Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00396967/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem : „Budowa skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim”, realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Solec Kujawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 23 Stycznia 7
1.5.2.) Miejscowość: Solec Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-050
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.gutowska@soleckujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-solec-kujawski.rbip.mojregion.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/soleckujawski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem : „Budowa skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim”, realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edef9361-39f0-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396967
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIPP.BZPiFZ.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polega między innymi na wykonywaniu następujących obowiązków:
1) nadzoru nad prawidłowym przebiegiem procesu projektowego i procesu uzyskania pozwolenia na budowę, weryfikacji i sprawdzenia Dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę robót budowlanych, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych, prowadzenia odbiorów prac projektowych,
2) zarządzania i nadzoru nad realizacją Zadania inwestycyjnego w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót budowlanych wymagań dotyczących jakości wykonania, kosztów realizacji, terminu realizacji oraz zgodności z dokumentacją projektową i decyzjami zezwalającymi na prowadzenie robót,
3) sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 późn. zm.),
4) wspierania Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją umowy z Wykonawcą robót budowlanych,
5) informowania na bieżąco Zamawiającego o wszystkich zagrożeniach wynikających w trakcie realizacji robót mogących mieć wpływ na terminową realizację Zadania inwestycyjnego,
6) współpracy z Nadzorem Autorskim,
7) organizowania narad koordynacyjnych z Wykonawcami, Zamawiającym oraz Nadzorem Autorskim,
8) uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych budowanego obiektu,
9) czynnego udziału w czynnościach odbiorowych,
10) przygotowania, we współpracy z Wykonawcą robót budowlanych, dokumentów do odbioru końcowego zadania inwestycyjnego, w tym dokumentacji powykonawczej z określeniem zakresu rzeczowego i finansowego,
11) uczestniczenia, na wezwanie Zamawiającego, w czynnościach związanych z ujawnieniem wad stwierdzonych w okresie gwarancji jakości i rękojmi oraz kontroli ich usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych. Okres gwarancji jakości i rękojmi zadania ustalony jest na 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu podlegała odrzuceniuPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Przebudowa drogi Nr 108798B Sypnie - Kozłowo - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.