Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810603415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Ducha 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-205
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 82 488
1.5.8.) Numer faksu: 91 48 82 626
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zarr.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zarr.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zarr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-665a7201-639e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 2 pzp. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zamawiający prowadził postepowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 pzp, do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 11.09.2023 r do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9d8af08d-3ccb-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/WZM/272/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 818741,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w budynku 4/4a zlokalizowanego przy ul. Husarów 1 w Szczecinie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje dokumentację projektową, uzyska ostateczne pozwolenie na budowę oraz zrealizuje roboty budowlane w następującym zakresie: 1) wymiana pokrycia dachowego w budynkach 4 i 4a; 2) wymiana odwodnienia dachu oraz obróbek blacharskich w budynkach 4 i 4a; 3) przemurowanie kominów w budynkach 4 i 4a; 4) wykonanie nowej instalacji odgromowej w budynkach 4 i 4a; 5) zabezpieczenie konstrukcji stalowej w poziomie piwnicy budynku 4a; 6) odtworzenie żelbetowej rampy i schodów przed wejściem do budynku 4A; 7) odtworzenie murowanego wejścia do piwnicy w budynku 4A. 2. Szczegółowy zakres prac i robót budowlanych oraz stawiane wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne określa Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami do niego (dalej PFU) stanowiący Załącznik do Zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45261320-3 - Kładzenie rynien
45343100-4 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262660-5 - Usuwanie azbestu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Negocjacje prowadzone w ramach trybu z wolnej ręki nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
więcej: Kładzenie rynien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.