Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00468139/01 - Wynik z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń z pierwszej pomocy dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Kraków w ramach programu miejskiego „Krakowscy uczniowie ratują życie "
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKI SZKOLNY OŚRODEK SPORTOWY IM. SZARYCH SZEREGÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000192169
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstania Warszawskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-541
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ksos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksos.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń z pierwszej pomocy dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Kraków w ramach programu miejskiego „Krakowscy uczniowie ratują życie "
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd9757e2-6382-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00069794/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Przeprowadzenie szkoleń z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Kraków, w ramach programu miejskiego „Krakowscy uczniowie ratują życie”"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd9757e2-6382-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w Dziale XI SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce "Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
4. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w Dziale XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w Dziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A.272.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące swoim zakresem przeprowadzenie szkoleń grupowych z pierwszej pomocy przedmedycznej dla uczniów ze szkół podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Kraków, w ramach programu miejskiego „Krakowscy uczniowie ratują życie”.
2. Realizacja usługi ma na celu przeprowadzenie szkoleń z pierwszej pomocy dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Kraków z pierwszej pomocy przedmedycznej, z podziałem na etapy:
1) Kurs wstępny - uczniowie klas czwartych;
2) Kurs przypominający - uczniowie klas szóstych;
3) Kurs utrwalający - uczniowie klas ósmych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
3.1. Załączniku nr 2 do SWZ: Opis przedmiotu zamówienia,
3.2. Załączniku nr 6 do SWZ: wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Prawo opcji:1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości szkoleń objętych przedmiotem zamówienia w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb, tj.:
1.1.1. zwiększenia ilości szkoleń maksymalnie o 300 szt. dodatkowych szkoleń,
4.1.2. zmniejszenie ilości szkoleń nie przekroczy 450 szt. (tj. 50% z 900 szt.).
4.1.3. Zamówienie gwarantowane objętych przedmiotem zamówienia dotyczy 450 szt. szkoleń.
4.2. W zakresie prawa opcji, o którym mowa w pkt. 4.1. powyżej, przy rozliczeniu wynagrodzenia Wykonawcy obowiązują cena jednostkowa zaoferowana przez Wykonawcę w jego formularzu oferty cenowej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osób, o których mowa w pkt. 3.2.1.1. Dział V SWZ
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:1.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
1.1.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400 000 zł.
1.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
1.2.1. Dysponuje kadrą trenerską, w liczbie gwarantującej możliwość przeprowadzenia szkoleń objętych przedmiotem zamówienia, tj.:
1.2.1.1. co najmniej dwunastoma (12) ratownikami medycznymi w rozumieniu art. 2 Ustawy z dnia 1 grudnia 2022 r. o zawodzie ratownika medycznego oraz samorządzie ratowników medycznych lub dwunastoma (12) pielęgniarkami systemu w rozumieniu art. 3 pkt 6 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym lub dwunastoma (12) lekarzami systemu w rozumieniu art. 3 pkt 3 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym,
1.2.1.2. W zakresie osób wskazanych w pkt. 1.2.1.1. powyżej (p.pkt 3.2.1.1 działu V SWZ), Zamawiający dopuszcza dowolną konfigurację osób (przykładowo 10 pielęgniarek i 2 lekarzy) byleby osiągnąć wymaganą warunkiem udziału liczbę osób (12), w tym również możliwość zapewnienia do sześciu (6) Ratowników KPP, którzy przeszli szkolenie w oparciu o Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy, posiadających ważne zaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytułu ratownika.
1.2.1.3. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji, co oznacza, że Wykonawca winien wykazać w ramach warunku udziału 12 odrębnych osób.
1.2.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał w ramach odrębnych umów:
1.2.2.1. co najmniej dwie (2) usługi szkoleniowe zrealizowane w ramach odrębnych umów, z których każda obejmowała przeprowadzenie szkoleń z udzielania pierwszej pomocy, dla minimum 1000 dzieci i młodzieży w wieku szkolnym w ramach jednej umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Dziale V pkt 3 SWZ, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1.1. dokument lub dokumenty potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400 000,00 zł.
1.2. wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu , dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z dowodami określającymi, czy usługi wykazane w wykazie usług zostały wykonane należycie,
1.2.1. dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu usług będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt. 2 powyżej (pkt. 2 Działu VIII SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wraz z formularzem ofertowym (wzór załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca składa:1.1. Formularz oferty cenowej (wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ),
1.1.1. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy do oferty formularza oferty cenowej lub go nie wypełni w części dotyczącej ceny jednostkowej netto (kol. E tabeli), jego oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.
1.2. Formularz dotyczący doświadczenia Ratownika Medycznego (wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ) – dotyczy kryterium nr 2,
1.3. Wykaz osób (wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ); W związku z bezpośrednim powiązaniem warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej (dotyczy warunku udziału, o którym mowa w pkt. 3.2.1.1. Dział V SWZ) oraz kryterium nr 2 na podstawie art. 274 ust. 2 Pzp Zamawiający wzywa do złożenia wraz z ofertą wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wymaganych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
1.4. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ),
1.5. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ – jeżeli dotyczy),
1.6. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ – jeżeli dotyczy),
1.7. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
1.8. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej w pkt. 1 Działu VI SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, wskazanym w Dziale V SWZ.2. W sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek o którym wyżej mowa w pkt. 3.1.1. Działu V SWZ, może zostać spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę.
3. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Pzp, warunek o którym wyżej mowa w pkt. 3.2.2. Działu V SWZ, musi zostać spełniony w całości
przez jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.
4. W odniesieniu do warunków, o który mowa w pkt. 3.2.1. Działu V SWZ niniejszego Działu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
6. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 141. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach, określonych w przepisach prawa oraz niniejszej umowie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli na etapie realizacji usług nią objętych wystąpią następujące przesłanki:
1) strony w trybie przewidzianym w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonają zmiany niniejszej umowy w taki sposób, że realizacja świadczenia wynikającego z tej zmiany będzie warunkowała wykonanie świadczeń objętych niniejszą umową (przed ww. zmianą); w takim przypadku strony mogą przesunąć także termin zakończenia wykonania niniejszej umowy,
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-13 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany w terminie (dotyczy również zamówienia objętego prawem opcji): od dnia zawarcia umowy do 8 miesięcy.2. Planowane terminy poszczególnych szkoleń określa Harmonogram stanowiący załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie.
3. Realizację zamówienia kończy przesłanie przez Wykonawcę kompletnego Raportu z realizacji przedmiotu umowy.
4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w:
4.1. art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia),
4.2. art. 109 ust. 1 pkt 8) i 10) Pzp (fakultatywne przesłanki wykluczenia).
4.3. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspominanej ustawy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji w Ośrodku Wychowania Przedszkolnego (OWP) w ramach projektu pn. "Moje WYMARZONE Przedszkole"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.