eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynRemont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych SP2, SP5 i SPOMS w ramach projektu "Każdy uczeń jest inny- edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych SP2, SP5 i SPOMS w ramach projektu „Każdy uczeń jest inny- edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kwidzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 19

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kwidzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_kwidzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych SP2, SP5 i SPOMS w ramach projektu „Każdy uczeń jest inny- edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1612e91-3858-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001165/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Remont pomieszczeń w budynku SP2, SP5, SPOMS w ramach projektu "Każdy uczeń jest inny- edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Każdy uczeń jest inny- edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392278

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 521854,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. W przypadku Zadania nr 1- Inwestycja obejmuje zakresem wykonanie robót budowlanych przebudowy pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Kwidzynie w ramach projektu pn. „Każdy uczeń jest inny – edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn”.
ZAKRES:
a) remont węzła sanitarnego (zakres robót zgodnie z załączoną dokumentacją projektową).
b) remont pomieszczeń w celu dostosowania ich do pełnienia funkcji Sali integracji sensorycznej oraz Sali relaksacji i wyciszenia (zakres robót zgodnie z załączoną dokumentacją projektową).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 27981,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. W przypadku Zadania nr 2- Inwestycja obejmuje zakresem wykonanie robót budowlanych przebudowy pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Kwidzynie w ramach projektu pn. „Każdy uczeń jest inny – edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn”.
ZAKRES:
Roboty budowlane będą odbywać się tylko w budynku szkoły znajdującego się przy
ul. Kamiennej 18:
a) przebudowa węzła sanitarnego dla potrzeb osób niepełnosprawnych (zakres robót zgodnie z załączoną dokumentacją projektową).
b) remont pomieszczenia w celu dostosowania go do pełnienia funkcji Sali relaksacji i wyciszenia (zakres robót zgodnie z załączoną dokumentacją projektową).
c) remont pomieszczenia w celu dostosowania go do pełnienia funkcji Sali integracji sensorycznej (zakres robót zgodnie z załączoną dokumentacją projektową).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 90213,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7. W przypadku Zadania nr 3- Inwestycja obejmuje zakresem wykonanie robót budowlanych przebudowy pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Kwidzynie w ramach projektu pn. „Każdy uczeń jest inny – edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn”.
ZAKRES:
a) udowa pochylni dla osób o ograniczonej zdolności poruszania się wraz z konstrukcją i wyposażeniem oraz niezbędnymi rozbiórkami w stanie istniejącym (zakres robót zgodnie z załączoną dokumentacją projektową).
b) przebudowa węzła sanitarnego dla potrzeb osób niepełnosprawnych (zakres robót zgodnie z załączoną dokumentacją projektową).
c) remont pomieszczeń w celu dostosowania ich do pełnienia funkcji Sali integracji sensorycznej oraz Sali relaksacji i wyciszenia (zakres robót zgodnie z załączoną dokumentacją

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 403659,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42897,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42897,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42897,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMBUD Krzysztof Paziewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811777736

7.3.3) Ulica: Kopernika

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42897,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129415,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129415,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129415,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMBUD Krzysztof Paziewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811777736

7.3.3) Ulica: Kopernika

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129415,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437336,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437336,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437336,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rembud Krzysztof Paziewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811777736

7.3.3) Ulica: Kopernika 3

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437336,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.