Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00368212/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu w zakresie wymiany pokrycia dachowego wraz z instalacją odgromową budynku „Florianka” Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. Sereno Fenna 15 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Kanclerza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Tomasza 43
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-027
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@amuz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.amuz.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu w zakresie wymiany pokrycia dachowego wraz z instalacją odgromową budynku „Florianka” Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. Sereno Fenna 15 w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-870e8d7d-4326-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430573
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00325030/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana pokrycia dachowego - Florianka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368212
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 575610,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dachu w zakresie wymiany pokrycia dachowego wraz z instalacją odgromową budynku „Florianka” Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. Sereno Fenna 15 w Krakowie, dz. nr 66/2, obr. 0119 Śródmieście, wpisanego do rejestru zabytków pod nr A-138, przeprowadzane zgodnie z:
1) opracowaną Dokumentacją Projektową „Remontu dachu w zakresie wymiany pokrycia dachowego wraz z instalacją odgromową budynku „Florianka” przy ul. Sereno Fenna 15, 31-143 Kraków DZ. NR 66/2, OBR. 0119 ŚRÓDMIEŚCIE”, na którą składają się:
a) projekt budowlany (Załącznik Nr 1A do SWZ);
b) specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót (STWiORB) (Załącznik Nr 1A do SWZ);
c) przedmiar robót (Załącznik Nr 1A do SWZ);
2) ważnym pozwoleniem konserwatorskim nr ZN-I.5142.335.2022 z dnia 08 czerwca 2022 r. wydane przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (Załącznik nr 1A do SWZ)
3) ważnym pozwoleniem na budowę nr 73/6740.3/2022 z dnia 26 lipca 2022 r., wydane przez Wydział Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa (Załącznik nr 1A do SWZ);
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawiera Załącznik nr 1A do SWZ (mieszczący Dokumentację Projektową, pozwolenia konserwatorskie, pozwolenie na budowę) oraz projekt umowy/ PPU stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający przewiduje zorganizowanie dla zainteresowanych wykonawców wizji lokalnej obiektu przy ul. Sereno Fenna nr 15 w Krakowie, w którym będą prowadzone prace budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Uczestnictwo w wizji lokalnej jest obligatoryjne – udział w wizji lokalnej jest warunkiem złożenia oferty w postępowaniu, a brak odbycia wizji będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Miejsce wizji: budynek przy ul. Sereno Fenna nr 15 w Krakowie
Termin wizji: 31.08.2023 r. o godz. 10:00 lub 06.09.2023 r. o godz. 10:00
Wykonawcy zamierzający wziąć udział w wizji lokalnej zobowiązani są do zgłoszenia uczestnictwa wyłącznie na adres e-mail: zp@amuz.krakow.pl W zgłoszeniu uczestnictwa w wizji lokalnej należy wskazać wybrany termin, podać imię i nazwisko uczestnika/uczestników wizji lokalnej oraz pełną nazwę, adres i NIP lub REGON Wykonawcy. Zgłoszenie powinno zostać przesłane Zamawiającemu nie później niż w dniu poprzedzającym wybrany termin wizji.
Wszystkie osoby, które przybędą na spotkanie zobowiązane będą do pisemnego potwierdzenia swojej obecności na liście uczestników z podaniem imienia i nazwiska uczestnika oraz pełnej nazwy i adresu reprezentowanego wykonawcy.
Podczas wizji lokalnej przedstawiciel Zamawiającego:
1) wskaże elementy budynku, których dotyczą planowane prace budowlane,
2) zaprezentowane zostanie miejsce pod zaplecze budowy.
Zamawiający informuje, że podczas wizji lokalnej nie będzie możliwości zadawania pytań oraz udzielenia wyjaśnień związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ należy składać w trybie przewidzianych w przepisach ustawy Pzp, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z rozdz. IX SWZ. Koszt odbycia wizji lokalnej stanowi koszt przygotowania oferty - Zamawiający nie zwraca kosztów odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej.
4. Wykonawca winien udzielić gwarancji i zrównanej z nią rękojmi na całość robót objętych zakresem zamówienia i na zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 60 miesięcy od odbioru końcowego, zgodnie z warunkami określonymi w umowie i dokumencie gwarancyjnym (karta gwarancyjna).
Gwarancja i rękojmia - rozumiana jako zobowiązanie Wykonawcy do zapewnienia odpowiedniej jakości wykonanych robót budowlanych oraz zastosowanych materiałów w trakcie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 621115,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 947662,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 621115,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "PREBUDREM" KRZYSZTOF ŁACH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791534119
7.3.3) Ulica: ul. Strażacka nr 47
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-737
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca nr 1: nazwa: ROZETA Konserwacja Zabytków Katarzyna Sułkowska; zakres prac: wykonanie prac konserwatorskich;
Podwykonawca nr 2: nazwa: PRO7 Marian Kordecki; zakres prac: wykonanie robót elektrycznych;
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF ŁACH PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "PREBUDREM"
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF ŁACH PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "PREBUDREM"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 621115,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.