Og³oszenie z dnia 2024-07-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00469746/01 - Wynik z dnia 2024-08-23
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu laboratoryjnego jednorazowego u¿ytku cz. 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Powiatowy im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300009
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.zlotow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: szpital.zlotow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu laboratoryjnego jednorazowego u¿ytku cz. 2
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0107eb7f-dbdf-4ec9-8b02-b1297096087c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00430360
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00230478/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Dostawa sprzêtu laboratoryjnego jednorazowego u¿ytku cz. 2
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: postêpowanie jest prowadzone w jêzyku polskim w formie elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow . Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, w tym wszelkie o¶wiadczenia,
wnioski zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij
wiadomo¶æ”: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow na stronie danego postêpowania. Za datê przekazania (wp³ywu)
o¶wiadczeñ wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmujê siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie
przycisku „wy¶lij” wiadomo¶ci”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶ci zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Wykonawca
mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji za po¶rednictwem udostêpnionego kana³u. Wyja¶nienia tre¶ci
specyfikacji oraz jej ewentualne zmiany bêd± dokonywane zgodnie z art. 284 ustawy p.z.p. Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a
zapytania) wraz z wyja¶nieniami, b±d¼ informacje o dokonaniu zmiany specyfikacji, Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie, ul. Szpitalna 28, 77-400 Z³otów;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: Pan Mariusz Troczyñski, kontakt: tel. 67 263 22 33 wew. 565, e-mail: m.troczynski@szpital.zlotow.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P. Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P. Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 17/ZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy sprzêtu laboratoryjnego jednorazowego u¿ytku przez okres 36 miesiêcy. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 1a, 2 i 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzêt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyj±tkiem szklanego)
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ ilo¶æ danego asortymentu stanowi±cego przedmiot zamówienia, stanowi wielko¶æ szacunkow± i mo¿e ulec zmianie w trakcie obowi±zywania niniejszej umowy zgodnie z wynikaj±cym bie¿±cym zapotrzebowaniem Zamawiaj±cego, uzale¿nionym od ilo¶ci wykonywanych ¶wiadczeñ medycznych. Wielko¶æ zmiany w ramach prawa opcji okre¶la siê na poziomie 25% licz±c od zamówienia podstawowego, które zosta³o okre¶lone w formularzu asortymentowo-cenowym w kolumnie pt. „Ilo¶æ sztuk” (dotyczy zwiêkszenia ilo¶ci asortymentu w poszczególnych pozycjach asortymentowych). Zamawiaj±cy gwarantuje z³o¿enie zamówienia na poziomie nie mniejszym ni¿ 75% ilo¶ci asortymentu w ramach poszczególnych pozycji asortymentowych. Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e zamówienie okre¶lone jako „prawo opcji” dla ilo¶ci poszczególnego asortymentu w ramach umowy jest uprawnieniem zamawiaj±cego a nie zobowi±zaniem. Wykonanie przedmiotu umowy w ramach prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych potrzeb zamawiaj±cego wynikaj±cych ze zmiennej liczby stanu pacjentów. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie rodzi ¿adnych roszczeñ ze strony wykonawcy. Opcja uruchamiana jest poprzez z³o¿enie wykonawcy stosownego zawiadomienia drog± elektroniczn± poprzez wiadomo¶æ e-mail na adres poczty elektronicznej)4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 100 %;
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego.
W kryterium „Cena brutto oferty” maksymaln± liczbê punktów, tj. 10 punktów otrzyma oferta z najni¿sz± cen± brutto, natomiast pozosta³e oferty otrzymaj± punkty wynikaj±ce z przeliczeñ arytmetycznych, zgodnie z poni¿szym wzorem:
najni¿sza zaoferowana cena brutto oferty
Ilo¶æ punktów (C) = --------------------------------------------------- x 10 pkt x 100%
cena brutto oferty ocenianej
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzglêdniaæ koszty wytworzenia przedmiotu zamówienia, zapakowania, ubezpieczenia, dostarczenia do siedziby zamawiaj±cego.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± Wykonawca mo¿e uzyskaæ w wyniku oceny wed³ug w/w kryterium wynosi 10 punktów. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów po zastosowaniu kryteriów oceny ofert. Pozosta³ym ofertom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty. Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki lub z wiêksz± dok³adno¶ci±, je¶li bêdzie to konieczne.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
2) o¶wiadczenie wykonawcy potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2023, poz. 1497, z pó¼n. zm) – stanowi±ce za³±cznik nr 3a do SWZ
3) o¶wiadczenie wykonawcy, o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy p.z.p oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – za³±cznik nr 5 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania Zamawiaj±cego, posiada wa¿ne dokumenty wskazane w SWZ oraz zobowi±zanie, ¿e na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, niezw³ocznie przedstawi dokumenty potwierdzaj±ce to o¶wiadczenie – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania Zamawiaj±cego, posiada wa¿ne dokumenty wskazane w SWZ oraz zobowi±zanie, ¿e na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, niezw³ocznie przedstawi dokumenty potwierdzaj±ce to o¶wiadczenie – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wykonawca dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany czasu obowi±zywania umowy poprzez przed³u¿enie czasu obowi±zywania umowy, w przypadku niezrealizowania w czasie trwania umowy ilo¶ci asortymentu stanowi±cego przedmiot zamówienia „wraz z opcj±” do czasu zrealizowania niewykorzystanego zakresu rzeczowego, z zastrze¿eniem, ¿e ceny jednostkowe, w przed³u¿onej umowie nie mog± siê ró¿niæ od cen, okre¶lonych przez Wykonawcê w formularzu asortymentowo-cenowym.Wyd³u¿enie okresu obowi±zywania umowy nastêpuje na podstawie jednostronnego o¶wiadczenia woli Zamawiaj±cego, nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga sporz±dzenia odrêbnego aneksu podpisanego przez Strony.
W przypadku niewykorzystania zakresu rzeczowego w okresie trwania umowy wraz z zamówieniem opcjonalnym – umowa mo¿e zostaæ przed³u¿ona na okres jego pe³nego wykorzystania, nie d³u¿ej jednak ni¿ na okres 3 miesiêcy
W zwi±zku z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz okre¶la warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy nastêpuj±cych aneksów:
1) aneks cenowy dopuszczaj±cy zmianê ceny w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, z tym ¿e cena brutto mo¿e ulec zmianie tylko w stopniu wynikaj±cym ze zmiany stawki podatkowej, za¶ cena netto pozostaje bez zmian,
2) aneks dopuszczaj±cy zmianê ceny w przypadku zastosowania upustu, rabatów, promocji itp.
3) aneks cenowy dopuszczaj±cy zmianê ceny w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
4) aneks cenowy dopuszczaj±cy zmianê ceny w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne.
5) aneks cenowy dopuszczaj±cy zmianê ceny w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 04 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych.
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego, zarówno obni¿enia jak i podwy¿szenia, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia. Zmiana cen materia³ów lub kosztów bêdzie nastêpowa³a w oparciu o wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em – og³aszanych w komunikacie Prezesa GUS w Dzienniku Urzêdowym Rzeczpospolitej Polskiej „Monitor Polski”. Strona bêdzie uprawniona do z³o¿enia wniosku waloryzacyjnego w przypadku gdy ró¿nica poziomu wska¼nika GUS dla cen materia³ów lub kosztów okre¶lonych w umowie (z dnia zawarcia umowy) w stosunku do cen z dnia ustalenia waloryzacji (z³o¿enia wniosku waloryzacyjnego) wyniesie powy¿ej 3 pkt procentowych. Zmiana wynagrodzenia mo¿liwa jest od dnia zaistnienia zdarzenia uprawniaj±cego stronê do z³o¿enia wniosku waloryzacyjnego oraz udowodnienia wp³ywu zmian cen materia³ów lub kosztów wykonania zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy.
Maksymalna wysoko¶æ zmiany wynagrodzenia objêtego umow± jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zmian ww. wska¼nika wynosi 8% warto¶ci brutto wynagrodzenia Wykonawcy w ca³ym okresie jej realizacji. Zamawiaj±cym dopuszcza zmianê wynagrodzenia dopiero po up³ywie okresu 12 miesiêcy obowi±zywania umowy i nie czê¶ciej ni¿ raz na 12 miesiêcy
Zmiany umowy zosta³y szczegó³owo opisane w za³±czniku nr 4 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-02 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-31
INNE PRZETARGI Z Z£OTOWA
- US£UGA UBEZPIECZENIA POWIATU Z£OTOWSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- Remont nawierzchni drogi gminnej w Kleszczynie.
- "BUDOWA DROGI GMINNEJ POMIÊDZY UL. KRÓLOWEJ JADWIGI A UL. DOMAÑSKIEGO W Z£OTOWIE"
wiêcej: przetargi w Z³otowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urz±dzeñ laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podzia³em na 14 czê¶ci.
- Najem separatora komórkowego do pobierania p³ytek krwi z aferezy wraz z dostaw± kompatybilnych zestawów.
- Dostawa zestawu do sanityzacji klatek
- Sprzeda¿ wraz dostarczeniem sto³u antywibracyjnego granitowego
- Dostawa Ultramikrotomu
- Dostawa zestawu do separacji i charakterystyki zwi±zków
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.