Og³oszenie z dnia 2024-07-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00447450/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-06
- 2024/BZP 00515937/01 - Wynik z dnia 2024-09-25
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Publicznego Przedszkola nr 8 z oddzia³ami integracyjnymi w Tczewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Tczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675273
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Pi³sudskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.tczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wrotatczewa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Publicznego Przedszkola nr 8 z oddzia³ami integracyjnymi w Tczewie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-20222e8f-8df9-4236-b74a-082ef03ba61d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00430768
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00050515/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.11 Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Przedszkola Nr 8 z oddzia³ami integracyjnymi w Tczewie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/tczew3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/tczew
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wszelkich o¶wiadczeñ, dokumentów, wniosków, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznych, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/tczew
2. Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
4. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 773).Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip,
b) .7Z.
Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu
osobistego, który wynosi max 5MB.
5. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zosta³y w Regulaminie platformazakupowa.pl, który jest dostêpny na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl,
7. Ofertê wraz z za³±cznikami, w tym podmiotowymi ¶rodkami dowodowymi, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Tczew,
Pl. Pi³sudskiego 1, 83-110 Tczew,
b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Miejskim w Tczewie mo¿liwy jest za po¶rednictwem adresu e-mail: inspektor@um.tczew.pl lub listownie na adres: Inspektor Ochrony Danych, Urz±d Miejski w Tczewie - Plac Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 1, 83-110 Tczew,
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowê instalacji fotowoltaicznej na terenie Publicznego Przedszkola nr 8 z oddzia³ami integracyjnymi w Tczewie nr referencyjny
BZP.271.3.20.2024, prowadzonym w trybie zamówienia podstawowego,
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym, okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia, ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników,
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.3.20.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Publicznego Przedszkola nr 8 z oddzia³ami integracyjnymi w Tczewie.
2. Zakres niniejszego postêpowania obejmuje budowê gruntowej instalacji fotowoltaicznej o mocy zainstalowanej 23,76 kWp wraz z infrastruktur± towarzysz±c±. Prace bêd± polegaæ na:
1) budowie konstrukcji wsporczej wraz z ogrodzeniem terenu, gdzie znajdzie siê instalacja PV,
2) monta¿u paneli fotowoltaicznych wraz z inwerterem,
3) wykonaniu kablowej linii przy³±czeniowej do rozdzielni g³ównej, zainstalowanej w budynku przedszkola.
3. Roboty budowlane, objête przedmiotem niniejszego postêpowania o zamówienie publiczne nale¿y wykonaæ zgodnie z:
1) dokumentacj± projektow±;
2) Specyfikacj± Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
3) Opisem przedmiotu zamówienia;
4) przepisami ustawy Prawo budowlane, zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP oraz zapisami ujêtymi w SWZ.
4. Szczegó³owy zakres robót budowlanych opisany zosta³ w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cych za³±cznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który do realizacji zamówienia skieruje co najmniej 1 osobê pe³ni±c± funkcjê Kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymiw specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów.
Wykonawcy z innych pañstw cz³onkowskich mog± spe³niæ niniejszy warunek posiadaj±c równowa¿ne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.
Maj±c na uwadze obowi±zuj±ce w Polsce przepisy prawa krajowego – ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725) art. 12
ust. 7 oraz art. 12 a, w przypadku osób spoza Polski mo¿liwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w pañstwach cz³onkowskich UE po przeprowadzeniu w³a¶ciwego postêpowania weryfikacyjnego przez w³a¶ciwy organ w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W odniesieniu do braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Wykonawca z³o¿y:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiaj±cego;
b) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) o¶wiadczenie, ¿e nie zachodz± w stosunku do niego przes³anki wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W odniesieniu do warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca z³o¿y wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w pkt 6.1, 6.4.2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
3. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz±, zgodnie z zapisami art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, ustanowiæ pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo, które
powinno dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany w umowie mog± byæ dokonane za zgod± obu stron, wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci takich zmian i bêd± one dopuszczalne wy³±cznie w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ w umowie w nastêpuj±cych przypadkach:
1) przed³u¿enia terminu wykonania umowy o czas niezbêdny na dokonanie zmian w dokumentacji projektowej oraz w przypadku zaistnienia takiej konieczno¶ci o czas niezbêdny dla dostosowania siê Wykonawcy do takiej zmiany,
2) przed³u¿enia terminu wykonania umowy o czas niezbêdny do wykonania robót zamiennych lub dodatkowych,
3) przed³u¿enia terminu spowodowanego oczekiwaniem na decyzjê organów administracji publicznej lub inne podmioty w³a¶ciwe do wydania koniecznych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, opinii, stanowisk itp. niezbêdnych do prawid³owej realizacji wykonywanych robót, na które nie ma wp³ywu Wykonawca,
4) przed³u¿enia terminu wykonania umowy o czas niezbêdny na poprawê warunków wykonywania robót zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu ¿ycia, zdrowia i mienia,
5) przed³u¿enia terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk lub koniecznych badañ archeologicznych, wyj±tkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a tak¿e innych przeszkód lub ska¿eñ uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie robót,
6) przed³u¿enia terminu wykonania umowy w zwi±zku z konieczno¶ci± zmiany technologii wykonania robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, pod warunkiem, ¿e zmiana ta bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego,
7) przed³u¿enia terminu wykonania umowy zwi±zane ze zmian± jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych,
8) przed³u¿enia terminu wykonania umowy zwi±zane z aktualizacj± rozwi±zañ projektowych, w szczególno¶ci z uwagi na postêp technologiczny,
9) przed³u¿enia terminu wykonania umowy w zwi±zku ze zmian± parametrów urz±dzeñ lub wyposa¿enia, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, pod warunkiem, ¿e zmiana ta bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego,
10) przed³u¿enia terminu wykonania umowy w zwi±zku z ponadnormatywnym wyd³u¿eniem, niezale¿nym od Wykonawcy, terminu dostaw materia³ów, urz±dzeñ lub innych elementów niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy,
11) zmiany osób Wykonawcy pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne osobami o uprawnieniach zgodnych z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia,
12) zmiany wynagrodzenia wynikaj±cej ze zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
13) zakresu przedmiotu umowy i wysoko¶ci wynagrodzenia w wyniku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub dodatkowych albo odst±pienia od realizacji czê¶ci robót (roboty zaniechane), na warunkach okre¶lonych w § 17 umowy.
Warunki wprowadzenia powy¿szych zmian zosta³y przewidziane w § 16 Projektowanych postanowieñ umowy w SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-09 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/tczew
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-09 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-07
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.2. W przypadku, gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, do oferty nale¿y za³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Wykonanie remontów cz±stkowych dróg i chodników stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Tczew w 2025 roku
- Us³uga sprz±tania w Szko³ach Podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Tczew oraz budynku CUW-u.
wiêcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ¿³obka w miejscowo¶ci Brze¼no gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- "Budowa ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Glitajny"
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacj± na Centrum Integracji Miêdzypokoleniowej
- Dostawa i monta¿ mikroinstalacji fotowoltaicznej dla Zespo³u Szkó³ Rolnicze Centrum Kszta³cenia Ustawicznego im. Ziemi Kujawskiej w Przemystce
- Dostawa i monta¿ mikroinstalacji fotowoltaicznej dla Zespo³u Szkó³ Mechanicznych w Radziejowie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.