
Minimum 3 warstwowa serweta, z warstwą komfortową od strony pacjenta o gramaturze minimum 12g/m2, serweta posiadająca wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze minimum 25cm x 50cm i łącznej gramaturze w obszarze krytycznym powyżej 105 g/m2. Obłożenie posiadające wbudowane organizatory przewodów.
2) Serweta operacyjna 240cm x 150cm (+/-5cm) z taśmą samoprzylepną, wzmocniona – 1 szt.
Minimum 3 warstwowa serweta, z warstwą komfortową od strony pacjenta o gramaturze minimum 12g/m2, serweta posiadająca wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze minimum 25cm x 55cm i łącznej gramaturze w obszarze krytycznym powyżej 105g/m2. Obłożenie posiadające wbudowane organizatory przewodów.
3) Serwety operacyjne 90cm x 75 cm (+/-5cm), wzmocnione – 2 szt.
Minimum 3 warstwowa serweta, z warstwą komfortową od strony pacjenta o gramaturze minimum 12g/m2, serweta posiadająca wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze minimum 25cm x 55cm i łącznej gramaturze w obszarze krytycznym powyżej 105g/m2.
4) Osłona na stolik Mayo 80cm x 145cm (+/- 5cm) – 1 szt.
Wzmocnienie o rozmiarze minimum 65cm x 85cm i gramaturze całkowitej min. 75g/m2, odporność na przenikanie cieczy min. 150cm H2O.
5) Ręczniki chłonne 20cm x 30cm (+/-5cm) – 4 szt.
6) Taśma lepna – 1 szt.
Wykonana z folii PE i włókniny poliestrowej, o gramaturze min. 40g/m2, którą można dowolnie formować.
7) Sterylne fartuchy chirurgiczne wzmocnione folią rozmiar L – 1 szt. i XL – 2 szt.
Fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny typu Spunlace o gramaturze min. 65g/m2. Na przodzie wzmocnienie wykonane z nieprzepuszczalnej, oddychającej folii polietylenowej o grubości min. 46µm. Wzmocnienie rękawa wykonane z nieprzepuszczalnego laminatu, składającego się z folii polietylenowej o grubości min. 27,5µm.
Fartuch z tyłu zapinany na rzep, rękawy wykończone elastycznym mankietem o długości min. 8cm. Troki przyszyte do fartucha, złączone kartonikiem, umożliwiającym sterylną aplikację zarówno z przodu jak i z tyłu operatora. Odporność na przenikanie cieczy w obszarze krytycznym min. 150cm H2O.
8) Miska nerkowata jednorazowa min. 700ml – 1 szt.
9) Osłona na stół narzędziowy 155cm x 190cm (+/-5cm) – 1 szt.
Wzmocnienie włókninowe 80cm x 190cm (+/-5 cm) – będące również owinięciem zestawu.
10) Bandaż elastyczny, szeroki 15cm, 5m (+/- 0,5m) – 1 szt.
11) Bandaż gazowy biały, szeroki 12cm, 4m (+/- 0,5m) – 1 szt.
12) Zapinka do bandaża – 1 szt.
13) Kompres włókninowy 10cm x 10cm, 4 warstwy, znacznik RTG, biały – 50 szt. – spięte po 10 szt.
14) Kompres gazowy laparotomijny 30cm x 50cm, gaza 17 nitek, 6 warstw, znacznik RTG, biały - 5 szt.
15) Ostrze chirurgiczne nr 10 z plastikową nasadką i osłonką - 1 szt.
16) Ostrze chirurgiczne nr 24 z plastikową nasadką i osłonką – 1 szt.
17) Dren łączący do ssaka PVC, 25CH/16CH, długość min. 1,5m, końcówki F/F – 1 szt.
18) Aspiracja typu yankauer 18CH, 28cm, okrągła końcówka, 6 otworów, regulacja ssania – 1 szt.
19) Pojemnik na igły piankowo-magnetyczny – 1 szt.
Obłożenia i fartuchy muszą cechować się I klasą palności. Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierającymi min. nr lot, datę ważności.
Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem. Wyrób medyczny.
Ilość: 10 kompletów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7344,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13245,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13245,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13245,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Med Medical spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262461868
7.3.3) Ulica: Obrońców Poczty Gdańskiej 20P
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13245,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-17 do 2023-10-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie Pakietu 2 nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44947,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44947,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44947,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836
7.3.3) Ulica: Częstochowska 38/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-121
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44947,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-17 do 2023-10-16Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 48.600,00 zł. W zakresie Pakietu 4 złożono dwie oferty i ceny zawarte w obydwu ofertach przewyższają ww. kwotę.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7668,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7668,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7668,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mölnlycke Health Care Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422588828
7.3.3) Ulica: Okopowa 58/72
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-042
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7668,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-17 do 2023-10-16SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej Nr 16 w Siemianowicach Śląskich ul. Karola Szymanowskiego 11 w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa obłożeń i bielizny jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.