eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont stolarki okiennej w Urzêdzie Skarbowym w Soko³owie Podlaskim



Og³oszenie z dnia 2023-10-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont stolarki okiennej w Urzêdzie Skarbowym w Soko³owie Podlaskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Feliñskiego 2b

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont stolarki okiennej w Urzêdzie Skarbowym w Soko³owie Podlaskim

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-db3fe296-6373-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00430511

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00135687/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Wymiana okien w 17 urzêdach IAS w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2. Komputer klasy PC lub MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
4. W³±czona obs³uga JavaScript:
5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
6. Dopuszczalne wielko¶ci i formaty przesy³anych danych
1. Wielko¶æ pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie nieprzekraczaj±ca 100 MB;
2. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
7. Kodowanie i czas odbioru danych
1. Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
2. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
8. Wymagania sprzêtowo – aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert.
1. Sk³adanie oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadaæ:
a) kwalifikowany podpis elektroniczny osoby sk³adaj±cej ofertê w Systemie;
b) w³±czona w przegl±darce obs³uga JavaScript;
c) zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
d) zainstalowana aplikacja Szafir Host
e) pod³±czony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego.
Prawid³owo¶æ zainstalowania ww. komponentów mo¿na zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
9. Informacje dodatkowe:
1. Dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES;
2. Je¿eli w wyniku podpisywania pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowi±zany przekazaæ Zamawiaj±cemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem);
3. Je¿eli w wyniku podpisywania pliku podpisem osobistym lub profilem zaufanym zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowi±zany przekazaæ Zamawiaj±cemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem).
4. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
5. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego „Platforma zakupowa” tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje zawiera rozdzia³ 21 SWZ - Ochrona danych osobowych osób fizycznych i
klauzula informacyjna.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/34/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont stolarki okiennej w Urzêdzie Skarbowym w Soko³owie Podlaskim.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia okre¶la:
1. Opis przedmiotu zamówienia wraz z za³±cznikami (w tym przedmiar robót s³u¿±cy do celów informacyjnych), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), które stanowi± Za³±cznik nr 1 do SWZ.
2. Projektowane postanowienia umowy – wzór umowy (zwany dalej wzorem umowy), stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Informacje dla Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (np. konsorcjum, spó³ka cywilna)
1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia (Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, w rozumieniu art. 58
ustawy Pzp) s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika, do:
- reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia,
albo
- do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ za³±czone do oferty, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Rozdziale 7 czê¶æ 2 pkt 2
ppkt 2 lit. f SWZ.
3. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie sk³adaj± jedn± ofertê, przy czym:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 czê¶æ 2 pkt 2 ppkt 2 lit. a i b SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie.
O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia z postêpowania w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego,
b) pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty wskazane w Rozdziale 7 czê¶æ 2 pkt 2 SWZ, sk³adaj± wszyscy Wykonawcy
wspólnie, z wyj±tkiem dokumentu opisanego w Rozdziale 7 czê¶æ 2 pkt 2 ppkt 2 lit. e, który ka¿dy z Wykonawców sk³ada
oddzielnie.
4. Ofertê sk³ada i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców – Pe³nomocnik lub wszyscy Wykonawcy, sk³adaj±cy ofertê
wspóln±.
5. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y
wpisaæ w formularzu ofertowym.
6. Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wskazane s± w projektowanych
postanowieniach umowy - wzór umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-20 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.