eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów"Dowożenie uczniów do szkół i przedszkola znajdujących się na terenie gminy Uniejów w roku szkolnym 2024/2025"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowożenie uczniów do szkół i przedszkola znajdujących się na terenie gminy Uniejów w roku szkolnym 2024/2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowożenie uczniów do szkół i przedszkola znajdujących się na terenie gminy Uniejów w roku szkolnym 2024/2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebf9f48f-2d68-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068698/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie uczniów do szkół i przedszkola znajdującego się na terenie Gminy Uniejów w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372978

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024 AA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu wraz z opieką dla dzieci uczęszczających do przedszkola i szkół na terenie Gminy Uniejów w roku szkolnym 2024/2025.
Dowożeniem objęte są dzieci, które realizują obowiązek szkolny w Szkole Podstawowej im. Bohaterów Września 1939 r. w Uniejowie, ul. Kościelnicka 26-28, 99-210 Uniejów, Szkole Podstawowej im. Płk. Pil. Szczepana Ścibiora w Wieleninie, Wielenin Kol. 30 A, 99-210 Uniejów; Szkole Podstawowej im. M. Skłodowskiej - Curie w Wilamowie, Wilamów 50, 99-210 Uniejów oraz wychowanie przedszkolne w Miejskim Przedszkolu w Uniejowie, ul. Targowa 1, 99-210 Uniejów.
2. Na zamówienie składa się obsługa sześciu tras:
Trasa I: Długość dzienna trasy ( 3 kursy: 1 dowóz i 2 odwozy) – 90 km , Razem dzieci dowożonych: 62
Czepów - Rożniatów - Rożniatów Kol. – Dąbrowa – Wielenin – Stanisławów - Szkoła Podstawowa w Wieleninie - Ostrowsko - Szkoła Podstawowa w Uniejowie – Przedszkole w Uniejowie
Trasa II: Długość dzienna trasy ( 3 kursy: 1 dowóz i 2 odwozy) – 103 km, Razem dzieci dowożonych: 86
Kuczki – Góry – Szkoła Podstawowa w Wilamowie – Osina – Lekaszyn – Brzozówka - Szkoła Podstawowa w Wilamowie - Czepów- Stanisławów – Czepów - Skotniki - Szkoła Podstawowa w Wilamowie
Trasa III: Długość dzienna trasy ( 3 kursy: 1 dowóz i 2 odwozy) – 104 km, Razem dzieci dowożonych: 109
Biernacice - Felicjanów - Czekaj - Wola Przedmiejska - Przedszkole - Szkoła Podstawowa
w Uniejowie - Biernacice – Biernacice (Wojciechów) – Bronówek - Bronów - Kobylniki – Szarów - Józefów – Biernacice – Przedszkole w Uniejowie - Szkoła Podstawowa w Uniejowie
Trasa IV: Długość dzienna trasy ( 3 kursy: 1 dowóz i 2 odwozy) - 72 km, Razem dzieci dowożonych: 64
Zieleń - Łęg Baliński – Spycimierz - Zieleń - Przedszkole w Uniejowie - Szkoła Podstawowa w Uniejowie - Zieleń (bar) - Człopy (parking) - Przedszkole w Uniejowie - Szkoła Podstawowa
w Uniejowie
Trasa V: Długość dzienna trasy ( 3 kursy: 1 dowóz i 2 odwozy) – 97 km, Razem dzieci dowożonych: 67
Dominikowice - Lipnica I i II – Balin - Przedszkole w Uniejowie - Szkoła Podstawowa w Uniejowie - Sempółki - Boczki - Niewiesz – Grocholice - Balin - Uniejów, ul. Sienkiewicza - Przedszkole w Uniejowie - Szkoła Podstawowa w Uniejowie
Trasa VI: Długość dzienna trasy ( 2 kursy: 1 dowóz i 1 odwóz) – 35 km , Razem dzieci dowożonych: 64
Brzeziny - Orzeszków Kolonia - Orzeszków - Wielenin - Szkoła Podstawowa
w Wieleninie - Wielenin – Pęgów - Kozanki Wielkie - Zaborów – Wielenin Kolonia - Szkoła Podstawowa w Wieleninie
3. Wykonywanie przewozów odbywać się będzie na wskazanych przez Wykonawcę trasach.
4. Połączenia komunikacyjne na określonej drodze „z domu do szkoły” lub „ze szkoły do domu” muszą być zgodne z harmonogramem dowozów, o którym mowa w ust. 18.
5. Liczba dzieci uprawnionych do korzystania z dowozów: 452.
6. Wykaz dowożonych dzieci (zawierający imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz nr legitymacji – jeżeli została wydana) zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 31.08.2024 r.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian liczby dowożonych uczniów, która jest wielkością szacunkową jak również do zmiany adresów zamieszkania dzieci, a także do wykazu dni nauki szkolnej. Zmiana liczby przewożonych dzieci na danej trasie nie może jednak przekroczyć liczby miejsc siedzących w autokarze, natomiast liczba dni nauki szkolnej nie może być większa niż podana w ust. 13 z uwzględnieniem ust. 25. Różnica w ilości przewożonych dzieci jak również w wykazie dni nauki nie będzie stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności nie powoduje zmiany wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za świadczone usługi wynikające z przedmiotowego zamówienia. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
8. Przez cały okres wykonywania zamówienia dowożenie dzieci będzie realizowane pojazdami sprawnymi technicznie, spełniającymi wymagania określone przepisami prawa o ruchu drogowym, zapewniającymi kierowcy możliwość jednoczesnego przewozu wszystkich dzieci na danej trasie oraz zapewnienie opieki nad dziećmi, posiadającymi sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym (w okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie) oraz sprawną automatykę wszystkich drzwi. Każdy z pojazdów biorących udział w realizacji usługi musi być wyposażony dodatkowo w pasy bezpieczeństwa.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania o jakichkolwiek nieprawidłowościach w organizacji przewozu osób poprzez zgłoszenie o takim podejrzeniu do odpowiednich instytucji, tj. Policja, Inspekcja Transportu Drogowego w celu przeprowadzenia kontroli stanu technicznego pojazdu, który przewozi osoby, jak również stanu trzeźwości czy czasu pracy kierowcy.
10. Na przedmiotową usługę składają się wszystkie czynności oraz związane z tym koszty niezbędne do właściwego i bezpiecznego przewozu dzieci „rano z domu do szkoły” i „po południu ze szkoły do domu”, a zwłaszcza zapewnienie bezpieczeństwa podczas sprawowanej opieki, odbioru dzieci od rodziców/opiekunów i przekazanie pod opiekę szkoły, odbioru od nauczycieli ze szkoły i przekazanie pod opiekę rodziców oraz pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu (w tym przeprowadzanie przez jezdnię).
11. Dzieci powinny być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem i były zabierane niezwłocznie po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania, zgodnie z opracowanym harmonogramem dowozów.
12. Przewidywany czas rozpoczęcia zajęć lekcyjnych – godz. 8.00, powrót dzieci ze szkoły w godz. 12.45 – 16.30 (szczegółowe godziny będzie zawierał harmonogram dowozów).
13. Ilość dni nauki szkolnej – z zastrzeżeniem ust. 25 w roku szkolnym 2024/2025 wynosi około – 188 (2024: IX-21, X-23, XI-19, XII-15, 2025: I-21, II-10, III-21, IV-18, V-21, VI-19).
Zgodnie z art. 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U.2017 poz. 1603) dyrektor szkoły podstawowej może, w danym roku szkolnym, ustalić dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych, tzw. „dni dyrektorskie” w wymiarze do 8 dni, kiedy to z odpowiednim wyprzedzeniem zostaną odwołane kursy dowozów i odwozów. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania (odrębnie przez każdą z palcówek) w zakresie niezrealizowanych dowozów powstałe „oszczędności” w ustalonym uprzednio z Wykonawcą dogodnym dla stron terminie
14. Wykonawca musi dysponować minimum sześcioma pojazdami, posiadającymi taką ilość miejsc siedzących jak określone w rozdziale III ust. 2 oraz w rozdziale VII ust. 2 pkt 4) podpunkt 4.1) lit b) SWZ.
15. Wykonawca musi dysponować osobami: minimum sześciu kierowców i minimum sześciu opiekunów, posiadający uprawnienia zgodnie z ust. 29 i 30. Wykonywanie zamówienia przy udziale pojazdów w liczbie większej niż minimalna wymagana skutkuje obowiązkiem dysponowania większą (odpowiedną do liczby pojazdów) liczbą kierowców i opiekunów. Na każdy pojazd Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej jednego opiekuna.
16. Każde dziecko musi mieć zapewnione miejsce siedzące wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Nadzór nad przewożonymi dziećmi, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa i opieki należy do Wykonawcy.
17. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego w czasie nieprzekraczającym 60 minut (zgodnie z zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym) od planowanego czasu przyjazdu/odjazdu z danego przystanku wskazanego w harmonogramie dla danej trasy.
18. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywa się na podstawie harmonogramu dowozów szkolnych. Harmonogram zawiera szczegółowy opis tras przejazdu, a w szczególności: godziny poszczególnych kursów, orientacyjną liczbę realizowanych km pomiędzy poszczególnymi miejscowościami oraz liczbę dowożonych dzieci z danej miejscowości.
19. Harmonogram dowozów zostanie ustalony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą do dnia 15 września br. na podstawie projektu harmonogramu opracowanego przez dyrektora szkoły, po ustaleniu tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych i przedszkolnych.
20. Projekt harmonogramu zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 31.08.2024 r.
21. Harmonogram podlega bieżącej aktualizacji w przypadku stałej zmiany planu zajęć szkolnych lub przedszkolnych, a tym samym zmiany liczby kilometrów, liczby przewożonych dzieci na poszczególnych kursach oraz godzin poszczególnych kursów. Zamawiający akceptując ewentualne zmiany ma w szczególności na uwadze dobro dowożonych dzieci oraz minimalizację kosztów dowozu.
22. Przybliżona dzienna ilość kilometrów wynosi 501. Długość tras w roku szkolnym 2023/2024 ustalona na dzień sporządzenia niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi około 94 188 km
23. Określona w ust. 22 liczba kilometrów ustalona została na podstawie wykonanych przejazdów w roku szkolnym 2023/2024 oraz zgłoszeń dzieci do dowozów z poszczególnych miejscowości na rok szkolny 2024/2025. Rzeczywista ilość kilometrów wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w roku szkolnym 2024/2025 i dlatego może ona ulec zmianie, jednak nie więcej niż 2% w stosunku do podanej w ust. 22 liczby kilometrów. Różnica w ilości kilometrów nie będzie stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności nie powoduje zmiany wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za świadczone usługi wynikające z przedmiotowego zamówienia.
24. Podana liczba km nie uwzględnia dojazdu pojazdów Wykonawcy do miejsca realizacji usług transportowych, tj. do przystanków początkowych i odjazdu z przystanków końcowych danej trasy do miejsca postoju pojazdu, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. Ogólna liczba km realizowanych w ramach przedmiotu zamówienia liczona zatem jest od momentu zabrania pierwszych pasażerów do momentu wysadzenia ostatnich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 929635,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Łęczyca Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 473264356

7.3.3) Ulica: Belwederska 7A

7.3.4) Miejscowość: Łęczyca

7.3.5) Kod pocztowy: 99-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 520000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.