eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoszcznoPrzebudowa ul. Zwycięstwa w miejscowości Suliszewo



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Zwycięstwa w miejscowości Suliszewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Choszcznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811782182

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 27a

1.5.2.) Miejscowość: Choszczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957657975

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdst@powiatchoszczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bippzd.powiatchoszczenski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzdchoszczno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Zwycięstwa w miejscowości Suliszewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d991b75-4635-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047073/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa ul. Zwycięstwa w miejscowości Suliszewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371091

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.ST.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Zwycięstwa w miejscowości Suliszewo. W ramach tego przedsięwzięcia planuje się:
Odcinek drogi nr 2222Z
• Frezowanie wierzchnich warstw bitumicznych istniejącej nawierzchni w celu wyrównania powierzchni i nadania wstępnych spadków;
• Rozebranie istniejących zjazdów, nawierzchni kolidujących z inwestycją i innych elementów przeznaczonych do usunięcia;
• Wykonanie koryta drogi w miejscach poszerzenia konstrukcji nawierzchni oraz na odcinkach przeznaczonych do całkowitej rozbiórki;
• Posadowienie krawężników na ławie betonowej z oporem;
• Wykonanie dolnych warstw konstrukcyjnych na poszerzeniach oraz na odcinkach przeznaczonych do całkowitej rozbiórki
• Wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm;
• Wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej AC16W w ilości minimum 125 kg/m2;
• Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC16W o gr. 5 cm;
• Wykonanie górnej warstwy z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm o szerokości 6,00 m na całym projektowanym odcinku;
• Budowa sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 i SN12 kielichowych łączonych na wcisk na uszczelkę dwuwargową z zabudowaniem studni betonowych φ1000, oraz studni betonowych φ500 z osadnikiem z wpustami deszczowymi;
• Przebudowę istniejących przyłączy kanalizacji deszczowej;
• Podłączenie przyłączy kanalizacji deszczowej do kolektora sieci;
• Przebudowę istniejącego chodnika;
• Wycinkę kolidujących drzew i krzewów;
• Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
Ponadto dla zaprojektowanego odcinka kanalizacji w km 0+020,00 – 0+100,00 Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania decyzji zezwalającej na prowadzenie prac związanych z budową kanalizacji deszczowej na ww. odcinku. Przed uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu Zamawiający winień:
1. Opracować dokumentację przebudowy kanalizacji deszczowej w km 0+020,00 – 0+100,00 z wylotem do istniejącego rowu na działce 507/1 (działka drogi powiatowej) oraz przebudowy istniejących rowów po obu stronach drogi wojewódzkiej 175 na działce 228 (działka drogi wojewódzkiej)
2. Uzgodnić rozwiązania projektowe z ZZDW w Koszalinie
3. Wystąpić z wnioskiem o decyzję wodnoprawną
4. Dokonać zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę
Powyższe dokumenty Zamawiający zobowiązuje się uzyskać w terminie do 30.04.2024 r.
Wskazane roboty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić odpowiednio w harmonogramie rzeczowo-finansowym, a ich wykonanie nie może być podstawą do przedłużenia umownego terminu zadania.
Odcinek drogi nr 2223Z
• Rozebranie istniejących elementów kolidujących z inwestycją;
• Wykonanie koryta drogi w miejscach poszerzenia konstrukcji nawierzchni;
• Wykonanie dolnych warstw konstrukcyjnych na poszerzeniach oraz na odcinkach przeznaczonych do całkowitej rozbiórki;
• Wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni jezdni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie #0/31,5 mm;
• Wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej AC16W w ilości minimum 125 kg/m2;
• Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC16W o gr. 5 cm;
• Wykonanie górnej warstwy z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm o szerokości
3,50 – 5,00 m;
• Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie #0/31,5 wraz z zamiałowaniem miałem kamiennym #0/5;
• Wycinkę kolidujących drzew i krzewów;
• Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;
• Prace wykończeniowe i porządkowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 10 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5020875,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5774654,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5020875,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521042928

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część prac drogowych, prace branży sanitarnej

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5020875,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.