eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sêdziejowice,,Zakup i dostawa oleju opa³owego''



Og³oszenie z dnia 2023-10-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
,,Zakup i dostawa oleju opa³owego''

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SÊDZIEJOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934594

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wieluñska 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sêdziejowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 677 10 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://gminasedziejowice.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Zakup i dostawa oleju opa³owego''

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d24f5435-637d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00430627

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00042687/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Zakup i dostawa oleju opa³owego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w pkt 2), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice
i formularza Wy¶lij wiadomo¶æ dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania.
W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedzia³ania platformazakupowa.pl Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1)Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dok. elektronicznych, elektronicznych kopii dok. i o¶wiadczeñ oraz infor. przekazyw. przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. korzystania z https://platformazakupowa.pl/ i s± dostêpne przy ka¿dym postêpow. na platfor., regulamin platfor. znajduje siê w stopce strony lub pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin 2)Za datê przekazania oferty, zawiadomieñ, dok. elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dok. lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na https://platformazakupowa.pl/ i otrzymania komunikatu potwierdzaj±cego.3)Formaty plików wykorzystyw. przez Wykonawców powinny byæ zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolit. tekstu rozp. Rady Minist. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany infor. w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformat”.4)Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 5)W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a).zip b).7Z 6)W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozp. wystêpuj±: .rar .gif .bmp. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. 7)Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maks. 10 MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB 8)Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a)dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formatem PadES, b)dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XadES, c)do sk³adania podpisu zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wy¿szy). 9)Je¶li wykonawca pakuje dokum. np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. 10)Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 11)Zamawiaj±cy zaleca, aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich. Mo¿e to skutkowaæ brakiem integralno¶ci plików. 12)Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do probl. w weryfikacji plików. 13)Komunikacja za po¶red. platfor. zakup. wymaga za³o¿enia konta U¿ytkownika. 14)W celu za³o¿enia konta U¿ytkownika na platformie zakupowej, koniecznym jest posiadanie przez U¿ytkownika (Wykonawcê) aktywnego konta poczty elektronicznej (e–mail). Korzyst. z platfor. zakup. przez Wykonawcê jest bezp³atne. 15) Wymag. dot. specyfik. po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o nastêp. konfigur.: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstal. dowolna przegl±d. internet., Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021, ze wzglêdu na zakoñczenie wspierania przegl±d. Internet Explorer przez firmê Microsoft, stosowanie przegl±d. Internet Explorer nie bêdzie dopuszczalne d) w³±czona obs³uga JavaScript, e)zainstal. program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f)Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunik. sieciowej - kodowanie UTF8, g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platfor. zakup. stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokal. serwera synchronizow. z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gmina Sêdziejowice
ul. Wieluñska 6
98 – 160 Sêdziejowice
tel. 43 / 677 10 02
fax. 43 / 677 10 06
2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Sêdziejowice mo¿na kontaktowaæ siê za pomoc± adresu iod@gminasedziejowice.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa oleju opa³owego”, znak postêpowania RW.VI.271.19.2023 prowadzonym w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy PZP;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RW.VI.271.19.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci do 162 000 l, o warto¶ci opa³owej ¶redniej nie mniejszej ni¿ 42,6 MJ/kg, zawarto¶æ siarki palnej nie wiêcej ni¿ 0,1%.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dzia³ V SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
Cena – 60%,
Upust – 20%,
Termin realizacji dostawy – 20%.
2. Punkty przyznane w ramach kryterium „Cena” (C) zostan± obliczone wed³ug wzoru:
C=C_min/C_b ×60pkt
gdzie:
C – liczba punktów, któr± uzyska³a badana oferta w kryterium „Cena”,
Cmin – cena (cena ofertowa brutto w ramach poszczególnych zadañ) najtañszej oferty spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena (cena ofertowa brutto) badanej oferty spo¶ród ofert nieodrzuconych.
Maksymalnie mo¿na uzyskaæ 60 punktów. Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty przyznane w ramach kryterium „Upust” (U) zostan± przyznane wed³ug wzoru:
U=U_z/U_max ×20pkt
gdzie:
U – liczba punktów, któr± uzyska³a badana oferta w kryterium „Upust”,
Uz – upust zadeklarowany w ocenianej ofercie,
Umax – najwy¿szy zaproponowany upust w ofertach.
W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 20 punktów Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punkty przyznane w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy” (D) zostan± przyznane wed³ug wzoru:
D=D_min/D_b ×20pkt
gdzie:
D – liczba punktów, któr± uzyska³a badana oferta w kryterium „Termin realizacji dostawy”,
Dmin – oferowany najkrótszy termin dostawy w pe³nych godzinach, spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu,
Db – termin dostawy, w pe³nych godzinach, badanej oferty.
W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 20 punktów Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
UWAGA: Termin realizacji nale¿y podaæ w pe³nych godzinach. Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ ka¿d± partiê oleju opalowego w ci±gu maksymalnie 48 godzin od z³o¿onego przez Zamawiaj±cego (telefonicznie lub mailowo) zamówienia, w godzinach od 7:30 do 15:30.
Kryterium termin realizacji dostawy obejmuje czas reakcji na zamówienie liczony od z³o¿enia przez Zamawiaj±cego lub osoby upowa¿nionej telefonicznego lub mailowego zamówienia. Skrócenie tego terminu bêdzie odpowiednio punktowane, przy czym zaoferowany przez Wykonawcê termin dostawy musi byæ realny. Minimalny termin dostawy – 1 godzina od momentu z³o¿enia telefonicznego lub mailowego zamówienia. Maksymalny termin dostawy – 48 godzin od momentu z³o¿enia telefonicznego lub mailowego zamówienia.
Je¿eli Wykonawca nie okre¶li w formularzu ofertowym terminu dostawy, Zamawiaj±cy uzna, ¿e oferowany termin dostawy jest maksymalny i wynosi 48 godzin do momentu z³o¿enia telefonicznego lub mailowego zamówienia – za co otrzyma 0 punktów.
Je¿eli Wykonawca zadeklaruje najkrótszy mo¿liwy termin realizacji dostawy – 1 godzina od momentu z³o¿enia telefonicznego lub mailowego zamówienia - otrzyma 20 punktów.
Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali warto¶æ po¶redni±, pomiêdzy warto¶ci± najkorzystniejsz± a najmniej korzystn±), otrzymuj± liczbê punktów (D) obliczon± wg powy¿szego wzoru.
5. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów (P) wyliczona zgodnie z poni¿szym wzorem:
P=C+U+D
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów ocenianej oferty,
C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena”,
U – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Upust”,
D – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci, gdy Wykonawca przedstawi aktualn± koncesjê udzielon± przez Prezesa Regulacji Energetyki na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, stanowi±cymi przedmiot zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej w przypadku, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na kwotê co najmniej 200 000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy okre¶la w powy¿szym zakresie nastêpuj±ce warunki:
a. dysponuje nastêpuj±cym wyposa¿eniem w celu wykonania zamówienia publicznego: Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym w przypadku, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³ w trakcie realizacji zamówienia urz±dzeniami dystrybucyjnymi - autocysternami w ilo¶ci co najmniej 2 szt. posiadaj±cymi, dla zamontowanych na nich instalacji pomiarowych do paliw ciek³ych, aktualn± legalizacjê Urzêdu Miar.
b. posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie: Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ co najmniej 2 dostaw podobnego rodzaju, polegaj±cych na dostawie oleju opa³owego w ilo¶ci ca³kowitej minimum 80 000l ka¿da.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – za³±cznik nr 5 do SWZ.
b) aktualn± koncesjê udzielon± przez Prezesa Regulacji Energetyki na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, stanowi±cymi przedmiot zamówienia;
c) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotê 200 000,00 z³;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument ten sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
d) wykaz urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego – autocystern – wraz z informacj± o podstawie do ich dysponowania – za³±cznik nr 4 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wykaz mo¿e przed³o¿yæ jeden Wykonawca je¶li spe³nia warunek samodzielnie. Je¿eli Wykonawcy spe³niaj± warunek ³±cznie przedk³adaj± wspólny wykaz, który ³±cznie potwierdza spe³nienie warunku.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 3 do SWZ.
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w niniejszym postêpowaniu w wysoko¶ci 6 000,00 z³ (s³ownie siedem tysiêcy z³otych)
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy przed up³ywem terminu sk³adania ofert kwota wniesionego wadium bêdzie uznana na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Zaleca siê, aby kopiê dowodu wniesienia wadium za³±czyæ do oferty.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
3.1. pieni±dzu :
przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Ludowy Bank Spó³dzielczy w Zduñskiej Woli o/ Sêdziejowice
Nr konta bankowego: 67 9279 0007 0050 3413 2000 0320
z dopiskiem „Wadium – Zakup i dostawa oleju opa³owego”
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. porêczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastêpuje na zasadach okre¶lonych w art. 98 ustawy Pzp.
5. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dz musi posiadaæ wa¿no¶æ co najmniej do koñca terminu zwi±zania wykonawcy z³o¿on± przez niego ofert±.
6. Uwaga! Wadium wnoszone w porêczeniach, gwarancjach bankowych, lub gwarancjach ubezpieczeniowych, musi byæ z³o¿one w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Orygina³ wadium, sporz±dzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
Z tre¶ci tych dokumentów musi wynikaæ bezwarunkowe, (na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego) zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 1 i ust. 6 ustawy. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i porêczeñ musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu, co oznacza, ¿e dochodzenie roszczenia z tytu³u zap³aty wadium nie mo¿e byæ utrudnione, w szczególno¶ci poprzez rozumienie terminu, w którym ¿±danie zap³aty Zamawiaj±cego powinno dotrzeæ do Gwaranta lub Porêczyciela jako terminu wa¿no¶ci gwarancji i porêczeñ. Terminu, w którym ¿±danie zap³aty Zamawiaj±cego powinno dotrzeæ do Gwaranta lub Porêczyciela musi dawaæ mo¿liwo¶æ realnego zaspokojenia roszczeñ Zamawiaj±cego z Gwarancji lub Porêczenia w przypadku zaistnienia w terminie zwi±zania ofert± któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 i 6 ustawy. Termin ten musi uwzglêdniaæ w szczególno¶ci czas niezbêdny na dostarczenie pisemnego ¿±dania zap³aty Zamawiaj±cego do Gwaranta lub Porêczyciela.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w dziale XXI pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± sporz±dzenia aneksu w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty, w przypadkach opisanych w niniejszym paragrafie.
3. Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w przypadku:
a. wyst±pienia okoliczno¶ci lub zdarzeñ uniemo¿liwiaj±cych realizacjê w wyznaczonym terminie przedmiotu umowy, bez mo¿liwo¶ci usuniêcia lub likwidacji powy¿szych okoliczno¶ci lub zdarzeñ, za które nie odpowiada Wykonawca
b. wyst±pienie si³y wy¿szej, to znaczy niezale¿nego od stron losowego zdarzenia zewnêtrznego o charakterze wyj±tkowym, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci. Si³ą wy¿sz±̨ nie s±̨ w szczególno¶ci: deficyt sprzêtowy, kadrowy, materia³owy, spory pracownicze, strajki, trudno¶ci finansowe ani też kumulacja tych czynników.
4. Zmiana umowy w zakresie terminów jest dopuszczalna stosownie do okresu trwania przeszkody.
5. Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powy¿ej katalog zmian umowy zobowi±zana jest do sporz±dzenia i uzasadnienia wniosku o tak± zmianê. Zamawiaj±cy przewidzia³ katalog zmian umowy, na które mog± powo³ywaæ siê strony niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-13 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem Formularza dostêpnego na https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-13 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-11

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê w niniejszym postêpowaniu.
2. Ofertê stanowi wype³niony za³±cznik nr 1 do SWZ „Formularz Ofertowy" oraz ni¿ej wymienione dokumenty.
3. Dokumenty stanowi±ce ofertê, które nale¿y z³o¿yæ:
a) Formularz ofertowy – stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ,
b) Orygina³ dokumentu wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu dowód wniesienia wadium,
c) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców,
d) Pe³nomocnictwo upowa¿nione do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
e) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców, musi byæ z³o¿ony w oryginale lub po¶wiadczonej notarialnie kopii,
f) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, je¿eli ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia z którego wynika, które dostawy lub us³ugi, wykonaj± poszczególni Wykonawcy,
g) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia zgodne co do tre¶ci ze wzorem zawartym w za³±czniku nr 6 do SWZ,

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.