eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomWykonanie oznakowania poziomego (odnowienie oznakowania) na drogach powiatowych na terenie powiatu radomskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oznakowania poziomego (odnowienie oznakowania) na drogach powiatowych na terenie powiatu radomskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG PUBLICZNYCH W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672007987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 24

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483815061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pzdp.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-radom.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-041674c3-4720-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie powiatu radomskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oznakowania poziomego (odnowienie oznakowania) na drogach powiatowych na terenie powiatu radomskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-041674c3-4720-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376483

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.I.261.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie oznakowania poziomego (odnowienie oznakowania) na drogach powiatowych na terenie powiatu radomskiego o łącznej szacunkowej powierzchni 6 417 m2, w tym:
- oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej farbami akrylowymi rozpuszczalnikowymi o grubości warstwy 0,5-0,8 mm, z mikrokulkami szklanymi, o łącznej szacunkowej powierzchni 5 452 m2,
- oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej z mas chemoutwardzalnych strukturalnych o grubości warstwy 2,0-5,0 mm, z mikrokulkami szklanymi, o łącznej szacunkowej powierzchni 965 m2.
Zestawienie robót planowanych do wykonania na poszczególnych odcinkach dróg powiatowych podane jest w „Wykazie dróg powiatowych do odnowienia oznakowania poziomego w 2023 r. – Obmiar”, zawartym w Tomie III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Łączna szacunkowa ilość robót dla poszczególnych technologii wykonania oznakowania poziomego została określona w Kosztorysie ofertowym – Formularz nr 2. W ramach robót wyszczególnionych w Kosztorysie należy wykonać również:
- wszystkie roboty – prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące, w tym wynikające ze Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST), które są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym SST i Kosztorysu ofertowego.
Oznakowanie poziome należy wykonać na podstawie śladów oznakowania pozostałych na jezdni, nanosząc niezbędne korekty wynikające ze zmian przepisów, bądź określonych przez Zamawiającego (wg projektów organizacji ruchu). Roboty powinny być wykonywane w sposób nie powodujący większych uciążliwości dla ruchu drogowego, a w miejscach dużego natężenia ruchu wykonywane w godz. od 20:00 do 6:00. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określony został w OPZ, SST, Kosztorysie ofertowym oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Tom II SWZ.
Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 2311).
Wykonawca robót powinien dysponować na etapie realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem kadrowym, narzędziami, urządzeniami technicznymi, sprzętem i materiałami niezbędnym do wykonania oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej oraz grubowarstwowej.

Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w SST i Kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca.
2) Materiały, o których mowa w pkt 1 powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach oraz SST, w szczególności powinny posiadać aktualną aprobatę techniczną IBDM lub innej upoważnionej do wydawania aprobat jednostki.
3) Wykonawca będzie przeprowadzać badania materiałów oraz pomiary i badania wykonanych robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w SST.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175427,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213953,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175427,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marcin Jasek MAL PLAST

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Marcin Münnich PPUH "ZNAK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260690836

7.3.3) Ulica: Wiosenna

7.3.4) Miejscowość: Siodła

7.3.5) Kod pocztowy: 26-050

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175427,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymóg określony w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 875), tj. łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047) używanych przy wykonywaniu przedmiotu umowy (w tym pojazdów używanych przez Podwykonawców) musi wynosić co najmniej 10 %.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.