eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćRoboty budowlane w zakresie: Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. 1-go Maja w Woli Uhruskiej.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie: Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. 1-go Maja w Woli Uhruskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 261181536

1.5.8.) Numer faksu: 261181607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/32wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w zakresie: Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. 1-go Maja w Woli Uhruskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8728e3f-27dd-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239066/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 K-8774 Wola Uhruska- budynek nr 1- remont pomieszczeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362140

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/23/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487755,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane w zakresie: Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. 1-go Maja w Woli Uhruskiej. Nr sprawy ZP/TP/23/2024.
Zakres robót:
Roboty rozbiórkowe:
- demontaż instalacji elektrycznej, sanitarnej, grzewczej
- wyburzenie ścianek działowych i kominów wentylacyjnych;
- demontaż stolarki okienno-drzwiowej;
- demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych;
- skucie tynków wewnętrznych i istniejącej glazury;
- wykucie otworów w ścianach pod okna i drzwi;
- skucie podłóg i istniejącej terakoty;
- demontaż pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych;
- skucie tynków zewnętrznych;
- demontaż furtki wejściowej;
- rozbiórka opaski i chodników przy budynku;
- rozbiórka zbiornika przy budynku;
- rozbiórka utwardzeń placu i fundamentów na trasach prowadzonych przyłączy wodnych, kanalizacyjnych i elektrycznych.
Roboty ogólnobudowlane zewnętrzne:
- zabezpieczenie terenu budowy
- odkopanie, osuszenie, odczyszczenie, wyrównanie fundamentów;
- wykonanie izolacji
- prace murowe i tynkarskie;
- osadzanie nadproży prefabrykowanych;
- montaż stolarki drzwiowej i okiennej;
- montaż krat;
- montaż podokienników;
- wykonanie wylewek betonowych po otworach kominowych;
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej dachu;
- wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej;
- montaż wywiewek wentylacyjnych i kanalizacyjnych na dachu;
- montaż konstrukcji i pokrycia dachowego istniejącego zadaszenia nad wejściem głównym;
- wykonanie obróbek blacharskich;
- montaż rynien i rur spustowych;
- wykonanie przyłącza elektrycznego, przyłącza wodnego, przyłącza kanalizacji sanitarnej;
- wykonanie instalacji odgromowej, oświetlenia zewnętrznego budynku,
- wykonanie pomiarów, prób i sprawdzeń;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
- odtworzenie zdemontowanych utwardzeń i dróg;
- porządkowanie terenu w obszarze prowadzonych prac.
Roboty ogólnobudowlane wewnętrzne:
- wykonanie posadzek w budynku
- wykonanie dozbrojeń, wzmocnień w miejscach przewidzianych na ścianki działowe;
- prace murowe;
- montaż nadproży na ściankach działowych;
- oczyszczenie i odgrzybianie sufitów;
- otynkowanie ścian wewnętrznych;
- wykonanie sufitów podwieszanych kasetonowych we wszystkich pomieszczeniach;
- montaż podokienników wewnętrznych;
- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej;
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowych;
- ułożenie gresu technicznego
- gruntowanie i malowanie ścian;
- układanie przewodów elektrycznych w korytkach natynkowych;
- montaż gniazd, włączników, opraw oświetleniowych itp. elementów elektrycznych;
- dostawa i montaż olejowych grzejników elektrycznych;
- wykonanie instalacji kanalizacyjnych;
- wykonanie instalacji wodnych;
- wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej wspomaganej wentylatorami osiowymi;
- wykonanie pomiarów elektrycznych;
- wykonanie dezynfekcji i próby szczelności instalacji wodnych;
- wykonanie próby szczelności i drożności instalacji kanalizacyjnej;
- sprawdzenie drożności kanałów wentylacyjnych;
- prace porządkowe.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – branża elektryczna, branża ogólnobudowlana i branża sanitarna - spakowana w programie *zip 7 – stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498700,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 767967,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498700,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABART Szymon Budzyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5632245052

7.3.3) Ulica: Ceramiczna 20E

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498700,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.