eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek nad DunajcemModernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Przydonicy w gminie Gródek nad Dunajcem - ocieplenie ścian i stolarka



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Przydonicy w gminie Gródek nad Dunajcem – ocieplenie ścian i stolarka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 54

1.5.2.) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-318

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 440 10 35

1.5.8.) Numer faksu: 18 440 10 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrodek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminagrodek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c54abdd1-4982-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Przydonicy w gminie Gródek nad Dunajcem – ocieplenie ścian i stolarka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c54abdd1-4982-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065637/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Przydonicy w gminie Gródek nad Dunajcem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia realizowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej 4. Regionalna polityka energetyczna REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 (tytuł projektu: Modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Przydonicy w gminie Gródek nad Dunajcem).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380638

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 987390,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: Modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Przydonicy w gminie Gródek nad Dunajcem – ocieplenie ścian i stolarka.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty:
2.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe,
2.2. Ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi,
2.3. Ocielenie ścian piwnic powyżej gruntu płytami styropianowymi,
2.4. Ocieplenie ścian piwnic poniżej gruntu płytami styropianowymi,
2.5. Ocieplenie ścian fundamentowych poza piwnicą płytami styropianowymi,
2.6. Wymiana stolarki okiennej (stalowej i PVC),
2.7. Wymiana stolarki drzwiowej,
2.8. Roboty towarzyszące i wykończeniowe (w szczególności: obróbki blacharskie, wymiana rur spustowych, odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej, montaż balustrad, uzupełnienie tynków z malowaniem),
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ - dokumentacja techniczna składająca się z następujących opracowań:
3.1. Dokumentacja projektowa,
3.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3.3. Przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261320-3 - Kładzenie rynien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1119817,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1584000,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1119817,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Wiesław Czop

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490231412

7.3.3) Ulica: Podegrodzie, 210A

7.3.4) Miejscowość: Podegrodzie

7.3.5) Kod pocztowy: 33-386

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1119817,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.